http://www.svenskfotboll.se/t2.aspx?p=152141&x=1&a=900250
Citat:
21 januari 15.05 (21.05 svensk tid)
Estadio Olimpico Atahualpa, Quito
Ecuador - Sverige 2-1
Sveriges startelva: 1 Rami Shaaban - 2 Markus Jonsson, 3 Niklas Sandberg, 4 Per Nilsson, 5 Oscar Wendt - 6 Samuel Holmén - 7 Daniel Mobæck, 8 Anders Svensson [K], 9 Martin Ericsson - 10 Rade Prica, 11 Daniel Nannskog.
Ersättare: 12 John Alvbåge*, 23 Johan Wiland - 13 Matias Concha, 14 Stefan Ishizaki, 15 Jeffrey Obeng, 16 Pontus Wernbloom, 17 Ola Toivonen, 18 Olof Guterstam, 19 Jon Jönsson*, 20 Max von Schleebrügge, 21 Niclas Alexandersson*.
*Kommer ej att spela pga skador
Någon Lars-Roland här som har några ideér om vem som ska spela till vänster på mittfältet med den här laguppställningen? Svensson, Holmén och Ericsson spelar väl helst centralt på mitten...