Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Hur tror ni dmt-intag påverkar själen eller vad man nu än ska kalla det? Positivt/negativt?
Tänk om dmt ej frigörs då när man dör som det hade gjort om man aldrig intagit dmt

?
Ni har säkert tänkt i samma banor innan/efter ni rökte dmt? Att det kanske är temporärt bra men dåligt på lång sikt som en fet sockerkick eller ja..?
Hur många använder det ansvarigt
egentligen d.v.s..
Konsekvenser

?
Tror inte det finns några direkta fysiska biverkningar. Toleransen går upp ganska snabbt har jag för mig och jag tror inte någon ens vill röka DMT igen direkt efter att de landat.
Jag har under ett drygt år brukat DMT 5 gånger och då har jag haft det tillgängligt under hela den perioden så det har varit fritt fram att köra på när jag känt för det. Vid varje tillfälle, även det första, har jag suttit och velat och grubblat på över om jag verkligen ska göra det och vid några tillfällen har jag lagt tillbaka dosen i påsen och avvaktat till ett annat tillfälle.
Det är med svettiga och skakiga händer som jag tänder upp bongen när det väl sker och jag drar gärna ut på det så länge som möjligt likt en unge som ska hoppa från högsta hopptornet för första gången men inte riktigt vågar.
Även mer vana knarkare som använder sig av det mesta vad droger heter ganska regelbundet och gärna mixtrar med lite härliga blandingar har jag sett få rysningar innan de ska iväg på sin resa.
Kort sagt så tror jag missbrukspotentialen är = 0 vad det gäller DMT och tvivlar på att man långsiktigt skulle få ut något negativt av en DMT-tripp. Det är bland det häftigaste och mest intensiva man lär uppleva i sitt mänskliga liv och har inte träffat någon som tagit till sig upplevelsen på ett negativt vis.