2021-04-30, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Här vaknar man upp till att Simon gjort bort sig igen
För min del får han gärna bli sur när han förlorar. Jag tycker bara det är underhållande att någonting händer och att någon säger ifrån mot Ystad. Dock att han ska "halsugga" dom hörde jag inte i klippet men om han sa det så blir det överdrivet igen.

MEN är det inte detta folk vill ha? Simon är ju den deltagaren som påminer oss om den tidigare legenden Rodney. Vad tror ni deltagare från tidigare år hade reagerat om dom förlorat orättvist? Att man går på personangrepp är aldrig okej, men vafan lite känslor är väl inte helt fel. Jag gillar Simon för att han sticker ut från denna kumbaya säsong. Dock gillar jag inte att man börjar slänga ut sig personangrepp.

Börjar sjukt nog också inse att Nardos faktiskt skulle vara förtjänt en finalplats då hon precis som Simon skapar underhållning. Dom båda verkar förstå varandra på ett speciellt sätt!

Kommer krävas mycket för att Simon ska hoppa ner från min förstaplats. För oj vad han har gjort denna säsongen

+1000000
Medlem
Mouchinos avatar
Dompa påverkas av Pedrams negativa inställning och t.om AD sa att när han kom in i lilla rummet så blev det en annan energi där inne. Dompa var hur positiv som helst innan. Pedram har nån mörk aura över sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Här vaknar man upp till att Simon gjort bort sig igen
För min del får han gärna bli sur när han förlorar. Jag tycker bara det är underhållande att någonting händer och att någon säger ifrån mot Ystad. Dock att han ska "halsugga" dom hörde jag inte i klippet men om han sa det så blir det överdrivet igen.

MEN är det inte detta folk vill ha? Simon är ju den deltagaren som påminer oss om den tidigare legenden Rodney. Vad tror ni deltagare från tidigare år hade reagerat om dom förlorat orättvist? Att man går på personangrepp är aldrig okej, men vafan lite känslor är väl inte helt fel. Jag gillar Simon för att han sticker ut från denna kumbaya säsong. Dock gillar jag inte att man börjar slänga ut sig personangrepp.

Börjar sjukt nog också inse att Nardos faktiskt skulle vara förtjänt en finalplats då hon precis som Simon skapar underhållning. Dom båda verkar förstå varandra på ett speciellt sätt!

Kommer krävas mycket för att Simon ska hoppa ner från min förstaplats. För oj vad han har gjort denna säsongen

Gillade honom, men sen spottade han mot Tanja och Kallade henne Smuts.

Hade det varit min syster eller liknande hade han inte haft några tänder kvar den fega lilla råttan för inte vågar han flippa så emot en av grabbarna grus på det sättet inte ens lite grann.
2021-04-30, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Gillade honom, men sen spottade han mot Tanja och Kallade henne Smuts.

Hade det varit min syster eller liknande hade han inte haft några tänder kvar den fega lilla råttan för inte vågar han flippa så emot en av grabbarna grus på det sättet inte ens lite grann.

Moget nu gjorde du precis det folk härinne anklaga simon för att göra "halshugga" "inga tänder kvar"

Sen var tanja smutsig i den situationen då simon alltid ansett tanja som en av sina närmaste och direkt nä hon blev nergraderad så tog hon tillfället att utnyttja simons snällhet/naivitet kan förstå att han efter det anser att hon är "död" för honom efter det
2021-04-30, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Moget nu gjorde du precis det folk härinne anklaga simon för att göra "halshugga" "inga tänder kvar"

Sen var tanja smutsig i den situationen då simon alltid ansett tanja som en av sina närmaste och direkt nä hon blev nergraderad så tog hon tillfället att utnyttja simons snällhet/naivitet kan förstå att han efter det anser att hon är "död" för honom efter det

Sluta försvara en fegis som inte har bollar att attackera andra män utan blir "Djupt besviken i bikten där ingen inne ser"

Men tjerena däremot de spottar han emot och kallar för smuts, om han gjorde detsamma mot tex Dompa, OK.

Men nu ser man helt klart och tydligt att han är en fegis.

Och ja att skydda sin familj emot viderfolk är enligt dig omoget okidoki.

EDIT: Och ja Adrian stog precis bredvid Tanja de planerade det tillsammans men bara Ttanja fick spott och skit från den fega lilla råttan Simon
2021-04-30, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hahahah precis!! Han har aldrig sagt att han vill

Det enda vi med säkerhet lärt oss att han vill göra är att äta, helst pruttein i form av ust, leka purkbutt och "ta det lugnt, ta det dag för dag och inte stressa eller pressa fram något".

Blir intressant att se om det sistnämna förändras nu när han riskerar att åka hem på måndag. En flipp ā la Tess hade varit underhållande!
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Finland, USA, Norge, Island, Kanada, Danmark, Holland, Tyskland, Libanon, Estland, Litauen, Polen

Vill du fler tips så säg till.

Oj du är minsann inte påläst om du nämner polen, USA och Libanon 😂
Medlem
Citat:
Sluta försvara en fegis som inte har bollar att attackera andra män utan blir "Djupt besviken i bikten där ingen inne ser"

Men tjerena däremot de spottar han emot och kallar för smuts, om han gjorde detsamma mot tex Dompa, OK.

Men nu ser man helt klart och tydligt att han är en fegis.

Och ja att skydda sin familj emot viderfolk är enligt dig omoget okidoki.

var har jag sagt att det är omoget jag sa bara att du gjorde samma som alla andra i tråden

jävla vad tufft du är förövrigt bakom tangentbodet kom till bergsjön så ska vi se hur många tänder du slår ut på natten
2021-04-30, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Oj du är minsann inte påläst om du nämner polen, USA och Libanon 😂

Yup eller så betyder det att Sveriges sk "yttrandefrihet" inte är bättre än så.

Antar att du talar utav egen erfarenhet då du bott i all länder jag nämnde? tex har jag bott i de flesta av de, och Sverige är utan tvekan det mest bajsnödiga landet av alla de Sverige är bajsnödigaste landet I världen med råge.

Fler frågor?
2021-04-30, 14:43
Medlem
Citat:
var har jag sagt att det är omoget jag sa bara att du gjorde samma som alla andra i tråden

jävla vad tufft du är förövrigt bakom tangentbodet kom till bergsjön så ska vi se hur många tänder du slår ut på natten

Möt mig vid bron i Hjällbo istället när du vill
Senast redigerad av fuckyouasshole22 2021-04-30 kl. 14:53.
2021-04-30, 14:44
Medlem
SphincterAnis avatar
Adrian säger att han har tre vänner i Sundbyberg: Karim, Muffe och Zeid.

Blattesvennen.
2021-04-30, 14:44
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:

Om man är så nära vänner kan man väl inte bli så kränkt för ett prank?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in