Citat:
Ursprungligen postat av
smyr
Aldrig testat DMT men idag ska det bli av... har beställt en VapourOn Evod CE4 E-Cigg som rekommenderas men skulle gärna uppskatta lite tips för en total nybörjare som dessutom är en icke rökare.... vilken mängd ska jag testa och hur mixar jag det? Det är ett gulbrunt pulver.... 1g totalt har jag. Har digitalvåg så kan väga upp exakt mått om det handlar om ex. 30mg... effekten är ju rätt kort så kan man ta flera gånger eller ska man vänta någon dag. Är mycket van med LSD och älskar det så min hjärna är rätt van så att säga... dock är väl LSD effekten inget man kan jämföra med antar jag.
Vi är två personer som ska testa och ett kit så en av oss måste vänta och övervaka den andra (kanske en bra ide?) eller kan vi båda röka på. Kan man mixa med tjack, lsd, benzo eller något annat för att förlänga effekten?! Funkar på tom mage eller efter pizzan? Är man trött blir det annan effekt samt om man har alkohol i kroppen... ? Ska man ligga ner? Musik? osv.....
Skriv gärna vad jag/vi ska göra för att få den optimala resan!
Tack!
PS. Sorry för noob och konstiga frågor men frågar man inte så får man ju inga svar.....

Jag gör vape juice av dmt. Blandar 1g med 2ml 50/50 pg vg juice, värm upp juicen i en shotglas som sitter i vattenbad och blanda sedan ner dmt och rör om tills allt dmt har löst upp sig. Sug upp och fyll i tanken.
Du kan röka flera gånger under en sittning, vissa kvällar kan jag köra igenom 1g med tjejen.
Är det första gången ni röker kan ni turas om i början, rätt häftigt att se på varandras ansikten.
Blanda absolut inte med benzo! Går att Mixa med andra substanser som LSD, ketamin, lustgas är ett måste om man verkligen få ett skjut ut i hypergalaxen
Man blir ganska imobiliserad så hitta en skön sittställning, jag har tendens att spy ibland så kör gärna på tom mage,
När det kommer till vad ni ska lyssna på är det ganska individuellt, jag älskar hardstyle så jag kör livespelningar från typ qlimax med mycket laser och feta scener. Chilla rymdscener med lugn musik i bakgrunden är också nice.
Det finns en drug mix chart som ni kan googla upp, den är jävligt hjälpsam när det kommer till vilka droger ni kan mixa säkert.
Happy trippin