2007-02-18, 14:54
  #949
Moderator
Gromguttens avatar
Odes får en tillsägelse før brott mot 0.6.

Synpunkter tas i PM

/Mod
Citera
2007-02-18, 15:18
  #950
Medlem
Meanmachines avatar
Isaksson på bänk igen efter svag insats senast. Att Pearce föredrar en halvskadad Weaver säger väl det mesta. Klubbyte nästa?

Tur att vi har Rami.
Citera
2007-02-18, 16:37
  #951
Medlem
P.Gs avatar
Och nu går Lagrell ut och dementerar att någon medling ska äga rum. Herregud, ev Sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare och fettot orkar inte lyfta ett finger. Avgå!
Citera
2007-02-18, 18:15
  #952
Medlem
Bakkelits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Och nu går Lagrell ut och dementerar att någon medling ska äga rum. Herregud, ev Sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare och fettot orkar inte lyfta ett finger. Avgå!

Ska han avgå för att zlatan inte svarar när förbundskaptenen ringer för att få prata med honom om ett möte? Logiskt... Nä bollen ligger hos zlatan, låt honom tjura och när han sen vill vara med får dom väl ta snacket då
Citera
2007-02-18, 21:06
  #953
Medlem
P3RK3L3s avatar
Han är en jävla diva, men tyvärr, en i fotboll väldigt högpresterande, sådan. Jag tror dock att en fördel med hans galna form just nu kan vara att länder vi möter i EM-kvalet tror att vi blir en munsbit utan Zlatan. Vi har ju redan bevisat att vi kan vinna svåra matcher utan Zlatan.

Jag hoppas ändå att han kommer tillbaka till landslaget innan EM eftersom hans klass kan vara avgörande om vi ska ha en chans mot lite svårare motstånd som typ Tyskland eller Italien...
Citera
2007-02-19, 04:09
  #954
Medlem
obotlig_realists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jag hoppas ändå att han kommer tillbaka till landslaget innan EM eftersom hans klass kan vara avgörande om vi ska ha en chans mot lite svårare motstånd som typ Tyskland eller Italien...

Den avgörande klassen såg jag inte VM i somras. Det påstods att han hade ljumskproblem, men varför spelade han då överhuvudtaget? Jag vill påstå att han var bland dem som underpresterade allra mest i hela truppen. Skapade han en enda målchans ens?

Jag vill inte ha en situation där han kan nobba alla Sveriges matcher utom då det börjar vankas slutspel. Alltså vill han inte vara med nu, ska det inte bli nåt EM för hans del heller.
Citera
2007-02-19, 11:39
  #955
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obotlig_realist
Jag vill inte ha en situation där han kan nobba alla Sveriges matcher utom då det börjar vankas slutspel. Alltså vill han inte vara med nu, ska det inte bli nåt EM för hans del heller.

Precis, och sen måste man tänka på vad det sänder för signaler till det övriga laget, kan mycket väl tänka mig att Edman och Linderoth kan bli mer än förbannade för det.
Citera
2007-02-19, 13:40
  #956
Medlem
Rocky69s avatar
Det Zlatan tillför i form av individuell genialitet tar han bort i form av sitt stora förortsego som inte tillåter att någon tillrättavisar honom.
Mannen är ett typexempel på hur de där valparna beter sig så fort inte alla dansar efter deras pipa.
Att grabben dessutom har ruskigt svårt för att förstå våra journalister är väl en bidragande orsak till den något spända relationen till media.
Han fattade ju inte ens vad ordet vidskeplig betyder. Djävla nolla.
Vi behöver defenetivt inte den mannen i landslaget förens han ändrar sitt beteende.
Citera
2007-02-19, 14:01
  #957
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obotlig_realist
Den avgörande klassen såg jag inte VM i somras. Det påstods att han hade ljumskproblem, men varför spelade han då överhuvudtaget? Jag vill påstå att han var bland dem som underpresterade allra mest i hela truppen. Skapade han en enda målchans ens?

Jag vill inte ha en situation där han kan nobba alla Sveriges matcher utom då det börjar vankas slutspel. Alltså vill han inte vara med nu, ska det inte bli nåt EM för hans del heller.

