2007-02-07, 20:32
  #781
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Isaksson tverkar på målet men det är Källström missar markeringen.

Källström bra i övrigt. Isaksson lär få finna sig i att vara 2:e målis tillsvidare.

Får han bara lite speltid i klubblaget så är han nog snart tillbaka i sin gamla form.

Sen undrar jag när lagerbäck ska ge rosenberg chansen.
Citera
2007-02-07, 20:34
  #782
Medlem
Moonerss avatar
Vilken fröjdig offensiv Sverige bjuder på, vem behöver Zlatan?

Det var fan på tiden att Rosenberg byttes in, seriöst, Prica istället för Rosenberg? Det är fan ett gigantisk skämt.
Citera
2007-02-07, 20:37
  #783
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Vilken fröjdig offensiv Sverige bjuder på, vem behöver Zlatan?

Det var fan på tiden att Rosenberg byttes in, seriöst, Prica istället för Rosenberg? Det är fan ett gigantisk skämt.

Lagerbäck är ett gigantiskt skämt.
Citera
2007-02-07, 20:38
  #784
Medlem
flashsmacks avatar
Kicka Lagerbäck, han e slut som tränare...

Om en förbundskapten inte kan hålla ihop laget bör han avgå..

Larsson och Z borde ha varit med..
Citera
2007-02-07, 20:40
  #785
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashsmack
Kicka Lagerbäck, han e slut som tränare...

Om en förbundskapten inte kan hålla ihop laget bör han avgå..

Larsson och Z borde ha varit med..
Och du trar att chansen att Larsson ställt upp ahde varit större med en annan tränare? Kanske Söderberg i så fall.
Citera
2007-02-07, 20:42
  #786
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashsmack
Kicka Lagerbäck, han e slut som tränare...

Om en förbundskapten inte kan hålla ihop laget bör han avgå..

Larsson och Z borde ha varit med..
Varför kicka en tränare som lett oss till 4 raka segrar i EM-kvalet?
Det vore fan enormt dumt gjort.
Citera
2007-02-07, 20:46
  #787
Medlem
Maeglins avatar
Pinsamt. Sveriges sämsta den här sidan milleniumet? 2-0..
Citera
2007-02-07, 20:46
  #788
Medlem
flashsmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Och du trar att chansen att Larsson ställt upp ahde varit större med en annan tränare? Kanske Söderberg i så fall.

Den viktigaste egenskap en ledare måste ha är förmågan att motivera/entusiasmera sina spelare.
Denna egenskap har finns inte hos lagerbäck vilket har bevisats..
Att vi har haft en splitrad landslag är lagerbäcks fel och han borde ta sitt ansvar och avgå!

2-0, bra spelat!
vinna EM yeah right mr Looserbäck
Citera
2007-02-07, 20:46
  #789
Medlem
Algot79s avatar
2-0

Snyggt mål.....
Citera
2007-02-07, 20:47
  #790
Medlem
Linkzies avatar
Nej... Snälla... 2-0 );
Citera
2007-02-07, 20:48
  #791
Medlem
Villons avatar
Andra halvlek har inte varit bra alls, känns som om alla slutade bry sig i halvtid och att bytena ryckte sönder resten. Menmen, kvaltabellen ser ju på nåt märkligt vis ändå bra ut, så jag ska inte börja klaga än.
Citera
2007-02-07, 20:48
  #792
Medlem
flashsmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Varför kicka en tränare som lett oss till 4 raka segrar i EM-kvalet?
Det vore fan enormt dumt gjort.

Vi behöver en ny ledare med fräscha idéer som kan få med sig hela laget..
Inte en torrboll utan visioner..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in