Citat:
Ursprungligen postat av joxer
Beror iof på dos oxå, sist jag drack aya så var det på snugg till lika intensivt som attröka en breakthrough dos när det var som mest...
Kom i tre st vågor, dom två första klarade jag av men den sista slog ut mig helt, satt o mumlade i tungor o gjorde konstiga ljud, fattade inte ett skit förs det gick över...
Då drack jag 7gram mimosa samt 5g syrian rue...
+1
Min första tripp på nämnda kombo var på dosen 30 gr + Mimosa och 10~gr Peganum Harmala.
Nu i efterhand vet jag inte vad fan jag tänkte med egentligen, innan hade jag testat ett ayakit som inte gjorde ett skit så jag tänkte slå på stort så att jag var "säker på att få effekt".
Det är än idag den mest intensiva upplevelsen jag haft, det är enda gången jag tänkt tanken: That´s it jag kommer aldrig landa, jag är fucked för resten av livet. Nu i efterhand kan jag säga att det var inte långt ifrån sanningen, jag har en annan världsbild sens dess och under det kommande året som följde gick det inte en dag utan att jag fick någon slags flashback. Jag fann mig själv ha nya tankegångar också. Löst sammanvävda koncept med olika läten och bildserier eller hur sjutton man nu skulle uttrycka det. Nu i efterhand kan jag dock le när jag tänker tillbaks på det.
Men fyfan vilken upplevelse.
Men jag har också haft extrema upplevelser på mindre doser med, så jag kan relatera till vad du skriver, verkligen.
Jag har funderat på att skriva ner händelsen i en rapport men jag vet inte var jag skulle börja.
I mina ögon så är oral dmt med mao-hämmare mycket mer intensivt än rökt dmt.