2009-02-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxor
Så, ikväll är det premiär för detta ämne! Tänkte bara höra med er som är lite mer erfarna inom DMT området, är det något alldeles speciellt man ska tänka på? Någon personlig grej ni brukar göra innan för att förbättra resan? Eller är det bara att kasta sig ut i det okända?

Har en sitter och inga åtaganden att tänka på vare sig ikväll eller imorgon.

Tack för svar annars ses vi i en annan dimension...

Kom ihåg att du kommer tillbaka och att det inte är döden du upplever. Och var beredd på att din verklighetsuppfattning kan komma att utmanas och ändras...
Citera
2009-02-13, 19:16
Medlem
Byxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddim
Kom ihåg att du kommer tillbaka och att det inte är döden du upplever. Och var beredd på att din verklighetsuppfattning kan komma att utmanas och ändras...

Uppfattat. Får se hur det går, jag får nog försöka mig på en liten rapport sen!
Citera
2009-02-13, 19:18
Bannlyst
Citat:
Uppfattat. Får se hur det går, jag får nog försöka mig på en liten rapport sen!
Bygg inte upp nå förväntningar, skriv en rapport om det blir bra. Utgå inte från att du ska skriva en.
Citera
2009-02-17, 10:15
Medlem
Hur gick det Byxor?
Citera
2009-02-17, 16:31
Medlem
FroXies avatar
Aldrig stött på DMT i form av pulver, men skulle inte tveka att prova. Låter ju onekligen riktigt mäktigt efter jag läst i denna tråden!

Får se om jag orkar med ayahuasca :P
Citera
2009-02-17, 16:39
Medlem
JonBenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gendarn
Tänkte kolla om det finns nåt intresse i att följa mitt försök att framställa DMT från mimosa hostilis. Beställde barken idag och kan nog börja med proceduren nästa vecka nån gång.

Vad sägs?

Ja! Vore fint om du kunde ta bilder och kanske skriva lite om processen, en "DMT for dummies"-guide på svenska vore toppen!
Citera
2009-02-18, 16:18
Medlem
Byxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddim
Hur gick det Byxor?

Hallå där!

Jodå, det var en riktigt potent drog haha. Men vi ade felaktiga rökverktyg så det blev inga högre doser. Men fan va najs det var första gången det slog på...
Kändes som om jag låg i equalizern på tv:n, med gröna matrix symboler utanför. Kändes som om jag fick elektrisk massage över hela kroppen med, riktigt skönt!

Hehe andra gången kändes det som om jag satt i en fet lounge med blå neonbelysning bakom mig. Loungen var helt uppbyggd av fraktalmönster, skulle vilja besöka den på riktigt!

Nä nästa gång blir det till att handla riktig vaporizer så man kan sitta i ett Ufo eller liknande ett tag

Kvällen slutade med att vi käka en massa 4-ho-met och sköt lustgas som idioter. Gravitationen upphörde och jag flög omkring i en lasertunnel på en raketstol som sprutade digitala fyrkanter.

Lite kortfattat men en ruggigt lyckad kväll
Citera
2009-02-18, 18:09
Medlem
JonBenets avatar
Citat:
Hallå där!

Jodå, det var en riktigt potent drog haha. Men vi ade felaktiga rökverktyg så det blev inga högre doser. Men fan va najs det var första gången det slog på...
Kändes som om jag låg i equalizern på tv:n, med gröna matrix symboler utanför. Kändes som om jag fick elektrisk massage över hela kroppen med, riktigt skönt!

Hehe andra gången kändes det som om jag satt i en fet lounge med blå neonbelysning bakom mig. Loungen var helt uppbyggd av fraktalmönster, skulle vilja besöka den på riktigt!

Nä nästa gång blir det till att handla riktig vaporizer så man kan sitta i ett Ufo eller liknande ett tag

Lite kortfattat men en ruggigt lyckad kväll

Vad hade ni för rökverktyg? Nu är det ju inte så man behöver en jäkla Volcano, om resten av världen kör med glödlamps-vaporizer eller folie pipa duger det väl?
Om ni inte "kom iväg" så långt du trodde är det snarare röktekniken gissar jag.
Citera
2009-02-18, 18:15
Medlem
Byxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonBenet
Vad hade ni för rökverktyg? Nu är det ju inte så man behöver en jäkla Volcano, om resten av världen kör med glödlamps-vaporizer eller folie pipa duger det väl?
Om ni inte "kom iväg" så långt du trodde är det snarare röktekniken gissar jag.

Du har alldeles rätt. Det var fel på det mesta haha. Rökteknik och verktyg. Försökte bygga en glödlampsvaprizer men den vart inte så lyckad. (Jag vet, tummen mitt i handen) Men men. Det blir bättre nästa gång! Man lär så länge man lever...
Citera
2009-02-23, 09:28
Medlem
Ok. Inget genombrott alltså. Bättre lycka nästa gång och kom ihåg: respect the spice!
Citera
2009-02-28, 22:24
Medlem
Vad anser ni som är erfarna inom psykadeliska droger att hoppa över LSD för att prova DMT direkt som första psykadeliska drog?

Har ingen erfarenhet av psykadeliska förrutom några svamptrippar.
Har läst på en hel del om DMT trippar och ska fortsätta utbilda mig om DMT innan jag provar och jag vet att hur mycket man än förbereder sig kommer man aldrig bli förberedd på det som väntar
Citera
2009-02-28, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Theseeker
Vad anser ni som är erfarna inom psykadeliska droger att hoppa över LSD för att prova DMT direkt som första psykadeliska drog?

Har ingen erfarenhet av psykadeliska förrutom några svamptrippar.
Har läst på en hel del om DMT trippar och ska fortsätta utbilda mig om DMT innan jag provar och jag vet att hur mycket man än förbereder sig kommer man aldrig bli förberedd på det som väntar

Jag är väll inte direkt vad man skulle kalla erfaren, men tycker ändå att det låter som en dålig idé. DMT är inget man bör ge sig på efter endast några få svamptrippar. Men känner du dig riktigt sugen så kör på, det värsta som kan hända är att du snear, och det går ju alltid över
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in