2012-10-03, 09:45
Medlem
Existensens avatar
Funderar på att köpa lite dmt. Tar inte direkt några droger längre, men kommer ihåg att det var trevligt ett bra tag efter att tänka på "pusslet" som kommer med det. Tror jag är redo att bryta igenom igen och se vem jag har blivit, vad definerar mig. Är bara rädd att jag i samband med ångest hamnar på det dåliga stället. Aldrig rökt dmt utan att vara påverkad på syra och cb. Värkar lite läskigt att gå in i en trans helt nykter.
Förövrigt så är nog jag och mina gamla vänner några av dom få som försökte punda dmt. Ta små doser helatiden för att se verkligheten få äckligt stark skärpa och mönster och förlora sin själ.
Citera
2012-10-03, 15:01
Medlem
Helt klart den bästa hallucinogena drog jag någonsin testat, tycker kanske det kan bli lite väl hårt om man tagit ett par droppar syra innan, inget att rekommendera om det är första gången. Jag har alltid bara blandat det med tobak i en jolle och efter första blosset känner man av det, efter andra känns det som att man fått i sig tillräckligt, sen tar man ett bloss till och då tuppar man av typ 15 min beroende på hur mycket man blandat i. Jag hade ganska stora mängder så det kunde nog bli något halvgramm i en cigg, men den räckte till ett antal resor
Citera
2012-10-03, 17:20
Medlem
Vilpins avatar
Gjorde en tråd om DMT men hittade sen denna, så jag postar mina frågor här.

Har läst en del om detta och blev sjukt intresserad av denna subtans. Nu är det så att jag kan få tag på DMT väldigt billigt och jag vet inte riktigt om jag ska köpa eller ej. Jag har några frågor till er som provat (antar att det inte är så många? ).

Får man tolerans på DMT som man får av svamp och LSD?

Om man nu får tolerans, hur mycket måste man öka dosen för att uppnå samma effekt igen.

Kan man bomba det i pulverform om man intar en MAOI?

Vad är en rekommenderad dos för en nybörjare? (95-99% rena kristaller)

Vad är en rekommenderad dos för en som vill till Jupiter?

Hur länge vara ruset ungefär? Har läst om 5-10 minuter och 2 minuter för de största effekterna.

Hade tänkt röka det i glaspipa med ett lager cannabis på botten och DMT-pulver ovanpå och tända med en vanlig tändare.

Funkar det med en vanlig tändare eller måste man ha en stormtändare?

Funderar även på att hinka skiten... Funkar detta?

Många frågor och få svar! Hoppas någon erfaren kan svara på dessa frågor! Tack på förhand
Citera
2012-10-03, 17:26
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilpin
Gjorde en tråd om DMT men hittade sen denna, så jag postar mina frågor här.

Har läst en del om detta och blev sjukt intresserad av denna subtans. Nu är det så att jag kan få tag på DMT väldigt billigt och jag vet inte riktigt om jag ska köpa eller ej. Jag har några frågor till er som provat (antar att det inte är så många? ).

Får man tolerans på DMT som man får av svamp och LSD?

Om man nu får tolerans, hur mycket måste man öka dosen för att uppnå samma effekt igen.

Kan man bomba det i pulverform om man intar en MAOI?

Vad är en rekommenderad dos för en nybörjare? (95-99% rena kristaller)

Vad är en rekommenderad dos för en som vill till Jupiter?

Hur länge vara ruset ungefär? Har läst om 5-10 minuter och 2 minuter för de största effekterna.

Hade tänkt röka det i glaspipa med ett lager cannabis på botten och DMT-pulver ovanpå och tända med en vanlig tändare.

Funkar det med en vanlig tändare eller måste man ha en stormtändare?

Funderar även på att hinka skiten... Funkar detta?

Många frågor och få svar! Hoppas någon erfaren kan svara på dessa frågor! Tack på förhand
Har inte tid att svara på allt, men det låter som du söker en pundar drog. "Hur länge vara ruset ungefär?" Om det är något sådant du söker så är inte dmt för dig. Du förlorar din mänsklighet och går in i en annan värld.
Citera
2012-10-03, 17:35
Medlem
Vilpins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Har inte tid att svara på allt, men det låter som du söker en pundar drog. "Hur länge vara ruset ungefär?" Om det är något sådant du söker så är inte dmt för dig. Du förlorar din mänsklighet och går in i en annan värld.

