Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Stämmer det att det är Kanal 9 som visar matchen mot Danmark?
Japp, men som tur är så ingår den i Comhems grundutbud som jag har hemma,
så jag kommer kunna se matchen... Ni övriga får väl dra ned till närmsta
sportpub och se den där...alternativt se på matchen hos en kompis...

Men visst det är lågt av femman att lägga em-kvalet på en sån liten obskyr skitkanal...