2007-05-25, 06:18
  #1549
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Ja men det är ju underhållande med debattörer som skjuter sig själva i foten med en kulspruta.

Odes:
Serie A innhåller fortfarande (trots Juventus nedflyttning) lejonparten av värlsmästarnas startelva och trupp och igår vann Milan CL.
Just det, samma Milan som borträknat sina minuspoäng var 25 poäng efter Inter och som samma Inter slog två gånger med mål av ditt hatobjekt vid båda tillfällena.
Hyfsad klass på 4.an (eller om du vill 3:an) i den B-serien.

Och ditt inläg bevisar vad? De lag som var intressanta i ligan som mest i år var Inter, Milan och Roma plus ett fåtal sämre lag som annars inte brukar kriga uppe i toppen. Kan skillnaden bero möjligtvist på Juves bortfrånvaro? Ja, milan vann båda derbyna (hatobjekt?) Och de var klart de mest intressantaste matcherna på hela året. Och bara för att ett lag innehåller världstjärnor bevisar det statusen på ligan när de köper upp stjärnorna i de mindre lagen?

Se ex på inzaghi?
Citera
2007-05-25, 06:22
  #1550
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Kallar du Serie A för en B-liga, tycker jag du inte bör vistas här inne överhuvudtaget.

Jadu... smaken är olika... har sett antal matcher på söndagar där man ser stor skillnad på matchkvalite när man visat serie a match kl 15:00 och en premier league match kl 17:00
Citera
2007-05-25, 07:17
  #1551
Moderator
Gromguttens avatar
Och topic är Svenska Fotbollslandslaget. Marsch tillbaka dit.

/mod
Citera
2007-05-27, 22:26
  #1552
Medlem
NoTruces avatar
Ska bli spännande att se vad Elmander kan uträtta mot Danmark. Verkar som om han är i sitt livs form just nu ...
Citera
2007-05-28, 19:49
  #1553
Medlem
williamwallaces avatar
Stämmer det att det är Kanal 9 som visar matchen mot Danmark?
Citera
2007-05-28, 20:27
  #1554
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Stämmer det att det är Kanal 9 som visar matchen mot Danmark?

Ja... helt värdelöst...
Citera
2007-05-28, 22:56
  #1555
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Ja... helt värdelöst...
Varför då?
Citera
2007-05-28, 23:09
  #1556
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
Varför då?

För att alla kanske inte har kanalen?
Citera
2007-05-28, 23:29
  #1557
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Stämmer det att det är Kanal 9 som visar matchen mot Danmark?
Japp, men som tur är så ingår den i Comhems grundutbud som jag har hemma,
så jag kommer kunna se matchen... Ni övriga får väl dra ned till närmsta
sportpub och se den där...alternativt se på matchen hos en kompis...
Men visst det är lågt av femman att lägga em-kvalet på en sån liten obskyr skitkanal...
Citera
2007-05-28, 23:33
  #1558
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
För att alla kanske inte har kanalen?

Är man intresserad så kan man väl husta upp med en femtiolapp i månaden eller va det är... Annars finns det gått om pubar och om man vill va riktigt påträngande grannar som sänder matchen...
Citera
2007-05-28, 23:34
  #1559
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Är man intresserad så kan man väl husta upp med en femtiolapp i månaden eller va det är...

Tror att kanalen ingår i ett paket som kostar mer än så.

Men vafan, det är klart det ordnar sig. I värsta fall får man väl trängas med de andra på apberget/puben.
Citera
2007-05-29, 00:00
  #1560
Medlem
Relays avatar
Skönt att man har Kanal 9 då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in