2023-05-06, 17:41
Medlem
Funderar på att testa DMT för första gången. Kan inte bestämma mig om jag borde pröva changa eller ren dmt, några tips? Lutar just nu mot att köpa changa och pröva röka i en sådan pipa man röker meth i.
Citera
2023-05-06, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thestonedape
Funderar på att testa DMT för första gången. Kan inte bestämma mig om jag borde pröva changa eller ren dmt, några tips? Lutar just nu mot att köpa changa och pröva röka i en sådan pipa man röker meth i.
Changa är ju typ utspädd DMT. Om du vill köra ordentligt direkt så ta ren DMT. Kanske mjukstarta med changa för att bekanta dig med upplevelsen. Oavsett vilken du väljer, se till att vara väl förberedd mentalt: avkopplad, uppåt samt i en trygg miljö. Framför allt: försök ta en extra hit även när kroppen säger ifrån. Själv lyckades jag inte ta det extra lilla blosset som krävdes för att bryta igenom totalt. Jag "dog", men hamnade snarare i en introspektiv avgrund av dånande tystnad, färglösa färger och med all världens samlade sorg och galenskap i ett enda evighetsmyller. Helt obeskrivligt. Visst fanns där mönster och skit, men det var inte alls sådär Alex Grey-uppenbart som jag hade hoppats.

Hade gärna mött alla dessa färgrika, knasiga entiteter som folk rapporterar om, men det är som det är. Inte skitsugen på att köra igen, ärligt talat. Men extremt givande var det ändå, på sitt sätt.

Vad du än väljer: ta en extra hit!
Citera
2023-05-07, 11:41
Medlem
Jag har testat att röka det två gånger nu. Jag försöker hålla lågan så att det förångas....tar ett andetag av röken/ångan...men INGEN effekt!!! Vad gör jag för fel? Har hållit inne röken i typ 7-10 sekunder....men ingen effekt...tråkigt...hade velat uppleva DMT.

Jag måste vara dum i huvudet som inte fattar vad jag för för fel.
Citera
2023-05-07, 14:58
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Hur gör ni som röker ensamma? Vill ju inte fumla iväg en glödhet glaspipa på täcket eller ner i knäet eller nåt.
Citera
2023-05-07, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Changa är ju typ utspädd DMT. Om du vill köra ordentligt direkt så ta ren DMT. Kanske mjukstarta med changa för att bekanta dig med upplevelsen. Oavsett vilken du väljer, se till att vara väl förberedd mentalt: avkopplad, uppåt samt i en trygg miljö. Framför allt: försök ta en extra hit även när kroppen säger ifrån. Själv lyckades jag inte ta det extra lilla blosset som krävdes för att bryta igenom totalt. Jag "dog", men hamnade snarare i en introspektiv avgrund av dånande tystnad, färglösa färger och med all världens samlade sorg och galenskap i ett enda evighetsmyller. Helt obeskrivligt. Visst fanns där mönster och skit, men det var inte alls sådär Alex Grey-uppenbart som jag hade hoppats.

Hade gärna mött alla dessa färgrika, knasiga entiteter som folk rapporterar om, men det är som det är. Inte skitsugen på att köra igen, ärligt talat. Men extremt givande var det ändå, på sitt sätt.

Anledningen till att jag lutade emot att pröva changa är för att jag läst att de ska vara enklare att förbränna på rätt sätt samt enklare att röka. Men kanske lika bra o köra ren dmt så man är säker att man får en tripp iaf eftersom vissa har problem att få en riktig tripp alls haha. Lär väl inte vara några problem med att röka ren dmt i en meth pipa? Då träffar ju lågan aldrig grejerna alls.
Ska verkligen ta åt mig ditt tips att ta en extra hit haha, tack!
Citera
2023-05-21, 17:57
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Hur gör ni som röker ensamma? Vill ju inte fumla iväg en glödhet glaspipa på täcket eller ner i knäet eller nåt.

Bump

Någon som kan berätta?
Citera
2023-05-21, 19:29
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Bump

Någon som kan berätta?
En stabil bong (låg tyngdpunkt) på soffbordet, typ du böjer dig fram när du drar, ställer ner den, blåser ut och lutar dig tillbaka?
Citera
2023-05-21, 19:33
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
En stabil bong (låg tyngdpunkt) på soffbordet, typ du böjer dig fram när du drar, ställer ner den, blåser ut och lutar dig tillbaka?

Hade fått för mig att man inte ska elda direkt på DMT't?

Annars är det ett bra förslag. Men skulle vilja ha något mer behändigt. Har aldrig använt mig av vaporizer, men skulle en sån funka till DMT till exempel? Blir dom varma på något sätt, eller kan man fumla runt lite hur som helst med dom utan att det riskerar ta eld någonstans?
Citera
2023-05-21, 19:38
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Hade fått för mig att man inte ska elda direkt på DMT't?

Annars är det ett bra förslag. Men skulle vilja ha något mer behändigt. Har aldrig använt mig av vaporizer, men skulle en sån funka till DMT till exempel? Blir dom varma på något sätt, eller kan man fumla runt lite hur som helst med dom utan att det riskerar ta eld någonstans?
Har för mig att det har avhandlats här.
Citera
2023-05-21, 22:02
Medlem
andetagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien

Känner igen mig i det du skriver, då jag rökte DMT förmådde jag mig inte ta ett bloss till när jag började trippa totalt och verkligheten förvreds. Dock mötte jag varelserna i ett färgglatt waiting room och hade en överlag positiv upplevelse. Atmosfären var lite förvirrad men inte hotfull och jag fick se vad alla entiteter pysslade och det kändes smått revolutionerande.
Citera
2023-06-29, 07:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av andetaget
Känner igen mig i det du skriver, då jag rökte DMT förmådde jag mig inte ta ett bloss till när jag började trippa totalt och verkligheten förvreds. Dock mötte jag varelserna i ett färgglatt waiting room och hade en överlag positiv upplevelse. Atmosfären var lite förvirrad men inte hotfull och jag fick se vad alla entiteter pysslade och det kändes smått revolutionerande.

1. Dessa varelser, hur liknade de och kommer du ihåg deras ansikten?

2. Om du pratade med de, var de vänliga och pratade eller blev de arga?
Citera
2023-06-29, 18:37
Medlem
Någon som vet om man kan göra te på dmt pulver? Gjorde en stor beställning men halsen tar alldeles för mycket stryk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in