2009-03-23, 19:29
  #217
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Pulver är i regel ganska stabilt. Håll det skyddat från ljus och hög värme så håller det sig nog rätt länge ska du se.

Det är väll hög luftfuktighet och inte värme som man ska passa sig för?
Citera
2009-03-25, 15:49
  #218
Medlem
DMT är verkligen en sjuk drog som kan få vilken ateist som helst att bli troende. Brukar ta mig till hyperspace en gång i veckan och det är lika mind blowing varje gång.
Citera
2009-03-26, 13:28
  #219
Medlem
kryptonit99s avatar
Vilken vaporizer är att rekommendera för rökning av DMT?
Billig och bra...
Citera
2009-03-26, 17:36
  #220
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonit99
Vilken vaporizer är att rekommendera för rökning av DMT?
Billig och bra...
Jag gjorde hål i bottnen på en "knubbig" glasflaska med lång hals och stoppade stålull i halsen.
För att använda den häller man ner önskat DMT genom hålet (man håller den alltså uppochner) eldar under stålullen, och röker genom hålet.
Citera
2009-03-26, 20:25
  #221
Medlem
Dionyoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Jag gjorde hål i bottnen på en "knubbig" glasflaska med lång hals och stoppade stålull i halsen.
För att använda den häller man ner önskat DMT genom hålet (man håller den alltså uppochner) eldar under stålullen, och röker genom hålet.


Hrr får du hål i glasflaskan? Ska man hålla flaskan under vatten och knacka upp ett litet hål eller? Eller krossar du den bara så att det blir en öppning?
Citera
2009-03-26, 21:13
  #222
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dionyos
Hrr får du hål i glasflaskan? Ska man hålla flaskan under vatten och knacka upp ett litet hål eller? Eller krossar du den bara så att det blir en öppning?
Det finns glasborrar att köpa på clas ohlsson för en 50lapp. Det gäller att borra försiktigt dock. Om man trycker för hårt, framförallt när borren precis kommer ut på andra sidan, så kan glaset väldigt lätt spricka. Jag fick göra om det tre gånger.
Jag använde mig av bredden 8mm, men det kan ha varit aningen litet.
Citera
2009-03-26, 21:17
  #223
Medlem
rikoschetts avatar
Ni som knarkat dmt, hur väl stämmer ruset jämfört med the "bard's" (McKenna's) redogörelser av effekten?
Tänker på juvel-självdribblande-basketbollar (eller selftransforming machine elves), mandalan i början, känslan av att vara djupt nere i jorden, osv.

Ser fram emot att testa det nån gång, kommer dock vänta tills jag blir lite äldre och gjort vissa saker som skulle kunna hjälpa mig att förstå ruset bättre.
Citera
2009-03-26, 21:30
  #224
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikoschett
Ni som knarkat dmt, hur väl stämmer ruset jämfört med the "bard's" (McKenna's) redogörelser av effekten?
Tänker på juvel-självdribblande-basketbollar (eller selftransforming machine elves), mandalan i början, känslan av att vara djupt nere i jorden, osv.

Ser fram emot att testa det nån gång, kommer dock vänta tills jag blir lite äldre och gjort vissa saker som skulle kunna hjälpa mig att förstå ruset bättre.
Jag har tyvärr bara rökt DMT en enda gång, och den gången var det helt enkelt för mycket för mig att "bryta igenom". Jag fick visserligen en rejäl upplevelse ändå, men den var inte i närheten av de "riktiga" DMT-tripparna som mcKenna beskriver, jag var kvar på jorden om man säger så. Däremot så har jag lite kvar som ska intas vid tillfälle och när detta är gjort lovar jag att återkomma med rapport.
Citera
2009-04-01, 18:12
  #225
Medlem
Trippade loss på DTM för första gången i helgen..
Fyfan vad underbart skevt allt blev! (L)

Citera
2009-04-01, 18:33
  #226
Bannlyst
hur köper ni ren dmt egentligen? borde vara sjukt svårt att fixa...
Citera
2009-04-01, 18:48
  #227
Medlem
Lethals avatar
Tror du de skulle skriva det på fb? Specielt eftersom det är så svårt för vissa att få tag på.
Citera
2009-04-01, 19:01
  #228
Medlem
Beelzebobs avatar
Herregud, detta låter som en upplevelse utöver det vanliga!
Och att Ayahuasca är relativt lätt att få tag på, billigt (20 euro för en dos på Elefanten), och lagligt (nja, iallafall tills man gjort brygden).

Jag har lite frågor:
*Är det lätt att misslyckas med att göra brygden på Ayahuasca? Tänkte om det går att överkoka eller dylikt. Har läst hur man gör när man ska göra brygden, så det är det inga problem med.

* Är det nödvändigt att ha en sitter med sig när man trippar? Om det nu är möjligt att balla ur totalt, eller om det är en ganska "lugn" drog på psyke och kropp.

* Jag har lite psykiska problem med ångest och så ibland. Eller ja, jag har lätt att bli orolig och ängslig över saker. Men jag mår mycket bättre nu än vad jag gjort innan. Kan minsta depression eller ångest påverka ruset till något negativt?

* Kan man få några flashbacks? På LSD kan man ju fastna i tankeloopar och sån shit, och det vill jag verkligen inte göra.

* Det kan tilläggas att jag är ny inom droger, har endast rökt weed och hasch. Är det bättre att börja med nån annan hallucinogen (typ shrooms eller lsd) innan jag testar DMT?

Jag ber om ursäkt om dessa frågor har fått svar tidigare i tråden. Kollade igenom de första sju sidorna ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in