2021-04-30, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Moget nu gjorde du precis det folk härinne anklaga simon för att göra "halshugga" "inga tänder kvar"

Sen var tanja smutsig i den situationen då simon alltid ansett tanja som en av sina närmaste och direkt nä hon blev nergraderad så tog hon tillfället att utnyttja simons snällhet/naivitet kan förstå att han efter det anser att hon är "död" för honom efter det

Vänd på situationen då. Är det inte rebeller som gör det oväntade dom folk vill ha? Att sno en påse käk är ju rätt kul, en sån grej som Simon skulle kunna göra.

Skillnaden är då bara att när Simon (eller Roddan) gör det så är det ballt och han är en ”skön snubbe som vågar å så farligt var det ju inte”.

Om Simon gjort så, hade det då varit befogat att kalla honom smuts? Kan du tänka dig NÅN annan därinne som skulle ha yttrat de orden?

Hur hade det varit om Emelie spottat i Simons käk? Eller på Dompa (vilket han aldrig skulle våga).

Anar dubbelmoral här. ”Sköna snubbar” kommer undan med vad som helst för de är så ”roliga”.
2021-04-30, 14:45
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Adrian säger att han har tre vänner i Sundbyberg: Karim, Muffe och Zeid.

Blattesvennen.
blattesvennen? han är polack?
2021-04-30, 14:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men käre värld. Snacka om att Nardos hamnat i en känslomässig rävsax, genom att ha blivit nära med två stycken som gärna utnyttjar relationerna. Hon kunde verkligen inte göra rätt i det läget, vad hon än valt hade det blivit fel åt något håll, och de borde BÅDA förstå.

Och vem fuck är Adrian att berätta för NARDOS vem HON står närmast? Det har väl han 1. ingen aning om och 2. inte ett jota med att göra?!

Bra av Nardos att säga ifrån! Jävla barnunge som inte fattar att hon var tvungen att göra ett val.

Ja han la fram det på ett sätt som jag kunde ha sett mergim göra. Nu kommer nardos ALDRIG våga nominera honom igen är min känsla.
2021-04-30, 14:47
Medlem
Blir äcklad över att se Judith såhär glad för att hon äntligen får tafsa på Tanja...
2021-04-30, 14:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Här vaknar man upp till att Simon gjort bort sig igen
För min del får han gärna bli sur när han förlorar. Jag tycker bara det är underhållande att någonting händer och att någon säger ifrån mot Ystad. Dock att han ska "halsugga" dom hörde jag inte i klippet men om han sa det så blir det överdrivet igen.

MEN är det inte detta folk vill ha? Simon är ju den deltagaren som påminer oss om den tidigare legenden Rodney. Vad tror ni deltagare från tidigare år hade reagerat om dom förlorat orättvist? Att man går på personangrepp är aldrig okej, men vafan lite känslor är väl inte helt fel. Jag gillar Simon för att han sticker ut från denna kumbaya säsong. Dock gillar jag inte att man börjar slänga ut sig personangrepp.

Börjar sjukt nog också inse att Nardos faktiskt skulle vara förtjänt en finalplats då hon precis som Simon skapar underhållning. Dom båda verkar förstå varandra på ett speciellt sätt!

Kommer krävas mycket för att Simon ska hoppa ner från min förstaplats. För oj vad han har gjort denna säsongen
Håller med om allt, nästan till och med det om Nardos också! Nästan.
2021-04-30, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Blir äcklad över att se Judith såhär glad för att hon äntligen får tafsa på Tanja...

Tänkte precis nämna det.. Så hemskt!
2021-04-30, 14:49
Medlem
Har någon blivit uppflyttas till stora?
2021-04-30, 14:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vet inte om det är jag som är dum nu, men BB-boxen är väl alltid med frågor från deltagarna?

Förstår inte varför de formulerar frågorna som att de kommer från tittarna? Lillisarna lär väl förstå att frågorna kommer från storisarna om BB kallar det "BB-boxen" i brevet?

ELLER ÄR JAG UTE OCH CYKLAR

Exakt. Och att lilla bb kommer få svara på frågorna inne i lilla bb gör ju att dom säkert kommer förstå att det är från stora bb, att det tom är deras påhitt eftersom dom vet att stora BB bestämmer i princip hela dagens aktiviteter.

Det riktiga BB skulle kunna göra är att i brevet skriva att även stora BB kommer ha en box samtidigt som lilla, då kanske dom går på att det är tittarfrågor. Kanske.

Edit: det blir roligt om dom fattar att stora BB ser allt och svarar fejk på alla frågor 😂
2021-04-30, 14:50
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Har någon blivit uppflyttas till stora?

Tanja idag.
2021-04-30, 14:53
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
När skulle de få svara på frågorna?

I schemat står det bara

Eftermiddag/kväll

BB box: Storebrorsorna skriver frågor till lilla bb

Fest

Inget om när det ska besvaras.
2021-04-30, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Håller med om allt, nästan till och med det om Nardos också! Nästan.

Hehe det är sjukt
2021-04-30, 14:54
Medlem
Vem röstade Emelie på?

Nu sitter hon och säger "Dem gör payback" Röstade inte Emelie på Pedram igen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in