Öhh.. Letar inte alls efter en pundardrog, isådanafall skulle jag bara dra en lina tjack eller vadå?

Är bara intresserad av drogen helt enkelt. Jag vet att det inte är något man tar rekreationellt direkt. Jag förstår att det är en substans man ska ha sjukt stor respekt för.
Citera
2012-10-03, 20:48
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilpin
Öhh.. Letar inte alls efter en pundardrog, isådanafall skulle jag bara dra en lina tjack eller vadå?

Är bara intresserad av drogen helt enkelt. Jag vet att det inte är något man tar rekreationellt direkt. Jag förstår att det är en substans man ska ha sjukt stor respekt för.

Du behöver inte fråga.. både google och flashback är sökbart och svaret står nära tillhands.. Kan rekommendera att söka på "dmt dose" på google asså infon är nästan i bakfickan på dig ju
Citera
2012-10-04, 16:01
Medlem
Jag har äntligen kommit över en person som säljer dmt. Är 1600kr ett bra pris för 1g? Nu frågar jag efter ett generellt pris i Sverige och inte dig som har en polare som gör dmt själv och köper för självkostnadspris. Jag vet att det blir billigare om man gör det själv men jag har tyvärr varken tid eller kunskap för det.
Citera
2012-10-04, 17:48
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-we
Jag har äntligen kommit över en person som säljer dmt. Är 1600kr ett bra pris för 1g? Nu frågar jag efter ett generellt pris i Sverige och inte dig som har en polare som gör dmt själv och köper för självkostnadspris. Jag vet att det blir billigare om man gör det själv men jag har tyvärr varken tid eller kunskap för det.

Har blivit erbjuden det 2 gånger i swe, första gången 800kr för 1g, andra gången 1000kr för 1g.
Köp på silkroad! Köpte kristaller där senast förra veckan för ca 650kr för 1g.
Så jag tycker det är överpris!
Citera
2012-10-04, 18:32
Medlem
29april2tusen10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-we
Standardpriset för en tripp är 100-200 kr per tripp.
När det gäller DMT så varierar priserna oftast ganska mycket.
Om du kan kan få tag på DMT på gatan så är allt mellan 1000-3000 kr normalt gatupris för ett gram.
Citera
2012-10-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 29april2tusen10
Om du kan kan få tag på DMT på gatan så är allt mellan 1000-3000 kr normalt gatupris för ett gram.
3000 för ett gram?
Citera
2012-10-04, 19:11
Medlem
29april2tusen10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
3000 för ett gram?
Ja.
Standardpriset på gatan är 100-200kr per tripp och det gäller DMT, LSD, svamp osv.
Och 1000-3000 kr är helt normala gatupriser för ett gram rent DMT.
Notera gatupris och att det inte handlar om trevliga kompispriser nu.

Mycket DMT på internet och säkert gatan också verkar vara av dålig kvalite idag, gult, luktar osv. Det säljs så klart billigare än en ren produkt.
Många som säljer jättebilligt nu är nya personer som inte varit med förut. Dom flesta är inte ens medvetna om hur hårda straffen för DMT är.
Senast redigerad av 29april2tusen10 2012-10-04 kl. 19:17.
Citera
2012-10-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Har blivit erbjuden det 2 gånger i swe, första gången 800kr för 1g, andra gången 1000kr för 1g. Köp på silkroad! Köpte kristaller där senast förra veckan för ca 650kr för 1g.
Så jag tycker det är överpris!

Citat:
Ursprungligen postat av 29april2tusen10

Så om jag förstått det rätt kan priserna på DMT variera väldigt mycket men man hittar det inte billigare än 1000kr grammet inrikes och då ska man nästan ha tur. Jag har sökt igenom forumet grundligt nu och det finns inte jättemånga poster om vad DMT kostar. Av dom som finns och av era kan man dock utläsa att ett snittpris hamnar runt 1500kr grammet. Köper man typ 100mg åt gången får man betala upp mot 300kr och då kan det såklart dra iväg.

29april2tusen10 Hur hårda är straffen?
Senast redigerad av s-we 2012-10-04 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in