2021-04-30, 14:14
Medlem
Madde är en utseendemässigt en 7:a men better sig som at hon vore en 1:a.....

Hon behöver fan självförtroende den bruden för snygg är hon
2021-04-30, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Människor som forskar om kvantfysik pratar nog inte överhuvudtaget, dom har levlat up till en högre nivå där man kommunicerar telepatiskt. 😁

My bad! Såklart! 😁
2021-04-30, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Hoppas han säger ju på Maddes fråga om initiativ att han inte har känslor eller vill något och att Madde ser det och släpper mössan en gång för alla!

"Varför tar du inte initiativ till Madde när du säger att du vill?"

När har han ens sagt att han vill?😂

Nä exakt. Hoppas fan han svarar ärligt nu. Men iofs vad han än svarar nu kommer hon fortsätta jaga ändå.
2021-04-30, 14:19
Medlem
Men vafan dompa har fått den frågan 100 ggr nu och svarat ärligt varje gång!!! Han har svarat att det inte kommer bli ngt utanför huset redan också att dom är för olika varför ska hon fråga det igen
2021-04-30, 14:21
Medlem
Shtre1s avatar
Degradering är motsats till uppgradering och används i fler sammanhang än de militära Emelie...
Medlem
Och Madde är ju såååå trött på alla frågor om Adrian men nu sitter hon och skriven egna frågor om samma sak. Ngn av dom måste ut nu!! Så tröttsamt med det tjatet
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nä exakt. Hoppas fan han svarar ärligt nu. Men iofs vad han än svarar nu kommer hon fortsätta jaga ändå.

När skulle de få svara på frågorna?
2021-04-30, 14:22
Medlem
Här vaknar man upp till att Simon gjort bort sig igen
För min del får han gärna bli sur när han förlorar. Jag tycker bara det är underhållande att någonting händer och att någon säger ifrån mot Ystad. Dock att han ska "halsugga" dom hörde jag inte i klippet men om han sa det så blir det överdrivet igen.

MEN är det inte detta folk vill ha? Simon är ju den deltagaren som påminer oss om den tidigare legenden Rodney. Vad tror ni deltagare från tidigare år hade reagerat om dom förlorat orättvist? Att man går på personangrepp är aldrig okej, men vafan lite känslor är väl inte helt fel. Jag gillar Simon för att han sticker ut från denna kumbaya säsong. Dock gillar jag inte att man börjar slänga ut sig personangrepp.

Börjar sjukt nog också inse att Nardos faktiskt skulle vara förtjänt en finalplats då hon precis som Simon skapar underhållning. Dom båda verkar förstå varandra på ett speciellt sätt!

Kommer krävas mycket för att Simon ska hoppa ner från min förstaplats. För oj vad han har gjort denna säsongen
2021-04-30, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Hoppas han säger ju på Maddes fråga om initiativ att han inte har känslor eller vill något och att Madde ser det och släpper mössan en gång för alla!

"Varför tar du inte initiativ till Madde när du säger att du vill?"

När har han ens sagt att han vill?😂
Hahahah precis!! Han har aldrig sagt att han vill
2021-04-30, 14:27
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hahahah precis!! Han har aldrig sagt att han vill

Han är sjukt oklar men det måste väl ha framgått att han inte vill något inne i huset. På utsidan kan han ”tänka sig”. Att ingen stoppar henne 😂
2021-04-30, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
När skulle de få svara på frågorna?

Jag vet inte. De hade en timme på sig att fixa frågorna iallafall.
2021-04-30, 14:28
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Här vaknar man upp till att Simon gjort bort sig igen
För min del får han gärna bli sur när han förlorar. Jag tycker bara det är underhållande att någonting händer och att någon säger ifrån mot Ystad. Dock att han ska "halsugga" dom hörde jag inte i klippet men om han sa det så blir det överdrivet igen.

MEN är det inte detta folk vill ha? Simon är ju den deltagaren som påminer oss om den tidigare legenden Rodney. Vad tror ni deltagare från tidigare år hade reagerat om dom förlorat orättvist? Att man går på personangrepp är aldrig okej, men vafan lite känslor är väl inte helt fel. Jag gillar Simon för att han sticker ut från denna kumbaya säsong. Dock gillar jag inte att man börjar slänga ut sig personangrepp.

Börjar sjukt nog också inse att Nardos faktiskt skulle vara förtjänt en finalplats då hon precis som Simon skapar underhållning. Dom båda verkar förstå varandra på ett speciellt sätt!

Kommer krävas mycket för att Simon ska hoppa ner från min förstaplats. För oj vad han har gjort denna säsongen
Simon, Tanja och Nardos får gärna bli topp 3.👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in