2012-07-08, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackiedoe
Även om vi snackar upp till 6 månader?
Har haft mitt i mer än ett år med ingen märkbar skillnad på potens eller effekt.
Citera
2012-07-08, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Har haft mitt i mer än ett år med ingen märkbar skillnad på potens eller effekt.

Fan vad gött, känner mig inte redo ännu men så svårt att få tag på så jag sparar den ett tag. Thanks!
Citera
2012-07-12, 17:21
Avstängd
makduis avatar
Att vaporisera dmt i en elektronisk portabel vaporizer... Jag har en sådan och "kammaren" där man lägger i ved är rätt jäffla liten så jag undrar då vad som kommer hända med dmt:et som är instängt i kammaren? Är den lilla kammaren ändå tillräckligt stor för att all ånga skall samlas där?? Eller kommer typ hälften av ångan sätta sig på väggarna konstant?

Om man bara sätter på den och låter den vappa d.v.s..
Citera
2012-07-12, 17:54
Medlem
Crystalines avatar
Alltså är det någon som kan tippsa om något ställe att beställa mimosa hostilis bark ifrån, allt verkar bli taget i tullen. En sommar utan dmt är ju faan ingen sommar.
Så tippsa gärna om något bestälningsställe utrikes men ännu hellre inrikes.
Ta det i pm om ni inte vill skriva ut, vilket kanske är smartast
Citera
2012-07-14, 11:33
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Att vaporisera dmt i en elektronisk portabel vaporizer... Jag har en sådan och "kammaren" där man lägger i ved är rätt jäffla liten så jag undrar då vad som kommer hända med dmt:et som är instängt i kammaren? Är den lilla kammaren ändå tillräckligt stor för att all ånga skall samlas där?? Eller kommer typ hälften av ångan sätta sig på väggarna konstant?

Om man bara sätter på den och låter den vappa d.v.s..

Ingen som vet? Jag hittar ingen bra info för hur mycket andrummet spelar roll där ångan samlas.. Jag kan inte tänka mig att vaporisera 50 mg i en glödlampa på 1 cm i diameter som är helt isolerad.. Men vad skulle hända då?
Citera
2012-07-18, 14:25
Medlem
Debuterade på dmt igår och det var fantastiskt. Pratade med en vålnad som visade mig en annan sorts planet, en planet som bara bestod av en fantastisk stad. Besökte även en restaurang i mitt huvud.

Något som inte var så fantastiskt var smaken av röken. Finns det något man kan göra för att lindra den? Har funderat på att ha en fisherman i munnen medans man röker, skulle det kunna fungera?
Citera
2012-07-18, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crystaline
Alltså är det någon som kan tippsa om något ställe att beställa mimosa hostilis bark ifrån, allt verkar bli taget i tullen. En sommar utan dmt är ju faan ingen sommar.
Så tippsa gärna om något bestälningsställe utrikes men ännu hellre inrikes.
Ta det i pm om ni inte vill skriva ut, vilket kanske är smartast
Har du beställt flera gånger själv och det har blivit fast i tullen eller vad menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Debuterade på dmt igår och det var fantastiskt. Pratade med en vålnad som visade mig en annan sorts planet, en planet som bara bestod av en fantastisk stad. Besökte även en restaurang i mitt huvud.

Något som inte var så fantastiskt var smaken av röken. Finns det något man kan göra för att lindra den? Har funderat på att ha en fisherman i munnen medans man röker, skulle det kunna fungera?
Fisherman låter som en sådär idé. Skaffa en vaporizer istället, smaken dämpas väldigt mycket då, har inte tänkt på det öht sen jag började använda min egen.
Citera
2012-07-21, 20:28
Medlem
Thwarters avatar
Citat:

Kul att höra! Vilken dos och förångningsmetod körde du?
Citera
2012-07-23, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thwarter
Kul att höra! Vilken dos och förångningsmetod körde du?
Använde bong. La stålull i bongkoppen och smälte ner dmt i stålullen genom att elda en bit ifrån pulvret. Eldade sedan på stålullen och sög i mig skiten. Förmodligen inte den hälsosammaste metoden eller mest effektiva metoden, men det fungerade. Förmodligen bidrog väl stålullen till den dåliga smaken.

Dosen har jag ingen aning om faktiskt, gick lite på känsla. Men fick pulvret vakuum-förpackat och använde kanske en halv kvadratcentimeter eller liknande.

Som sagt, det finns säkert röksätt som är hundra gånger bättre än sättet jag gjorde det på, men det fungerade iaf.
Citera
2012-07-23, 21:04
Medlem
Thwarters avatar
Citat:
Använde bong. La stålull i bongkoppen och smälte ner dmt i stålullen genom att elda en bit ifrån pulvret. Eldade sedan på stålullen och sög i mig skiten. Förmodligen inte den hälsosammaste metoden eller mest effektiva metoden, men det fungerade. Förmodligen bidrog väl stålullen till den dåliga smaken.

Dosen har jag ingen aning om faktiskt, gick lite på känsla. Men fick pulvret vakuum-förpackat och använde kanske en halv kvadratcentimeter eller liknande.

Som sagt, det finns säkert röksätt som är hundra gånger bättre än sättet jag gjorde det på, men det fungerade iaf.
Eldade du direkt på stålullen innan? Det ska man göra tills det slutar avges rök, då lär man inte få i sig skadliga ämnen från stålullen. I och med att DMT förångas vid låga temperaturer så var det troligen inte stålullet som smakade skit, utan DMT:t.
Citera
2012-07-30, 09:01
Medlem
ridinghighs avatar
Här på sydöstra delen av landet så är röken god och det luktar godis. Man skjuts iväg till en annan planet efter 3 bong hits! Riktigt grym drog..
Citera
2012-08-01, 17:40
Medlem
KasseBrazzs avatar
Har fått tag på lite dmt i form utav brunt pulver. Verkar inte som att man kan röka det direkt ur en vanlig pipa?

Hur går man enklast tillväga för att trippa iväg på detta pulver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in