Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Och du trar att chansen att Larsson ställt upp ahde varit större med en annan tränare? Kanske Söderberg i så fall.
Den viktigaste egenskap en ledare måste ha är förmågan att motivera/entusiasmera sina spelare.
Denna egenskap har finns inte hos lagerbäck vilket har bevisats..
Att vi har haft en splitrad landslag är lagerbäcks fel och han borde ta sitt ansvar och avgå!
2-0, bra spelat!
vinna EM yeah right mr Looserbäck