Citat:
Ursprungligen postat av Dionyos
Hrr får du hål i glasflaskan? Ska man hålla flaskan under vatten och knacka upp ett litet hål eller? Eller krossar du den bara så att det blir en öppning?
Det finns glasborrar att köpa på clas ohlsson för en 50lapp. Det gäller att borra försiktigt dock. Om man trycker för hårt, framförallt när borren precis kommer ut på andra sidan, så kan glaset väldigt lätt spricka. Jag fick göra om det tre gånger.
Jag använde mig av bredden 8mm, men det kan ha varit aningen litet.