Citat:
Ursprungligen postat av BabyJesus
Jag skiter i Zlatan. Den är inte han vi behöver. Ljungberg som är rentav GRYM borta i USA är anledningen till att vi missade VM. Nämligen fart och en vilja att våga utmana. Det är såna spelare vi behöver, inte en LÅNG point gaurd som ändå inte fyller någon funktion utan mästerliga passningspelare. Zlatan har förändrat sitt spel till att vänta in sina medspelare vilket inte passar i ett landslag som Sverige. Kom ihåg att Zlatan var som bäst i blågul när han spelade lite själviskt och försökte göra sin gubbe gång på gång. Han har inte den spelstilen längre, och är i dags läget faktiskt väldigt överskattad.
Jag tror inte att ett svenskt landslag utan Zlatan är ett mycket sämre landslag. Visst håller ni med?
Jag håller med dig i allt du säger, speciellt det du säger om att vi behöver spelare med fart som vågar utmana.
Jag är helt förbluffad över hur många som vill ha Rasmus Elm på en YTTERmittfältsplats(?!)
Rasmus Elm ska spela i mitten, ingen annanstans!
Rasmus Elm har varken speed eller finess att spela på en sån position, Bajrami eller Ljungberg ska spela där du.
I den perfekta av alla världar så spelar Ljungberg på högerkanten och Bajrami på vänsterkanten, Elm och Elm i mitten.