2021-05-04, 02:26
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
I avsnitt 78 den 3/5 tiden 28.55 så säger Adrian att Madde är "en fin människa".
Fine.

Men det hon säger efteråt är fruktansvärt obehagligt.
"och sen ska jag respektera dina känslor Men då går jag emot mina känslor och då blir det så där fucket".

Alltså på riktigt???

Ni som tycker att Madde är så gullig ska nog chilla lite och tänka efter varför är det okej att säga så?

Ska man inte respektera andras känslor?
Om hon inte hade varit snygg hade alla sett att hon är en stalker.

Är det normalt att efter samtalet de hade och han skulle gå och lägga sig så fnissar hon "kan du inte komma och lägga dig här"? Fattade hon inte vad han sa eller?

Det märks att han inte vill såra henne så han går mot henne men lägger sig i sängen bredvid.

Han har på 1000 olika snälla sätt sagt att han inte vill.
Märks att ju mer hon tjatar och blir svartsjuk ju längre bort springer han och ju hårdare håller hon.

Kolla vid finalen när hon kryper intill men han håller till och med bättre om Emelie än om henne.

Tycker som många andra att det blir synd om henne efteråt när hon ser sig själv.
Det kommer att göra ont att få självinsikt.

Men hon är ju en vuxen kvinna och det är bra att få insikt innan man fyller 40.
Lite sent att växa upp men det finns ju de som är 50+ som inte heller har någon självinsikt.

Bäst att han passar sig efter programmet och inte bjuder hem henne över en helg för då kommer hon aldrig att åka därifrån.
Don't play with crazy.
2021-05-04, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
I avsnitt 78 den 3/5 tiden 28.55 så säger Adrian att Madde är "en fin människa".
Fine.

"och sen ska jag respektera dina känslor Men då går jag emot mina känslor och då blir det så där fucket".

Alltså på riktigt???

Ni som tycker att Madde är så gullig ska nog chilla lite och tänka efter varför är det okej att säga så?

Är det normalt att efter samtalet de hade och han skulle gå och lägga sig så fnissar hon "kan du inte komma och lägga dig här"? Fattade hon inte vad han sa eller?

Det märks att han inte vill såra henne så han går mot henne men lägger sig i sängen bredvid.

Märks att ju mer hon tjatar och blir svartsjuk ju längre bort springer han och ju hårdare håller hon.

Kolla vid finalen när hon kryper intill men han håller till och med bättre om Emelie än om henne.

Tycker som många andra att det blir synd om henne efteråt när hon ser sig själv.

Lite sent att växa upp men det finns ju de som är 50+ som inte heller har någon självinsikt.

Bäst att han passar sig efter programmet och inte bjuder hem henne över en helg för då kommer hon aldrig att åka därifrån.
Don't play with crazy.

+1

Inte så konstigt att hon beter sig som hon gör när hennes enda syfte med att vara i huset sen dag ett var är att få Adrian!

Dom har inte ens haft djupa samtal, alltingen pratar dom om något helt meningslöst och ytligt eller om hur Maddes kropp vill ha Adrian.

Har tyckt sen hon kom in att hennes besatthet av Adrian inte är normalt någonstans.
2021-05-04, 04:31
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Det dom gör mig mest irriterad är att hade det varit tvärtom, en man som var besatt på detta sättet och vägrade acceptera ett nej, då JÄKLAR hade det varit rubriker!

Väl talat!!! Madeleine är så jobbig och det är en gåta hur hon kan vara kvar i bb.
2021-05-04, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Fine.

Alltså på riktigt???

Don't play with crazy.
Klarar inte av den här dubbelmoralen. Har sagt det flera gånger, men för att det är en tjej så är det gulligt och snarare uppmuntrat att fortsätta som hon gör. Hade det varit en kille så hade han blivit utfryst i huset som Alex blev, och fått konsekvenser i verkliga livet. På en mental nivå så är hon 12 år gammal, det är bara att kolla hur hon för sig med andra människor och speciellt killar. Nivån är 'killbaciller' och 'kiss och bajs'-åldern i vissa stunder. Hon har stannat av i växten mentalt av någon obegriplig anledning. Kanske har hon levt väldigt skyddat i hela sitt liv och bara haft 1-2 pojkvänner upp till 33 års ålder? Då utvecklas man inte mentalt. Madde kommer aldrig komma till insikt om sig själv och hennes sjuka beteende.
2021-05-04, 06:41
Medlem
Sover Adrian bredvid nardos ikväll igen eller vem är det som sover på Emelie och dompas säng?
2021-05-04, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Så ni killar vad tycker ni om Madde? Borde Adrian satsa?

Hon är vacker som en sommardag, men har hon samma beteende på utsidan som inne i huset då kan jag förstå att hon är väldigt singel. Hade jag vart Adrian hade jag faktiskt varit lite rädd för henne.

