2021-04-30, 21:36
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Oooo girltalk inne på Rosa!!

Nardos, Adrian, Emelie , Madde.

Jäklar vilka Powerpuff pinglor.

Förstår att Dompa lämnade. 🥴
2021-04-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Ursäkta? Slår på liven o ser Simon prata med kamerorna i vanlig ordning!
Hur i helvete är han kvar?
Varför har de inte slängt ut honom än?
Fick han ens någon konsekvens?

Fuck off BB! Tack för att ni återigen bevisar att regler inte gäller för alla deltagare!
Vem ska han prata med? Han är inlåst i ett rum medans de som ska festa sitter i ett sovrum.
Simon har betett sig sjukt dåligt men utan honom finns det fan inget innehåll kvar i BB!? Vad ska du bli upprörd över då? Att Adrian inte får UST?
2021-04-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RotoRooter
Emelie är ett vider 100% men hennes vidrighet är i alla fall någorlunda, väldigt lite, underhållande, så ut med AD först.
Jag kan stå ut med AD 1 vecka till men inte Emelie
2021-04-30, 21:39
Medlem
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.
Puss och kram och älskar er alla.

(Ni har hjälpt mig mkt i denna fruktansvärda tid!)
Senast redigerad av OscarOrso 2021-04-30 kl. 21:46.
2021-04-30, 21:40
Medlem
Shtre1s avatar
Från Nardos till Judith. Ugh jag stänger ner nu.
2021-04-30, 21:40
Medlem
RotoRooters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.
Må han vila i frid.
2021-04-30, 21:41
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Ursäkta? Slår på liven o ser Simon prata med kamerorna i vanlig ordning!
Hur i helvete är han kvar?
Varför har de inte slängt ut honom än?
Fick han ens någon konsekvens?

Fuck off BB! Tack för att ni återigen bevisar att regler inte gäller för alla deltagare!

???

Han har fått straff av BB när han gått över gränsen. Att sno alkohol och mat från storebrorsorna hör inte dit, enligt BB.
2021-04-30, 21:42
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Förstår att Dompa lämnade. 🥴

hahahahaha..
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
???

Han har fått straff av BB när han gått över gränsen. Att sno alkohol och mat från storebrorsorna hör inte dit, enligt BB.

Tror personen syftar på tidigare under dagens tävling
Medlem
Gillar Nardos mer och mer. Varför ska hon alltid behöva bli ifrågasatt och få dåligt samvete? Stå på dig Cookie
2021-04-30, 21:43
Medlem
RotoRooters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Gillar Nardos mer och mer. Varför ska hon alltid behöva bli ifrågasatt och få dåligt samvete? Stå på dig Cookie
Säkert för att hon är neger
2021-04-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso

Tråkigt med din pappa. Må han vila i frid och ta hand om dig.
Kram!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in