Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Nej jag nämnde även Mikael Lustig som redan nu är bättre än Nilsson. Men dina analyser ger jag inte mycket för heller, du gillar dina avdankade spelare i elmander, larsson och nilsson.
Ärligt talat otroligt skönt att höra att du inte gillar mina analyser då jag inte önskar stå på samma "sida" fotbollstankemässigt som någon med din syn på fotboll!
Föreställ dig följande två scenarier, Sverige grisar sig till en 1-0 seger på lördag ställd mot att Sverige spelar flygande offensiv fotboll i en otroligt målrik match men torskar med 4-5..
Jag vet vilket alternativ jag föredrar alla gånger i veckan och sorgligt nog vet jag också vilket alternativ du skulle föredra...
Intressant föresten hur du påstår dig ha så bra koll på Lustig. Eftersom du hävdar att Sverige i vanliga fall ställer upp med ett mittfält som jag sedan berättar för dig aldrig har spelat tillsammans så antar jag att du inte ser alla landskamper om än särkillt många? Åtminstonde inte med särkillt engagerade ögon uppenbarligen... Men du sitter och streamar Rosenborg matcher menar du? Eller blev du bländat av detta U-21 EM och var av en av de med åsikten att Sverige skulle ha bättre chans att ställa upp med det laget? Antagligen va?