2009-08-24, 22:53
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardRiot
Jag köpte DMT från en polare för 4-5år sedan vilket fallså glömmde jag bort att jag hade det och hittade nyss.
Det har legat i 2st cigg plast och sedan i en lite ask. tror inte det har varit luft tät. Frågan lyder då: Kan jag fortfarande röka skiten eller kan det bli dåligt?

danke som fan!

Jag tror nog att det skulle gå bra att röka det nu
Citera
2009-08-25, 09:39
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebell
ca priset i landet är väll 1000-1500 kr grammet
Så betala 100% extra skulle jag aldrig göra

Vad är doseringen? Hur många ggr räcker ett g?
Citera
2009-08-25, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-

De är väl inte svårt att googla det eller? Vet du hur google funkar? Eller har du "glömt" att det existerar?

Jag skrev "dose dmt" och fick detta: http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_dose.shtml

Vissa är handikappade, andra kan google ...

0.02-0.03gr ligger common dos på, men är man terence mckenna, då gäller det 0.05gr.
Citera
2009-08-25, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-

Lätt 10 - 20 mg
Medel 20 - 40 mg
Stark 40 - 60 mg

så ett gram räcker väldigt länge men de brukar säljas som trippar iaf där jag bor

http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_dose.shtml
Citera
2009-08-25, 15:22
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82
De är väl inte svårt att googla det eller? Vet du hur google funkar? Eller har du "glömt" att det existerar?

Jag skrev "dose dmt" och fick detta: http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_dose.shtml

0.02-0.03gr ligger common dos på, men är man terence mckenna, då gäller det 0.05gr.

Ahh jag vet, gick o leta upp det EFTER posten, ibland är man inte så smart, skyller på att jag rökt
Citera
2009-08-25, 19:48
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82

Man behöver verkligen inte vara nån McKenna för att köra på 50mg.
50mg brukar man ju räkna som breakthrough-dos
Citera
2009-09-15, 08:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebell
ca priset i landet är väll 1000-1500 kr grammet
Så betala 100% extra skulle jag aldrig göra

skulle jag gjort
Citera
2009-09-21, 19:18
Medlem
Necroghuls avatar
Hur är det med hppd och DMT?
sjukt sugen på att testa efter allt läsande men låter som att de är nästan omöjligt att få tag i
Citera
2009-10-06, 23:37
Medlem
Hur är det med dom där färdiga ayahuasca paketen som säljs på te.x elefanten. Är det något och ha ? Räcker 1 paket för att trippa stadigt ?
Citera
2009-10-17, 00:09
Medlem
Derangements avatar
Jag har en fundering kring rökteknik och DMT. Jag såg någon gubbe på youtube som talade om att han först tog en stor hit för att sedan andas ut i en påse, och avslutningsvis inhalera ur påsen ungefär 4-5 gånger. Är detta en bra teknik, mån tro? Det är ju så svårt att hålla koll på elden och verktyget samtidigt som hela världen försvinner...
Citera
2009-10-17, 02:17
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naknejanne
Hur är det med dom där färdiga ayahuasca paketen som säljs på te.x elefanten. Är det något och ha ? Räcker 1 paket för att trippa stadigt ?
Nej, de är inget att ha. Det blir mycket mer ekonomiskt, pålitligare och mer ceremoniellt att inköpa var vara för sig själv och koka ihop på spisen. Är du seriöst intresserad bör du inte ha några problem att hitta information och återförsäljare.
Citat:
Ursprungligen postat av Derangement
Jag har en fundering kring rökteknik och DMT. Jag såg någon gubbe på youtube som talade om att han först tog en stor hit för att sedan andas ut i en påse, och avslutningsvis inhalera ur påsen ungefär 4-5 gånger. Är detta en bra teknik, mån tro? Det är ju så svårt att hålla koll på elden och verktyget samtidigt som hela världen försvinner...
Knappast. Tror inte en sekund på att det där fungerar något vidare. Egna erfarenheter att döma så är det viktigaste att få i sig två ordentliga andetag som sedan behålls i minst 15 sekunder. De kan inte bestå av allt för mycket koncentrerad DMT-damm, eftersom det skär i lungorna. Visst, det är inte alltför farligt att andas in det om man är van vid Cannabis, det är när man ska hålla inne dammet i 15 sekunder som man får problem.

En korrekt utförd vaporisering på 40mg i maskinen, därav jag tar två andetag som är välfyllda, har tagit mig till hyperspace. Maskinen är troligtvis det bästa redskapet för nybörjare, den är lätt att bygga och enkel att använda. Den vaporiserar enorma mängder effektivt, med nackdelen att röken inte kyls alltför väl. Intresserad? Bygg en!
Citera
2009-10-17, 13:50
Medlem
Derangements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Knappast. Tror inte en sekund på att det där fungerar något vidare. Egna erfarenheter att döma så är det viktigaste att få i sig två ordentliga andetag som sedan behålls i minst 15 sekunder. De kan inte bestå av allt för mycket koncentrerad DMT-damm, eftersom det skär i lungorna. Visst, det är inte alltför farligt att andas in det om man är van vid Cannabis, det är när man ska hålla inne dammet i 15 sekunder som man får problem.

En korrekt utförd vaporisering på 40mg i maskinen, därav jag tar två andetag som är välfyllda, har tagit mig till hyperspace. Maskinen är troligtvis det bästa redskapet för nybörjare, den är lätt att bygga och enkel att använda. Den vaporiserar enorma mängder effektivt, med nackdelen att röken inte kyls alltför väl. Intresserad? Bygg en!
OK, du har nog rätt. Jag var tvungen att dubbelkolla bara. Jag skall nog prova att bygga en sådan apparat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in