2022-12-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarcophagus
Hej! Intressant. Äter du några mediciner mot din schizofreni? I sådant fall, vilka? Har nämligen den diagnosen själv och är intresserad av att testa dmt. Tar ketamin ibland och har erfarenhet av såväl svamp som LSD. Är inte rädd för att förvärra mitt tillstånd, utan känner mig ganska bekväm i ett psykedeliskt medvetandetillstånd. Problemet är att medicinerna kan ha inverkan på effekten, såvitt jag förstått det.
Tar tyvärr tvingad antipsykotisk spruta detta PGA att jag a ses vara en fara mot mig själv som försökte ta liver av mig själv en gång, detta ej PGA röster endå tvinga de mig.... Har hamnat I en ond circle med antipsykotisk spruta tyvärr... vill hellre röka dmt men kan inte PGA det
Citera
2022-12-15, 03:48
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifflarna
Tar tyvärr tvingad antipsykotisk spruta detta PGA att jag a ses vara en fara mot mig själv som försökte ta liver av mig själv en gång, detta ej PGA röster endå tvinga de mig.... Har hamnat I en ond circle med antipsykotisk spruta tyvärr... vill hellre röka dmt men kan inte PGA det

Okej, så du kan inte röka dmt på grund av medicinen? Kanske bör låta bli det jag också då. Tar olanzapin och abilify. Tråkigt att höra att du försökt ta livet av dig. Det gjorde jag också, på grund av vanföreställningar.
Citera
2022-12-15, 03:53
Medlem
boqpods avatar
Hur mår man på små mängder DMT?
normen verkar vara att röka tills man är i yttre rymden.
Citera
2022-12-15, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Hur mår man på små mängder DMT?
normen verkar vara att röka tills man är i yttre rymden.
Testa typ 20mg 5 gånger om får du se, det e jättefint det med, testa rök regelbundet I flera veckor får du se
Citera
2022-12-27, 09:32
Medlem
Illuzionzs avatar
DMT som återkrystalliserats i koppen/pipan, går det återanvända det igen? Är det lika potent i så fall?
Citera
2022-12-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
DMT som återkrystalliserats i koppen/pipan, går det återanvända det igen? Är det lika potent i så fall?

Ja det går att återanvända, skölj ur pipan med lite aceton och låt det sedan avdunsta och skrapa ihop kletet med ett rakblad. (antagligen lär tjäran kontaminera det så att det inte blir lika fina kristaller)

Lär inte vara lika potent då det antagligen har kontaminerats med en del tjära från röken och ev förlorat en del potens pga värmen.
Citera
2023-01-09, 01:52
Medlem
Hej allesammans!

Har försökt att leta svar överallt! Men jag står på 15mg Olanzapin och 5mg Abillify! Skulle jag få någon effekt utav DMT eller svamp?
Har testat att ta LSD och det hände verkligen ingenting!

Tacksam för svar!
Citera
2023-04-01, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badamm
Hej allesammans!

Har försökt att leta svar överallt! Men jag står på 15mg Olanzapin och 5mg Abillify! Skulle jag få någon effekt utav DMT eller svamp?

Tacksam för svar!

Går också på anti psykotiska och undrar också om det går att ta dmt trots det?

Fick inte heller någon effekt av lsd :/
Citera
2023-04-08, 13:02
Medlem
Någon som testat att röka dmt i vape? Hittade på darkweb för ett billigt pris,(det är tydligen dmt vape olja)
Citera
2023-04-15, 09:51
Medlem
Dmt andar kan manipulera datafiler och styra detta är helt sjukt i framtiden kommer det finnas robotar styrda av dmt andar det finns redan... Andarna kan manipulera så du ser bilder från de på den här sidan https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.generatormix.com/random-gif-generator&ved=2ahUKEwjB1aags6v-AhVucvEDHQa0CCIQFnoECAsQAQ&usg=AOvVaw11EJA0h-9VeIfnn37a3ifO och ord från de på den här sidan https://randomwordgenerator.com/

Testa dig fram, fattar du så har jag givit länk till rätt person.
Citera
2023-04-15, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfonso905
Någon som testat att röka dmt i vape? Hittade på darkweb för ett billigt pris,(det är tydligen dmt vape olja)
Funkar mycket bra
Citera
2023-04-15, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badamm
Hej allesammans!

Tacksam för svar!
0 effekt om du inte tar mer så du får en helt fucked up suddig upplevelse som inte alls är bra. Olanzapinet endast blockar dmt 90% sen abilify på det... TA INTE DOM TA DMT!!! Du e förmodligen en bra person och dmt leder dig till ett bra liv om du gör rätt, dessa antipsykotiska fuckar din hjärna och leder ditt liv till tomhet. Hjärnmassan krymper den med... Kemikalisk lobomoti är det.

Varför tar du antipsykotisk? Vissa personer ska ta det så det så de inte dödar och slår folk.

Ta inte de medicinerna på 5 dagar om du kan så kör du dmt och letar efter kärlek
Senast redigerad av Fifflarna 2023-04-15 kl. 10:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in