2021-04-30, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Och Nardos är Simons lillasyster.

Och enligt Judith är ALLA EN FAMILJ
2021-04-30, 00:24
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag tror det ser bra ut för dem att ge henne en ”ärlig” chans som vill visa vem hon egentligen är. Typ ”vi är så bra som ger en missförstådd ung kvinna från Eritrea en chans att visa att hon inte är den bråkiga person hon själv framställt sig som i Tjafs” samtidigt som dem ger sig själva en klapp på axeln för dem är så inkluderande. Missförstå mig inte för jag tycker det är bra att vara inkluderande men det märks när det inte är genuint
Ja jävlar, så är det nog?
Tack! 🙂
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Vore guld. Helt fantastiskt.

Ja men svårt tror jag. Kommer iaf rösta kvar tråkAdrian i hopp om att antingen hon eller hennes enda vän Dennis åker. Då faller hon ändå men vi får vänta en vecka till..
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Nu måste vi banne mig gå ihop på riktigt här på Flashback.

Rösta kvar Dompa så tönten Adrian får lämna. Inget trams nu att rädda Emelie hon har sitt stöd på isnta.
+10000000
2021-04-30, 00:25
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ta av dig foliehatten åt sidan.
Det räcker med att grodan gått och blivit schizofren över en natt. Jag klarar inte det här utan dig. Lämna mig inte. Jag kan bli din Madde och du min Adrian.
Jag ska stalka dig till världens ände, om du så vill.

Jag träffade Joel och pastorn lite lätt. Min klyvning var uppenbar.
Jag såg ljuset och är nu baptist.
Tur att altanen är ute ur BB
Medlem
Hann Adrian ut till poolen och den väntande Madde innan de slängdes in i uppdragsrummet igen?
Medlem
Imorgon ska Peddo göra frukust för att han förlorade i snurra flaskan. Så att ingen tror att han tar eget initiativ.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:

Rösta kvar Dompa så tönten Adrian får lämna. Inget trams nu att rädda Emelie hon har sitt stöd på isnta.

Med den arsel-avataren är jag beredd att göra vad som än behagar dig.
Ditt ord är mina fötters lykta.
Låt Adrian komma ut till maten och låt maten mätta mun.
2021-04-30, 00:26
Medlem
Citat:

Jag skiter i alla.
Men klart Dompa får min röst.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Men vafan, vem ska jag då fråga?

Rudieboi är ju det matematiska snillet i tråden.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Pedram och Adrian (om han klarar sig på måndag) borde kanske autonomineras nästa vecka, snart vågar ju ingen av de andra ge dem nomineringsröster för att de får sitta i evighetslånga samtal efteråt om varför de kunde svika dem och nominera dem. De som var bröder, systrar och fan och hans moster,

Nej och det vet dem om också, just därför använder de sig av det här relationshyckleriet och det finns väl inget bättre sätt att spela på än just människors känslor! AD sa till Nardos, att gärningar säger mer än ord men det gäller bara alla andra såklart.
2021-04-30, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Nej jag beskriver henne som Hon ÄR! Mycket gap men noll handling. Hon må skrika högst i huset men så fort nån står upp, säger emot eller helt enkelt vet bättre är hon körd, börjar lipa, är trött etc..

Hon försöker enbart maskera sitt dåliga självförtroende med att höras mest. Ytterst vanligt bland osäkra tonårstjejer i orten.

Ja visst är det nog så, jag har ingen erfarenhet av förortstjejjer utan bara småstadstjejer och i det fallet är de nog ganska lika. Men jag gillar inte att man skuldbelägger tjejerna i det sammanhanget när det faktiskt är männen som utnyttjar att de är det starkare könet.
Jag som är en tant på dryga femtio finner mig ibland i situationer där jag viker mig mot män inte för att jag har fel utan för att vissa män har en benägenhet att använda en viss blandning av hotfullhet/mjukhet.
Så med tanke på de här tjejernas ålder så står de upp för sig själva rätt bra ändå tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in