2009-01-09, 21:59
Medlem
x-dreams avatar
Time to fly...

http://img80.imageshack.us/img80/1966/69875503cd8.jpg
Citera
2009-01-09, 22:02
Medlem
Ratzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-dream
Time to fly...

ojojoj det var inte lite du hade där, du ska ut och åka inatt ser jag
Senast redigerad av Ratzz 2009-01-09 kl. 22:04.
Citera
2009-01-09, 22:16
Medlem
B_F_Gs avatar
Citat:
Time to fly...

Jävla lyxlirare. Vore ju så jävla häftigt att prova. Får väl nöja mig med salvia tills man nån gång i framtiden springer på detta ämne..
Citera
2009-01-09, 22:25
Medlem
x-dreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B_F_G
Jävla lyxlirare. Vore ju så jävla häftigt att prova. Får väl nöja mig med salvia tills man nån gång i framtiden springer på detta ämne..

Beställ lite bark sen ere bara köra..
Citera
2009-01-09, 22:32
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Beställ lite bark sen ere bara köra..

Verkligen? Du verkar ha lyckats väldigt bra. Grattis!

Hur mycket tid la du ned? Vilken extraheringsmetod använde du dig av?
Citera
2009-01-09, 22:40
Medlem
x-dreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Verkligen? Du verkar ha lyckats väldigt bra. Grattis!

Hur mycket tid la du ned? Vilken extraheringsmetod använde du dig av?

lalala
Senast redigerad av x-dream 2009-01-09 kl. 23:24.
Citera
2009-01-10, 00:12
Medlem
Byxors avatar
Hmm har möjlighet att testa detta ämne men vet inte om jag vågar. Verkar vara så jäkla potent, men nyfikenheten kommer nog ta över hehe. Hur är det jämfört med salvia? Har ju sett dom sköna salviafilmerna på youtube hehe
Lite Noob frågor jag vet men ändå
Citera
2009-01-10, 00:19
Medlem
TheDeepSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxor
Hmm har möjlighet att testa detta ämne men vet inte om jag vågar. Verkar vara så jäkla potent, men nyfikenheten kommer nog ta över hehe. Hur är det jämfört med salvia? Har ju sett dom sköna salviafilmerna på youtube hehe

Det finns en del DMT filmer på youtube oxå. Kan tänka mig att det är en grov skillnad på Salvia och DMT. Har du tagigt några andra Hallucinogener förut? Låter lite grovt att börja trippandet med att röka DMT.
Citera
2009-01-10, 02:03
Medlem
B_F_Gs avatar
Citat:

Att ha sett filmer på folk som tar salvia är INTE samma sak som att veta minsta lilla hur det är, sorry
Själv var man ju så duktig att jag gick direkt från att ha rökt cannabis 2 gånger till att dra en monsterdos salvia 20x extrakt. Det var minst sagt intressant.
Citera
2009-01-10, 02:43
Medlem
Cathariasiss avatar
Citat:
Time to fly...

Grattis! Kör hårt, kom tillbaka säkert och berätta hur det gick!

För oss andra intresserade: Varifrån kommer barken - Så att man inte beställer någon impotent skit - och vilken tek extraherade du med?
Citera
2009-01-10, 04:39
Medlem
offshores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cathariasis
Grattis! Kör hårt, kom tillbaka säkert och berätta hur det gick!

För oss andra intresserade: Varifrån kommer barken - Så att man inte beställer någon impotent skit - och vilken tek extraherade du med?

vill med jättegärna veta!
Citera
2009-01-10, 08:39
Medlem
Citat:

Som vissa har sagt så är det stoor skillnad på att röka och uppleva det än att se youtubeklipp på folk som beter sig konstigt. Du ser inte det dom ser, alltså kan du inte förstå vad som sker

DMT är den mest potenta hallucinogena drog, men man ÄR sig själv i jämförelse med LSD, svamp, meskalin, ayahuasca och salvia.

Salvia är inget man kan jämföra med DMT. Finns många människor som testat både salvia och dmt och säger att det inte ens är i närheten av varandra.

Jag vill inte rekommendera folk vissa droger utan nån kunskap. T.ex har du trippat nångång innan? Men å andra sidan när jag tänker igen så förstår jag inte varför man inte testar DMT som första hallis drog, då man är sig själv. Att gå runt i skogen och se sina ben och säga "DETTA ÄR INTE MINA BEN" och sen falla ihop är inte som dmt

Citat:
Time to fly...

Är de där NN DMT eller 5MeoDMT? ser ut som 5meo...
Senast redigerad av Pulse82 2009-01-10 kl. 08:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in