Citat:
Ursprungligen postat av Marween
Mikael Lustig tycker jag gjorde en stark instats i U21 och i Rosenborg verkar det som att han varit stabil också. Men visst skillnad på U21 och riktiga landslaget är det ju. Men jag vet inte hur han står sig emot Mikael Nilsson. Men en sån här match mot Danmark föredrar jag faktiskt Nilsson med hans rutin. Bara han inte klackar fram som förra gången mot danskarna

Var det bara jag som hade förväntat mig mer av Lustig i U-21 EM? Han skötte sig ju helt ok men gick bort sig väl mycket för att vara ett utropstecken och på allvar redan nu vara ett alternativ i landslaget. Dock tror och hoppas jag på honom framöver då han lovordas väl i Norge. Vorde fint om han stannade ett år till i Rosenborg och fick rutin från europaspel nästa säsong för att sen ta steget till någon mellanklubb i en bra liga som tyska eller franska, alternativt en toppklub i typ grekiska.
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Ja springa är det enda han kan, för någon fotbollsspelare är han inte.
Tack Fjellström då vet vi!
Tror du föresten att Daniel Andersson tar tillbaka sin, enligt dig, ordinarie plats som vänstermittfältare i landslaget nu när han är tillbaka?