2020-10-29, 11:51
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Hoppas, vore najs med ngra Breivik som kan bomba bort en hel mosk kl 12 en fredag (alla andra dagar gr ocks bra).

Med all skit som hnder just nu tv halshuggningar p mindre n 2 veckor s tror jag detta kommer bli vldigt jobbigt fr muslimer i Frankrike...
Citera
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komplottist
Troligen inte en terrorist utan en ensam galning. Franska muslimska rdet har nmligen tagit avstnd frn ddet enligt DM som ocks har flera videos.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...urch-Nice.html

GM hade nog hyfsat med muskler eftersom han hann hugga huvudet av tv personer. Jag kan tycka att det tar p krafterna bara att skra en del ktt i jaktssongen.

Har det sagts ngot om ifall gudstjnsterna kan komma igng igen redan idag?

Men de skulle vl aldrig "acceptera" ett terrordd...?
Citera
Medlem
Snart i en stad nra dig! Men du svensk bryr dig bara om halv 8 hos mig och parlamentet. Send kommer syndaren vakna,

Vnd dig till Jesus och du fr frevigat liv. Du bestmmer ditt de sjlv.
Citera
Avstngd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Dags fr frmlinglegionrerna att slipa bajonetterna och rensa bland muslimerna, nu fr det fan vara nog. Frdmer in Lfven detta skarpt utan att linda in det i ngot mumbojumbo om att det r en mnniska som gjort detta oavsett religs skdning s ska han avg. Dessutom mste EU sttta Frankrike med det lr vl vara en utopi. Ut med packet frn Europa.

Du kan glmma att syltryggen Rfven kommer sga ngot annat n floskler.

Med tanke p Erdogans beteende senaste dagarna, Turkiet ska ALDRIG tilltas bli medlem i EU. Om de blir det s r Swexit omedelbart ndvndigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komplottist
Troligen inte en terrorist utan en ensam galning. Franska muslimska rdet har nmligen tagit avstnd frn ddet enligt DM som ocks har flera videos.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...urch-Nice.html

GM hade nog hyfsat med muskler eftersom han hann hugga huvudet av tv personer. Jag kan tycka att det tar p krafterna bara att skra en del ktt i jaktssongen.

Har det sagts ngot om ifall gudstjnsterna kan komma igng igen redan idag?

Till skillnad mot de tidigare bekrftade muslimska terrordden d de allts inte frdmde attackerna???
Citera
2020-10-29, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Om det terigen r en muslimsk GM s kommer fransmnnen att g i taket.

Jag tror att Frankrike r p vg att explodera av vld.
Jag ocks, men det blir ensidigt frn islamister . Fransmn precis som svenskar har bara cuckmn som r hjrntvttade med att "vld lser inga problem".
Dom tror det hjlper att vnda andra kinden till och sga frlt .. ven att man kan prata bort alla problem
Ursprungsbefolkningen i dom flesta europeiska lnder har fostrats i den andan, fr det inte ska bli fler krig. Det brjade med kol och stlunionen.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Har grningsmannen skjutits ihjl eller r han p rymmen?

Skadeskjuten och gripen, som s sig br.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Jo, men som det ser ut nu blev ingen halshuggen, utan det handlar allts om att de fick halsen avskuren. Det r vad franska kllor sger, jag litar mer p dem n vad Guardian skriver.
Le mode opratoire rappelle l'attentat islamiste de Conflans Sainte-Honorine (Yvelines), le 16 octobre dernier. La premire victime de Nice a t gorge par l'assaillant. Deux semaines auparavant, Samuel Paty, le professeur d'histoire-gographie, avait lui t dcapit par Abouallakh Anzorov.
Inte helt klart n, men det mesta tyder p att huvuden fortfarande sitter kvar.

(I Avignon ska tydligen en annan snubbe ha blivit skjuten efter att ha hotat folk med kniv.)

Ja halsen avskuren r nstan lika symboliskt men ok.
Det jag reagerar p r att mnga svenska medier helt lter bli att nmna det fr att det inte r bekrftat medan man garanterat hade skrivet "enligt obekrftade uppgifter..." vid mnga andra typer av dd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJaneInMeBrain
Men snlla mnniska, sen nr fan finns det massvis med palmer i Frankrike?

Frankrike r ett stort land, om du bemdar dig att titta vart Nice ligger i Frankrike s kommer det falla logiskt fr dig att palmer r vanligt frekommande i regionen.
Citera
2020-10-29, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Du kan glmma att syltryggen Rfven kommer sga ngot annat n floskler.

Med tanke p Erdogans beteende senaste dagarna, Turkiet ska ALDRIG tilltas bli medlem i EU. Om de blir det s r Swexit omedelbart ndvndigt.

Inget Huawei (eller annat Kinesiskt) i 5G och inget Turkiet i EU har jag (och skert mnga andra) ansett som fullstndigt sjlvklart sedan dag 0. Det r verkligen ett sjukdomssymptom i Europa att man ens tycker det r ngot att diskutera sdana sjlvklarheter.
Citera
Medlem
Komplottists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Men de skulle vl aldrig "acceptera" ett terrordd...?
Nej riktiga muslimer gr inte det. I Frankrike kallas Islam ibland fr fredens religion. S ensam galning ja.
Citera
Medlem
hoppas att kriget mot svartskallarna brjar i frankrike o sen sprider sig uppt i europa

En som inte betalar fr parsiterna

glm aldrig , frlt aldrig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in