2012-08-24, 19:09
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Är changa representativt för DMT?
Beror på intagningssätt. Det är knappast representativt för dmt iv eller rökt.
Citera
2012-08-24, 20:01
Medlem
Towelie.3gss avatar
Vart i världen prövade du changa?
Citera
2012-08-25, 06:20
Medlem
strategasiats avatar
Norge, har testat Aya i Peru också men tyckte inte alls dem påminde om varandra
Citera
2012-08-25, 06:21
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Beror på intagningssätt. Det är knappast representativt för dmt iv eller rökt.

Rökte
Citera
2012-08-25, 11:59
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Rökte
ajustja, jag t'nkte fel. Men nja jag tror itne att changa är alls representativt för dmt-kristaller. kanske representativt för en väldigt liten dos eller något.
Citera
2012-08-26, 18:15
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
ajustja, jag t'nkte fel. Men nja jag tror itne att changa är alls representativt för dmt-kristaller. kanske representativt för en väldigt liten dos eller något.
Vet du ens vad changa är? Det är ju kristaller blandat med en MAO-hämmare. Ruset är väldigt likt det man får när man endast röker dmt men det håller i sig längre.
Citera
2012-08-26, 20:10
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Vet du ens vad changa är? Det är ju kristaller blandat med en MAO-hämmare. Ruset är väldigt likt det man får när man endast röker dmt men det håller i sig längre.
ja. Mer eller mindre alla jag läst vad dom tycker säger att change håller längre, är mildare och att vanlig dmt är renare, klarare och intensivare.

Typ lite som ett halvting mellan röka bara dmt och att köra ayahuasca, fast mycket närmare vanlig dmt än ayahuasca då antar jag.
Citera
2012-08-26, 21:36
Medlem
http://wiki.dmt-nexus.me/Changa där har ni. Läs allt som står i länken, fråga sedan. Så alla snackar om samma saker och förstår varandra
Citera
2012-08-27, 12:36
Medlem
Stolarns avatar
Har funderat på en sak, vad tror ni händer om man ger dmt till en människa som föddes blind?
Tänker, eftersom det är i mitten av hjärnan som gör att man ser dmt's värld. Rätta mig gärna om jag har fel men tolkade det så när jag såg The spirit molecule.

För övrigt ska jag snart testa dmt. Aldrig testat psykedeliska, hallucinogener (osäker på vad skillnaden är). Återkommer om några timmar med en kortfattad rapport
Citera
2012-08-27, 15:09
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolarn
Har funderat på en sak, vad tror ni händer om man ger dmt till en människa som föddes blind?
Tänker, eftersom det är i mitten av hjärnan som gör att man ser dmt's värld. Rätta mig gärna om jag har fel men tolkade det så när jag såg The spirit molecule.

För övrigt ska jag snart testa dmt. Aldrig testat psykedeliska, hallucinogener (osäker på vad skillnaden är). Återkommer om några timmar med en kortfattad rapport

Lycka till. Men jag tycker du ska läsa på några timmar till.
Citera
2012-08-27, 18:21
Medlem
Stolarns avatar
Jag har läst många timmar och kan inte känna mig mer redo. Har en ENORM respekt för droger och ännu större respekt för dmt.
Kommer köra strax på halvtom mage, men till framtida resor, bra eller dåligt?
Citera
2012-08-27, 19:12
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolarn
Jag har läst många timmar och kan inte känna mig mer redo. Har en ENORM respekt för droger och ännu större respekt för dmt.
Kommer köra strax på halvtom mage, men till framtida resor, bra eller dåligt?

varför ska det vara dåligt. Det är bäst att köra när man känner sig redo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in