Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
DMT, är det life-drogen?
Den man "får ett nytt liv av" i cirka 15 minuter?
OM det är den, så har jag hört att jävligt många åkt in på psyket efter denna, eftersom dom fått ett nytt liv i 15 minuter vilket är en EVIGHET för dem, då dom får en ny familj, nya vänner, nytt place och allting, sen när dom vaknar upp från det, så blir dom helt förskräkta och åker in på psyket pga dom flippat i huvet...
Tänk själv att få ett nytt liv, som på riktigt varar i 15 minuter men varar som en evighet eftersom du är hög, man somnar typ eller fan som nu händer...
Sen att vakna upp från detta liv och tillbaka till verkligheten....
Men nu vet jag inte om det är den här drogen ni menar... jag frågade för länge sen på flashback vad det var för drog jag själv pratade om, eftersom jag bara hört talas om denna life-drog, och då sa ganska många att det lät som DMT....
Sant eller falskt? Bra eller anus!
Ptja, det där låter väl ungefär lika sannolikt som den gamla ärkemyten att folk har trott att de är en apelsin och skalat av sig huden efter att ha käkat syra.. Aldrig hört någon säga det där om ett nytt liv, det låter ytterst osannolikt även om DMT är en mycket stark drog..
Citat:
Ursprungligen postat av Danne^
ja hade 1g 5meo-dmt

det va jävligt fett iaf... såna sjuka upplevelser man fick på det... det tog dock en stund innan man lärde sig röka det perfekt

och fan va det varande länge...
Det är inte samma drog som DMT...
DMT är ju inte direkt något man kan hitta hos den lokala langaren..