Citat:
Ursprungligen postat av
kulturstrateg
SVT granskar inte. Dom gör en mörkläggningsoperation presenterad som granskning. Nello med sina kontakter visste detta på förhand(han är nära vän med ingrosso- wahlgren och har jobbat med melodifestivalen).
I en granskning presenterar man bevisen och låter tittaren göra sin egna bedömning. Här går man stenhårt ut direkt och säger åt tittaren vad hen ska tycka - och ägnar resten av programmet åt klassisk smutskastningstaktik. Den som inte fattar att mamman har rätt när man ser denna produktion är antingen väldigt svagbegåvad eller ett betalt troll.
Citera aldrig betalda troll. Jag har brutit mot den regeln två gånger nu...
Jag tänkte inte blanda mig i denna diskussion men efter detta fullständigt imecilla inlägg, kunde jag inte längre tiga.
Reporten har gjort en gedigen research. Han har följt processen under flera år.
Det mest beklämmande att se är, dessa nästan självutnämnda, experter som viftar ned sina titlar. De lobbar och står i. "Kejsarens nya kläder" blir tydligen aldrig omodern.
Sverige är fullt av dessa parasiter som livnär sig på systemet. Trodde fenomenet utrotade iom qvick! Men de dyker upp lite varstans. Myndighetssverige är fullt av dessa och de går härja I princip ostört.
Sverige är kört. Navelskåderiet upphör aldrig, tydligen.
Tjära och fjädrar ska de ha. PR som president👍