2020-10-29, 14:09
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Jag skulle absolut vara vrre n en terrorist mot en terrorist.
Bst hade ju varit att avrtta terroristerna p plats.

Vill jag tillbaka till sandbyarna? Jag vill inte ha sandbyana hr som du vill s att du kan leka godhetsrunkare.
Men du vill leva som de gr? Du fresprkar ju samma sak ditt rvnylle?
Citera
2020-10-29, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Man kanske skulle ha tnkt p detta innan karikatyrerna mlades.

Men fr fan, ska man inte kunna ha karikatyrer fr ngon stolle inte kan anvnda bda hjrnhalvorna och inse att det just r karikatyrer? Nu fr det vl vara slut p ensidigt krypande fr en religion som lever i forntiden.
Citera
2020-10-29, 14:10
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Kristna r inte en utsatt minoritet i Europa. Och muslimer tar sin religion p strre allvar. Kristendomen r mest en hobby och umgngesform.
I Sverige ja, men det finns lnder dr kristendomen tas p stort allvar, och det finns ven lnder dr kristna r utsatta (betydligt mer utsatta n muslimer r i Europa). Hade du haft lika stor frstelse fr mord och terror som begtts, om ngon smdade Jesus?
Citera
2020-10-29, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Att du kallar en massmrdare fr sund ger mig lite svrighet med att se vad som r skillnaden mellan dig och en militant islamist...

Att slja ut landet r aldrig ok (ve den som slde volvo till kina), men att dda deras barn som svar p det kan aldrig vara rtt.
Breivik r en helt vanlig mnniska. Det vi ser idag, det sg han fr mer n 30 r sen. Du vet fortfarande inte skillnaden. Han r inte terrorist p heltid, men det r islamister. En jvla skillnad. Breivik tog p sig uniformen fr att gra smutsjobbet och sen ta av sig den, islam r terrorister hela tiden. Islam r terrorism och har inget i vst att gra. De ska bara utrotas och frsvinna. Jag rstar p NMR och bryr mig inte ett dyft om du r homosexuell, bara du inte gnar dig t massa efterbliven skit som pride fr att normalisera homosex. Hll det fr dig sjlv liksom.
Senast redigerad av imola01 2020-10-29 kl. 14:13.
Citera
2020-10-29, 14:12
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Magnus Ranstorp tycker jag sger en konstig sak till Expressen:

https://www.expressen.se/nyheter/kni...-flera-skadad/

Vadd, "gr det lttare fr hgersiddan"?

Hgersidan blir islamismens "nyttiga idioter" i det avseendet. Ju mer de hetsar och gr livet svrt fr vanliga muslimer, desto lttare blir det fr extremisterna att rekrytera bland dessa vanliga muslimer genom att peka p "kolla s illa behandlade ni blir trots att ni r fredliga".
Citera
2020-10-29, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Fransmnnen som drabbas r inte de som utfrde brotten, r du efterbliven?

Om vi ska ha arvsskuld, s r muslimer skyldiga till mngder mord i afrika, slaveri under 1500r, samt miljoner mrdade enbart i deras ervringskrig i Indien. S varfr fokuserar du p jsut frankrikes koloniala historia?

Att slpa folk ur barbariet in i civilisation som vst gjorde kommer alltid kosta, men jag tror nog de flesta idag r glada att de lever med vsterlndsk teknologi, sjukvrd mm.

Sdana som dig r farliga fr normala mnniskor i vst, pga din enorma okunskap, samt skuldbelggning av de som r oskyldiga.

Dessutom, om man skall ha hmnd ver historiska ofrrtter som rttesnre s borde ju fransmn och tyskar mrda varandra p lpande band.
Citera
2020-10-29, 14:15
Medlem
Tyvrr r det nog bara en tidsfrga innan det hnder i Sverige igen.

Oerhrt jvla trttsamt med dessa religisa fanatiker.
Citera
2020-10-29, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Din dumma jvel, det hr var ingen aktion som kommer frn vanliga franska muslimer/invandrare, det var antagligen nn galen wahhabist eller salafist som var gravt hjrntvttad. Deras representation i befolkningen r nog i samma skala som NMR r i den nationella miljn. Fuck you som hetsar mot raskrig.

