2009-10-17, 15:23
Medlem
pipparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necroghul
Hur är det med hppd och DMT?
sjukt sugen på att testa efter allt läsande men låter som att de är nästan omöjligt att få tag i

Folk har använt sig av Ayahuasca (DMT) flera dagar i veckan sen urminnes tider. Det är förmodligen väldigt safe
Citera
2009-11-30, 13:12
Medlem
TheSpacePopes avatar
Någon som vet hur bra svartvinbärskoncentrat fungerar som MAOI? Caapi är dyrt som fan .
Citera
2010-03-03, 19:55
Medlem
TheSpacePopes avatar
Blir en DMT-tripp mer och mer intressant för varje gång, eller blir man van vid det efter ett tag?

En annan fråga, hur är det att blanda DMT med något lite mer euforiserande, som typ svamp? Blir trippen mer intressant och lättare att hantera (med tanke på de euforiska effekterna av svampen), eller blir det bara jobbigare?

Jag älskar verkligen effekterna av DMT, men det är inget jag skulle ta för att ha roligt. När det gäller DMT så är det mer intresse än nöje som lockar mig. Just därför vill jag hitta något som gör att trippen blir lite lättare att njuta av, snarare än att känna sig brutalt överväldigad.
Citera
2010-03-03, 21:11
Medlem
Chaco Substrals avatar
Jag tycker DMT kan vara riktigt euforiskt. Nära nog mdma-klass. Fast å andra sidan kan det förstås bli totala motsatsen. Set & setting är väl ett lite uttjatat koncept, men rätt inställning är ovärdelig. Låtsas som om du kommer njuta vad som än händer så går det bättre på en gång. Och med "låtsas som" menar jag framför DMT själv (drogen har ju en tydlig personlighet). Visa den inte att du är lättskrämd, men var inte arrogant heller.
Citera
2010-03-03, 23:47
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaco Substral
Jag tycker DMT kan vara riktigt euforiskt. Nära nog mdma-klass. Fast å andra sidan kan det förstås bli totala motsatsen. Set & setting är väl ett lite uttjatat koncept, men rätt inställning är ovärdelig. Låtsas som om du kommer njuta vad som än händer så går det bättre på en gång. Och med "låtsas som" menar jag framför DMT själv (drogen har ju en tydlig personlighet). Visa den inte att du är lättskrämd, men var inte arrogant heller.

Vilken dos körde du på?. Undrar lite om dosen spelar in i huruvida man får eufori eller ej.

Jag fick ingen speciell eufori utav DMT tyvärr. Det beror nog mycket på hur trippen artar sig. Ett helt säkert ställe att röka det, t.ex. i tryggheten av sitt hem, tror jag är det absolut viktigaste, så ja, set och setting är skitviktigt.

Hehe, klart jag inte är lättskrämd. Det är inte direkt att jag blir jätteobekväm/rädd när jag trippar på DMT, jag vill bara verkligen njuta utav den. Min förhoppning är att trippen kommer att ge mig mer då.
Citera
2010-03-06, 17:59
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Vilken dos körde du på?. Undrar lite om dosen spelar in i huruvida man får eufori eller ej.

Jag fick ingen speciell eufori utav DMT tyvärr. Det beror nog mycket på hur trippen artar sig. Ett helt säkert ställe att röka det, t.ex. i tryggheten av sitt hem, tror jag är det absolut viktigaste, så ja, set och setting är skitviktigt.

Hehe, klart jag inte är lättskrämd. Det är inte direkt att jag blir jätteobekväm/rädd när jag trippar på DMT, jag vill bara verkligen njuta utav den. Min förhoppning är att trippen kommer att ge mig mer då.

Själv blir jag extremt euforisk av n`n-DMT! Betydligt mer än av MDMA.
DMT:s eufori känns waaaaay mer äkta än MDMA:ns IMO.
Citera
2010-03-06, 18:02
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Blir en DMT-tripp mer och mer intressant för varje gång, eller blir man van vid det efter ett tag?

En annan fråga, hur är det att blanda DMT med något lite mer euforiserande, som typ svamp? Blir trippen mer intressant och lättare att hantera (med tanke på de euforiska effekterna av svampen), eller blir det bara jobbigare?

Jag älskar verkligen effekterna av DMT, men det är inget jag skulle ta för att ha roligt. När det gäller DMT så är det mer intresse än nöje som lockar mig. Just därför vill jag hitta något som gör att trippen blir lite lättare att njuta av, snarare än att känna sig brutalt överväldigad.

Skulle nog slå ett slag för DMT-n-oxide, om du har kunskaperna eller kontakterna för att få tag i det.
Mycket rekreationellt, mycket varmt, mycket avslappnande.
Citera
2010-03-28, 23:16
Medlem
doggydees avatar
Finns det några "lättare" metoder att framställa DMT pulver av?
Vad rekommenderar ni att köpa, bark eller pulver (mimosa)?
Hur många gram på 500g mimosa pulver?
Citera
2010-04-08, 19:39
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Finns det några "lättare" metoder att framställa DMT pulver av?
Vad rekommenderar ni att köpa, bark eller pulver (mimosa)?
Hur många gram på 500g mimosa pulver?

Ska du fråga samma frågor i varje jävla DMT-tråd eller?

Facit för sista gången tack: 1.0% +/- av total materialvikt=5 gr. (gr är en förkortning för gram.1 gram är 1000 mg)
Vad tror du det är för skillnad på bark och pulver? Pulvret är pulveriserad bark. Det kan man göra själv om man vill. Hel bark är bra om man ska förvara länge, och det lär ta dig 43 år att klura ut hur man går tillväga, så i ditt fall rekommenderar jag hel bark.
Senast redigerad av CamCameo 2010-04-08 kl. 19:44.
Citera
2010-05-26, 02:14
Medlem
hur mycket är det värt att betala för en dos ca. 50mg syntetiskt dmt 100% rent? har nämligen turen att få tag i denna resa
Citera
2010-05-26, 02:27
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarspap
hur mycket är det värt att betala för en dos ca. 50mg syntetiskt dmt 100% rent? har nämligen turen att få tag i denna resa

300-1000 kr skulle jag säga, beroende på hur sugen du är, det är ju trots allt DMT .
Citera
2010-05-26, 17:25
Medlem
Yautja95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuli Kupferberg
När jag var ute och reste för några månader sen i Europa råkade jag ut för alla möjliga skumma droger . Vissa saker vågade jag dock inte prova och det ångrar jag självklart nu när jag är tillbaka i Sverige och utbudet inte är det bästa tyvärr. Den drogen jag syftar på kallas DMT, "N,N-dimethyltryptamine" om det säger er något mer?
Jag hörde tex att man så fort man rökt "puffen" så däckar man och vaknar inte upp förens ca 20 min och under den tiden kan man uppleva alla möjliga skumma saker . 1g kostade 100 euro och mängden för en dos hade jag ju ingen anning om och det känns inte som det är något man vill ta för mycket av...
Har någon av er testat denna drog jag är väldigt intresserad utav vad jag missade för något eller borde jag kanske vara tacksam?
Finns det överhuvudtaget i Sverige , någon kanske har lust att skriva en liten triprapport?

Hej, jag undrar var i europa kunde du få köpa????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in