Citat:
Ursprungligen postat av Byxor
Hmm har möjlighet att testa detta ämne men vet inte om jag vågar. Verkar vara så jäkla potent, men nyfikenheten kommer nog ta över hehe. Hur är det jämfört med salvia? Har ju sett dom sköna salviafilmerna på youtube hehe
Lite Noob frågor jag vet men ändå

Som vissa har sagt så är det stoor skillnad på att röka och uppleva det än att se youtubeklipp på folk som beter sig konstigt. Du ser inte det dom ser, alltså kan du inte förstå vad som sker
DMT är den mest potenta hallucinogena drog, men man ÄR sig själv i jämförelse med LSD, svamp, meskalin, ayahuasca och salvia.
Salvia är inget man kan jämföra med DMT. Finns många människor som testat både salvia och dmt och säger att det inte ens är i närheten av varandra.
Jag vill inte rekommendera folk vissa droger utan nån kunskap. T.ex har du trippat nångång innan? Men å andra sidan när jag tänker igen så förstår jag inte varför man inte testar DMT som första hallis drog, då man är sig själv. Att gå runt i skogen och se sina ben och säga "DETTA ÄR INTE MINA BEN" och sen falla ihop är inte som dmt
Citat:
Ursprungligen postat av x-dream
Är de där NN DMT eller 5MeoDMT? ser ut som 5meo...