Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Det är egentligen ingen ide att försöka förklara eller förstå. Hur kan du veta vad som är rätt och fel? Min hjärna kortsluter totalt när jag är väck.
Jag förlorar kontakten med allt. Ända skillnaden på dessa trippar är at dte tar timmar att komma tillbaka till verkligheten som den var innan. När jag förlorar allt tar det några minuter efter trippen så vet jag vart jag är men vid dessa "ego-dödar" så börjar återhämtningen när jag öppnar ögonen och slutar ibland dagen efter.
Tråkigt. Det har endast hänt mig några gånger att jag tappat kontakten helt. Och verkligheten är tillbaka samma sekund som trippen slutar..
Men flera kompisar som är likadana.
Brukar du ha ögonen öppna eller stängda?
Vet att dom flesta tycker det är bäst med stängda ögon. Men jag tycker det är sämst faktiskt.
Allt blir mycket klarare med öppna ögon. Kan ju vara värt att ge de ett försök.
Börja svagt och höj dosen successivt efter varje resa.
Schpongle är en underbar booster med.
Citat:
Det är egentligen ingen ide att försöka förklara eller förstå. Hur kan du veta vad som är rätt och fel? Min hjärna kortsluter totalt när jag är väck.
Det är inte det jag försökte säga heller. Jag själv vet ingeting. Men DMT tripp visade mig vägen till sanningen. Men den verkligheten kunde jag ju bara uppleva och känna under trippen. Nu såhär i efterhand, så är det bara en illusion skapad i mitt huvud. Även fast upplevelsen då kändes tusen gånger mer verklig och logisk än våran verklighet. Så jag kommer aldrig heller kunna förneka detta heller. En riktig DMT resa sätter trots allt ett väldigt fint spår som varar med samma styrka resten av livet.