Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jag hoppas ändå att han kommer tillbaka till landslaget innan EM eftersom hans klass kan vara avgörande om vi ska ha en chans mot lite svårare motstånd som typ Tyskland eller Italien...
Den avgörande klassen såg jag inte VM i somras. Det påstods att han hade ljumskproblem, men varför spelade han då överhuvudtaget? Jag vill påstå att han var bland dem som underpresterade allra mest i hela truppen. Skapade han en enda målchans ens?
Jag vill inte ha en situation där han kan nobba alla Sveriges matcher utom då det börjar vankas slutspel. Alltså vill han inte vara med nu, ska det inte bli nåt EM för hans del heller.