2021-04-30, 14:54
Medlem
Ridnes avatar
Nardos pratar om att hon mår dåligt över att Adrian mår dåligt över att hon nominerade honom..
Sedan lämnar jag liven i nästan två timmar.
När jag kommer tillbaka så talar Nardos FORTFARANDE om att hon mår dåligt över att Adrian mår dåligt och inte kommer klia på henne mer.

Finns det bara två personer i huset, och varför bryr hon sig så mycket om vad Adrian tycker?
2021-04-30, 14:57
Medlem
Snälla folket... Kan vi inte bara skicka ut Emelie i kommande final? Så trött på hennes röst, min och hennes fötter gåendes på denna planet.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Hehe det är sjukt
😁
Fullständigt! 🤯
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Moget nu gjorde du precis det folk härinne anklaga simon för att göra "halshugga" "inga tänder kvar"

Sen var tanja smutsig i den situationen då simon alltid ansett tanja som en av sina närmaste och direkt nä hon blev nergraderad så tog hon tillfället att utnyttja simons snällhet/naivitet kan förstå att han efter det anser att hon är "död" för honom efter det

De andra försökte inte ens att leva sig in i hur Simon kände sig eller varför, istället förminskade de hans känslor? Judith babblade om hur han skulle tänka och känna, låt honom bli besviken istället för det var jävligt lågt gjort av dem som han delat rum med sen dag 1. Sen att han kastar ur sig ord i hettans stund är väl för att han inte kan formulera allt han känner just då. Hörde dock att han försökte förklara hur han kände men han satt ensam i soffan. Det handlade inte om maten utan sveket och hur de gjorde det?

Simon måste arbeta på att hantera dessa känsloreaktioner och lära sig använda talets gåva , som han faktiskt har.

Jag tycker också att det är fel av BB att bara straffa Simon för hans beteende medan man låter Pedram komma undan med precis allt. Nardos fick så mycket skit av honom igår och det behövs inga ord för att förstå eller tolka hans kroppsspråk och syn på henne. Han hånade henne och ifrågasatte samtidigt hennes personlighet, kränkande? 100%

Vad gör BB, de ger Simon varningar och låter Pedram hållas?
2021-04-30, 14:59
Medlem
Nardos ett tips. Skaffa en papegoja för då kommer AD hänga hos dig varje helg. Annars kommer du inte se rök av honom efter BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De andra försökte inte ens att leva sig in i hur Simon kände sig eller varför, istället förminskade de hans känslor? Judith babblade om hur han skulle tänka och känna, låt honom bli besviken istället för det var jävligt lågt gjort av dem som han delat rum med sen dag 1. Sen att han kastar ur sig ord i hettans stund är väl för att han inte kan formulera allt han känner just då. Hörde dock att han försökte förklara hur han kände men han satt ensam i soffan. Det handlade inte om maten utan sveket och hur de gjorde det?

Simon måste arbeta på att hantera dessa känsloreaktioner och lära sig använda talets gåva , som han faktiskt har.

Jag tycker också att det är fel av BB att bara straffa Simon för hans beteende medan man låter Pedram komma undan med precis allt. Nardos fick så mycket skit av honom igår och det behövs inga ord för att förstå eller tolka hans kroppsspråk och syn på henne. Han hånade henne och ifrågasatte samtidigt hennes personlighet, kränkande? 100%

Inte bara Pedram som "Hålls"
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Snälla folket... Kan vi inte bara skicka ut Emelie i kommande final? Så trött på hennes röst, min och hennes fötter gåendes på denna planet.
Ja det vore ju drömmen, och vem vet?
Bollen är ju rund, eller vad det nu heter?
2021-04-30, 15:01
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos pratar om att hon mår dåligt över att Adrian mår dåligt över att hon nominerade honom..
Sedan lämnar jag liven i nästan två timmar.
När jag kommer tillbaka så talar Nardos FORTFARANDE om att hon mår dåligt över att Adrian mår dåligt och inte kommer klia på henne mer.

Finns det bara två personer i huset, och varför bryr hon sig så mycket om vad Adrian tycker?
Det här är Big Bardos 2021. Håll käften och svälj Nardospropagandan.

Vi måste följa Nardos minst 8 timmar varje dag på DC.

Och när detta är slut så ska apflickan bli framröstad som vinnare.

Helt jävla sjukt att vi aldrig får en dag där DC följer någon annan i huset förutom Nardos och Emelie.
2021-04-30, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja det vore ju drömmen, och vem vet?
Bollen är ju rund, eller vad det nu heter?

Stämmer mycket bra. Tycker i helhet att det ska stå mellan Adrian och Emelie, Dompa har fan levererat ännu en vecka av underhållning, Men det är ju bara min åsikt. Därför väger det mer o mer o mer på att "Bitchen från Ystaaaaaaaaad" INTE får min röst.
2021-04-30, 15:02
Medlem
Citat:

+1
2021-04-30, 15:04
Medlem
Citat:

Håller med om att det finns många situationer och personer som skulle behöva tänka över sitt beteende och tänkesätt. Dock leder inte whataboutism och jämförelser personer emellan till nåt vettigt eftersom alla är olika och har olika akilleshälar.

Simons beteende är otrevligt och precis som du är jag är helt övertygad om att en så smart och karismatisk människa som han är skulle kunna hantera allt på ett mycket bättre sätt.
2021-04-30, 15:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Stämmer mycket bra. Tycker i helhet att det ska stå mellan Adrian och Emelie, Dompa har fan levererat ännu en vecka av underhållning, Men det är ju bara min åsikt. Därför väger det mer o mer o mer på att "Bitchen från Ystaaaaaaaaad" INTE får min röst.
Det låter jättebra👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in