Citat:
Ursprungligen postat av
Thestonedape
Funderar på att testa DMT för första gången. Kan inte bestämma mig om jag borde pröva changa eller ren dmt, några tips? Lutar just nu mot att köpa changa och pröva röka i en sådan pipa man röker meth i.
Changa är ju typ utspädd DMT. Om du vill köra ordentligt direkt så ta ren DMT. Kanske mjukstarta med changa för att bekanta dig med upplevelsen. Oavsett vilken du väljer, se till att vara väl förberedd mentalt: avkopplad, uppåt samt i en trygg miljö. Framför allt: försök ta en extra hit även när kroppen säger ifrån. Själv lyckades jag inte ta det extra lilla blosset som krävdes för att bryta igenom totalt. Jag "dog", men hamnade snarare i en introspektiv avgrund av dånande tystnad, färglösa färger och med all världens samlade sorg och galenskap i ett enda evighetsmyller. Helt obeskrivligt. Visst fanns där mönster och skit, men det var inte alls sådär Alex Grey-uppenbart som jag hade hoppats.
Hade gärna mött alla dessa färgrika, knasiga entiteter som folk rapporterar om, men det är som det är. Inte skitsugen på att köra igen, ärligt talat. Men extremt givande var det ändå, på sitt sätt.
Vad du än väljer: ta en extra hit!