Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Det rensas för fullt på Facebook mamman har tagit bort sina filmer som visar alla hennes försök att hämta pojken för umgänge.
Av något skäl verkar mamman, Bry och diverse andra tro att umgänget ska kunna fortsätta med varannan helg som innan mamman höll sig gömd i månader och skickade runt en massa brev till föräldrar i sonens klass med smutskastning.
Alla de där läkarbesöken verkar ha skett under umgängeshelger precis som de 8-9 månadernas träffar med Cagnell.
Kan tänka mig att ett barn som vid umgänge efter umgänge utsätts för läkarbesök, psykoterapeut och kroppsbesiktning säger vad föräldrar vill för att få lugn och ro och bara umgås och göra roliga saker med föräldern utan mammas vän Hans..
Inte bara till klassens föräldrar tyvärr. I stort sett alla som känner pappan har fått hennes brev som hon förnekar att hon skickat. Hon dömdes ändå för grovt förtal, det borde även HC blivit dömd för.
Jag tycker att mammans agerande är mycket illa. Förutom det uppenbara har hon vid flera tillfällen fotograferat pojkens könsorgan och visat bilderna för mängder med människor. Det är jäkligt kränkande för en liten kille. Det är ju faktiskt så pedofiler brukar göra, dela bilder..
Nu menar jag inte att mamman är pedofil men fy fan vad hon har ställt till det.