2009-06-09, 15:26
  #5857
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Precis vad jag säger, en lovande kille onekligen, men kan man inte dominera mer så tycker jag inte att man ska spela i landslaget. Kalla det för tona ner hans prestationer eller vad du vill, i mina ögon måste han ta ett par steg till innan han platsar.
Precis som dom flesta utanför Malmö tycker. Det är väl kanske lite tidigt att ta in en spelare i landslaget som precis tagit en plats i truppen till U21-laget?

Påminner en del om en tidig Zlatan till spelstilen skulle jag säga. Och den tidiga Zlatan tog en hel del år på sig att kunna spela ordentligt så att laget gick först. Det borde väl till och med Malmöfolket kunna hålla med om nu några år senare när han verkligen har tagit till vara på den talang han hade?
Citera
2009-06-09, 15:51
  #5858
Medlem
pirates avatar
Ingen som sett några spelare idag på stan i göteborg?
Citera
2009-06-09, 22:14
  #5859
Bannlyst
Läste att några spelare var tveksamma till spel. Hoppas vid min Gud att sidleds-Daniel är en av dessa med tanke på att han själv inte verkar ha vett att tacka nej till landslagsspel.
Citera
2009-06-09, 22:18
  #5860
Medlem
Casabas avatar
Tror inte det är någon i Malmö, enstaka i så fall, som anser att Labinot skulle platsa i landslaget. Det var ju inte riktigt det det pratades om heller, i alla fall inte från Malmö håll. Han är en bra playmaker, en av de bästa i AS, enligt mig, och förhoppningsvis så fortsätter det att gå uppåt, men han har varken testats på den nivån, har den rutinen eller kompetens, för den delen, som skulle behövas i landslaget.
Citera
2009-06-09, 22:19
  #5861
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Läste att några spelare var tveksamma till spel. Hoppas vid min Gud att sidleds-Daniel är en av dessa med tanke på att han själv inte verkar ha vett att tacka nej till landslagsspel.
På sporten nu så sa de att Mikael Nilsson och Elmander (och H Larsson, så klart) inte kunde spela imorgon.
Citera
2009-06-09, 22:20
  #5862
Bannlyst
Vad tror ni om matchen imorgon? Hur går det? Kommer Malta vara något bättre än senast? Hur tippar ni matchen?

Tror inte på någon höjdarinsats, blir väl 1-0 eller 1-1. Majstorovic nickar in den på hörna.
Citera
2009-06-09, 22:29
  #5863
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Vad tror ni om matchen imorgon? Hur går det? Kommer Malta vara något bättre än senast? Hur tippar ni matchen?

Tror inte på någon höjdarinsats, blir väl 1-0 eller 1-1. Majstorovic nickar in den på hörna.

Jag har nog aldrig hört att Malta är ett bra lag, det är mkt möjligt att dom är bra men jag har inte sett nåt av dom.
Vinst för Sverige är ett måste imorn, även om VM är flera hundra ljusår bort.
Citera
2009-06-09, 22:30
  #5864
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Jag har nog aldrig hört att Malta är ett bra lag, det är mkt möjligt att dom är bra men jag har inte sett nåt av dom.
Vinst för Sverige är ett måste imorn, även om VM är flera hundra ljusår bort.


Jag gillar faktiskt Mifsud.
Citera
2009-06-09, 22:39
  #5865
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Ingen som sett några spelare idag på stan i göteborg?

Såg spelarbussen stå parkerad utanför Hotell Opalen runt kl 16.
Då kom jag och tänka på, sover de spelarna som bor i Göteborg tex Hysén hemma eller sover dom tillsammans med de andra spelarna på hotellet?
Citera
2009-06-09, 23:06
  #5866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Såg spelarbussen stå parkerad utanför Hotell Opalen runt kl 16.
Då kom jag och tänka på, sover de spelarna som bor i Göteborg tex Hysén hemma eller sover dom tillsammans med de andra spelarna på hotellet?
De är nog på hotellet med dem andra, kan inte tänka mig något annat.
Citera
2009-06-09, 23:40
  #5867
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Såg spelarbussen stå parkerad utanför Hotell Opalen runt kl 16.
Då kom jag och tänka på, sover de spelarna som bor i Göteborg tex Hysén hemma eller sover dom tillsammans med de andra spelarna på hotellet?

Vore ju väldigt oseriöst om en eller flera spelare vid en landslagssamling åkte hem efter gemensam träning, middag och genomgång på kvällen och kom tillbaka till gemensam frukost på morgonen.
Citera
2009-06-10, 02:08
  #5868
Medlem
Sanctuss avatar
Glenn Strömberg var märkligt optimistisk inför Sveriges chanser att komma tvåa i gruppen i förra Fotbollskväll... men ju mer jag tänker på det ju mer känns det som han kan ha rätt. Alla räknar ut Sverige nu och det passar alltid laget, att spela i underläge. Alla matcher måste vinnas nu så inte ens LAgerbäck kan fegspela längre.
Det ironiska vore ju förstås om Sverige skulle greja andraplatsen men missa VM ändå för att dom andra grupptvåorna har bättre poäng..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in