Och nej, Adrian ska inte och kommer inte satsa på henne på utsidan. Bra att dicken tog upp de igår kväll också
2021-05-04, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hon är vacker som en sommardag, men har hon samma beteende på utsidan som inne i huset då kan jag förstå att hon är väldigt singel. Hade jag vart Adrian hade jag faktiskt varit lite rädd för henne.

Och nej, Adrian ska inte och kommer inte satsa på henne på utsidan. Bra att dicken tog upp de igår kväll också

Vad sa han igårkväll?
2021-05-04, 07:30
Medlem
Carnills avatar
Jag känner så mycket för Madde. Har varit både i hennes sits och i Adrians sits. Är man kär i någon så tänker man inte logiskt, så är det bara. Tycker Adrian säger en sak men gör ofta en annan sak.
Han bevarade t ex pussen/kyssen i bikten, han kramar om henne osv. Handlingar säger mer än ord, heter det ju och är man kär så griper man minsta halmstrå.

Har även varit med om själv att killar blivit kär i mig men inte jag i dom och inte sjutton har jag uppmuntrat dom som Adrian gör med Madde.

Hade verkligen hoppats att Adrian skulle åkt hem igår. Antingen känner han ngt för henne i och med att han gör som han gör eller så är han en riktig jävel som enbart spelar spelet och ger henne hopp för att han ska ha henne på sin sida i spelet..
2021-05-04, 07:42
Medlem
Låt mig gissa vilt: det hände inget av intresse igår/natt? Ingen tjafsande? Inget drama? Inte ens att man kände med tån i vattnet angående paktande?

Var det samma gamla tråkiga fest som vanligt? om alla stängde av Cmore så fort dom får in alkohol så förstår nog produktionen att det är någonting som dom misslyckats med men så länge folk slösar tid på att se på... ingenting, så kommer det fortsätta att vara så dåligt dom två sista veckorna.
2021-05-04, 07:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Jag känner så mycket för Madde. Har varit både i hennes sits och i Adrians sits. Är man kär i någon så tänker man inte logiskt, så är det bara. Tycker Adrian säger en sak men gör ofta en annan sak.
Han bevarade t ex pussen/kyssen i bikten, han kramar om henne osv. Handlingar säger mer än ord, heter det ju och är man kär så griper man minsta halmstrå.

Har även varit med om själv att killar blivit kär i mig men inte jag i dom och inte sjutton har jag uppmuntrat dom som Adrian gör med Madde.

Hade verkligen hoppats att Adrian skulle åkt hem igår. Antingen känner han ngt för henne i och med att han gör som han gör eller så är han en riktig jävel som enbart spelar spelet och ger henne hopp för att han ska ha henne på sin sida i spelet..
Adrian spelar ju Madde som en blockflöjt!

När dom hade "gjort slut" och satt och pratade i hålet i väggen sa ju mössan till Madde att hon kommer hitta nån annan, ELLER så "kommer dom hitta varandra efter BB" var han givetvis tvungen att lägga till!?
Han säger alltså både att han inte vill henne nåt, men ger ändå hennes psykos bränsle på ett jävla cyniskt sätt när han ger henne "hopp"!

Adrian är ju lika intresserad av Madde som av han är av öl, men törs ju inte säga det rakt ut till henne då den fega jäveln är livrädd att tappa röster från alla idioter som av nån obegriplig anledning övertygat sig själva att dom har nån slags romans, och givetvis för att inte få hennes "fans" emot sig. Och för att Madde inte ska börja nominera honom.

Med det sagt, beter sig ju ändå Madde som en manisk psykopat när det gäller den matgalna burkputtaren med robotansiktet.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-04 kl. 08:44.
2021-05-04, 08:05
Avslutad
Ni som så gärna vill få ut Adrian. Varför i helvete röstar ni på Emelie i dagens röstning? Haha ser ni inte nackdelen också eller, att man blir NOMINERAD om man failar sitt uppdrag?

Det är ju bara mer skadligt än positivt detta.
2021-05-04, 08:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Låt mig gissa vilt: det hände inget av intresse igår/natt? Ingen tjafsande? Inget drama? Inte ens att man kände med tån i vattnet angående paktande?

Var det samma gamla tråkiga fest som vanligt? om alla stängde av Cmore så fort dom får in alkohol så förstår nog produktionen att det är någonting som dom misslyckats med men så länge folk slösar tid på att se på... ingenting, så kommer det fortsätta att vara så dåligt dom två sista veckorna.

Kommer vara så resten av tiden. Dom är för få för att ens festa. Simon som predikar att han är världens fest-nisse går och lägger sig 00.00 varje kväll och gjort det sedan första kvällen. Finns ju INGEN annan nu som skulle kunna spåra i huset på en fylla. Isåfall Tanja. Men vad spelar de för roll..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in