Vill minnas att det var samma snack kring Ljungberg efter VM-2002. Hej å hå, han underpresterade alltid i landslaget och varför skulle han spela om han var skadad bla bla. Påminn mig, vem har varit landslagets genomgående viktigaste/bästa offensiva spelaren under våra senaste 2 slutspel?

Annars tycker jag Zlatan är för bra att hållas utanför ett slutspel även om han nobbat kvalet. Brolin och Henke Larsson har ju gjort likadant.
Citera
2007-02-19, 14:09
  #958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sinister
Vill minnas att det var samma snack kring Ljungberg efter VM-2002. Hej å hå, han underpresterade alltid i landslaget och varför skulle han spela om han var skadad bla bla. Påminn mig, vem har varit landslagets genomgående viktigaste/bästa offensiva spelaren under våra senaste 2 slutspel?

Annars tycker jag Zlatan är för bra att hållas utanför ett slutspel även om han nobbat kvalet. Brolin och Henke Larsson har ju gjort likadant.

Precis vad jag tänkte skriva. Håller med till fullo.
Citera
2007-02-19, 14:38
  #959
Medlem
Verkar inte bli någon Zlatan i truppen mot Nordirland, som det ser ut nu. Trist med den monsterform han verkar ha hittat.

Vill han inte vara med så fine, men jag stör mig på hur affären sköts. Zlatan svarar inte i telefon och låter meddela via en intervju i en italiensk tidning att han inte vill vara med just nu.

Å andra sidan är jag relativt övertygad om att lagkamraterna i landslaget börjar vara rejält irriterade på Zlatan. Jag kan bara se till mig själv, skulle en lagkompis bete sig så här mot tränare och laget skulle jag inte vilja ha med honom, hur bra han än är. Även om vi byter förbundskapten kommer ju lagkamraterna vara samma, till största del.

Jag tycker inte Zlatan är skyldig Sverige att vara med, men han är skyldig fansen och laget en förklaring till varför han beter sig som han gör. Landslaget har vart en fantastisk exponering för Zlatan (målet mot Italien föranledde väl flytten till Juve?), så det är vad man kan begära av honom.

Nordirland bör vi kunna slå hursomhelst. Vi förlorar spetskompetens som det så vackert heter, men det borde gå ändå. Motståndet bör underskatta oss när vi saknar vår största stjärna vilket kan leda till poäng.
Citera
2007-02-19, 14:46
  #960
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Verkar inte bli någon Zlatan i truppen mot Nordirland, som det ser ut nu. Trist med den monsterform han verkar ha hittat.

Vill han inte vara med så fine, men jag stör mig på hur affären sköts. Zlatan svarar inte i telefon och låter meddela via en intervju i en italiensk tidning att han inte vill vara med just nu.

Å andra sidan är jag relativt övertygad om att lagkamraterna i landslaget börjar vara rejält irriterade på Zlatan. Jag kan bara se till mig själv, skulle en lagkompis bete sig så här mot tränare och laget skulle jag inte vilja ha med honom, hur bra han än är. Även om vi byter förbundskapten kommer ju lagkamraterna vara samma, till största del.

Jag tycker inte Zlatan är skyldig Sverige att vara med, men han är skyldig fansen och laget en förklaring till varför han beter sig som han gör. Landslaget har vart en fantastisk exponering för Zlatan (målet mot Italien föranledde väl flytten till Juve?), så det är vad man kan begära av honom.

Nordirland bör vi kunna slå hursomhelst. Vi förlorar spetskompetens som det så vackert heter, men det borde gå ändå. Motståndet bör underskatta oss när vi saknar vår största stjärna vilket kan leda till poäng.
Jag anser att dom bästa bör vara med och att skyffla över allt ansvar på Zlatan, när det är Lagerbäck som hanterat detta skitdåligt är helt fel. Sedan säger det mycket om den överskattning som finns i landslaget när Tobbe säger att Zlatan får vara med om han platsar vadå tror knappast Tobbe skulle ta en odinarie plats i Inter.
edit Tobbe menas Tobias Linderoth en av sveriges mest överskattade landslagspelare efter Svarre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in