Vi vita europeer skiter fullstndigt i att muslimpsykot kom frn den ena eller den andra gruppen.
Ni har alla samma rttesnre och grundfilosofi - hmtad frn en perverterad och uppviglande fantasibok skriven av en pedofil.

Grnsen fr hur mnga ddliga dd av muslimer i vstlnderna som kan viftas bort med att det var en "ensam galning" r passerad.

Om inte lndernas ledare tar tag i problemet s kommer folket att gra det.
Regeringar som str och ser p nr deras vita befolkning nrmast systematiskt bestialiskt mrdas kommer att tappa kontrollen ver samhllet.
Citera
2020-10-29, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Det han diskuterar r "Strategy of tension", som r en terrorteori om att gra brutala saker fr att skapa motreaktioner, som sedan ska gynna ens sak (exempel: hugg halsen av en nunna -- hundra muslimer utvisas -- hundratusen muslimer radikaliseras -- inbrdeskrig -- islam vinner).

Fast det finns ju ingen sdan planerad agenda egentligen, jag tycker det r ett vilseledande stt att resonera.

Och att sga att "det gr det lttare fr hgersidan" framstller det som att "hgersidan" vill ha den hr terrorn. Eftersom jag sjlv i viss mn fr rkna mig till denna hgersida s knner jag mig djupt provocerad av detta stt att resonera. Jag vill inget hellre n att slippa denna vidriga islamiska terror p Europas mark, det r drfr jag r p hgersidan. Ranstorp r hr omedvetet offer fr vnstervriden intellektualism och teorierna implicerar en komplexitet som inte riktigt finns. I vart fall inte hos annat n hgerextremister.
Citera
2020-10-29, 14:17
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
RT r som vanligast bst, talar klarsprk och har bst bilder. Dr skrivs "decapitated", ord och inga visor.
Ja, det r uppriktigt synd att RT; Russia Today bara r en dresserad, dressad, lydig och strypkopplad vakthund med munkorgen p, t sin Husbonde Pappa Herr Vladimir P.

Tnk, om RT av Ryska Makten tillts ha en skapligt "fri" lr iaf FRISPRKIG redaktion, som kunde f pungsparka t alla hll. D, skulle det sl gnistor om det RT skrev och RT slapp vara slapptask t Vladimir Vladimirovich och slapp att bara bli svald hel av De 400 under felrunor lr av vervintrade stalinister som nr p Lilla Vattnet nnu vill intala sig att Starke Pappa Lillefar r Alive & Kicking i Kreml.

Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Lite je suis Nice, ngra byter FB-profilbild till fransk backdrop. Lejonparten av diskussionen kommer snabbt utmynna i att det egentligen r muslimerna som r offren hr pga att de nu blir misstnkliggjorda.
Exakt. Slappluggar p ens Fejansida som "Jag r Paris" lr "Jag r Nice" r s bra fr ingen GM behver knna sig utpekad lr krnkt och en sjlv fr Lajks & Handhjrtan och kan fortstta dela kroppsvtskor med B L M och E X P O.

On topic: De nnu Blodrdare Globalisterna synes ha hunnit mobilisera i trden. tskilliga nu, som har fokus p att Den Onda Frra Kolonialmakten Frankrike minsann frtjnar f pisk och att Prez Macron har valt fel sida nr han milt ptalat att error alltid r fel.

Arma, arma La France.
Citera
2020-10-29, 14:20
Medlem
Queenofqueenss avatar
Franska lever farligt och srskilt nu i julfirandet som strax tar fart. Huvuden kommer att rulla.
Citera
2020-10-29, 14:21
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Hgersidan blir islamismens "nyttiga idioter" i det avseendet. Ju mer de hetsar och gr livet svrt fr vanliga muslimer, desto lttare blir det fr extremisterna att rekrytera bland dessa vanliga muslimer genom att peka p "kolla s illa behandlade ni blir trots att ni r fredliga".

Det intressanta hr r att detta skedde i klvattnet av yttrandefrihet. Menar du att demokratin skyddas av hgern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in