2009-09-05, 16:52
  #6469
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
men han är ju 24/25 och var mkt lovande innan han vart skadad. Nilsson är 30.
Om man vill ha någon inför framtiden är Mikael Lustig ett bättre namn. Han spelar i ett mycket bättre lag än Johansson och är tre år yngre. Johansson är 26 för övrigt och knappast ett namn för framtiden.
Citera
2009-09-05, 16:53
  #6470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rodeoturken
Roligt när folk som är av åsikten att Lagerbäck inte satsar på unga spelare kallar en spelare som kommer hinna 27 innan han spelar fotboll igen för "ett namn för framtiden".

Lagerbäck tycker ju oftast att man ska vara typ 27/28 innan man är rutinerad nog för landslaget
Citera
2009-09-05, 16:54
  #6471
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Om man vill ha någon inför framtiden är Mikael Lustig ett bättre namn. Han spelar i ett mycket bättre lag än Johansson och är tre år yngre.


Avdet jag såg av han i EM så verkar det lovande, stabil back.
Citera
2009-09-05, 16:54
  #6472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Lagerbäck tycker ju oftast att man ska vara typ 27/28 innan man är rutinerad nog för landslaget

Du med uppenbarligen?
Citera
2009-09-05, 16:54
  #6473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Om man vill ha någon inför framtiden är Mikael Lustig ett bättre namn. Han spelar i ett mycket bättre lag än Johansson och är tre år yngre. Johansson är 26 för övrigt och knappast ett namn för framtiden.

Ja lustig var bra i U21 EM, helt klart.

Håller med dig där.
Citera
2009-09-05, 16:55
  #6474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rodeoturken
Du med uppenbarligen?

nej den åsikten är jag inte av, trodde faktiskt johansson var yngre. Fel av mig. Jag vill att yngre lovande spelare ska spela.

Måste du vara så aggressiv btw?
Citera
2009-09-05, 16:56
  #6475
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
nej den åsikten är jag inte av, trodde faktiskt johansson var yngre. Fel av mig. Jag vill att yngre spelare ska spela.

Bara av den anledningen eller av det faktum att de är tillräckligt bra?
Citera
2009-09-05, 16:56
  #6476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Ja lustig var bra i U21 EM, helt klart.

Håller med dig där.

Lustig är ju självklart ett bra alternativ framöver men han petar inte Nilsson idag! Hade faktiskt hoppats mer på honom inför U-21 senast då jag tyckte han gick bort sig lite väl lätt ibland och visade precis varför han JUST NU inte håller på landslagsnivå!
Citera
2009-09-05, 16:58
  #6477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Bara av den anledningen eller av det faktum att de är tillräckligt bra?

yngre LOVANDE spelare.
Citera
2009-09-05, 16:58
  #6478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
nej den åsikten är jag inte av, trodde faktiskt johansson var yngre. Fel av mig. Jag vill att yngre lovande spelare ska spela.

Måste du vara så aggressiv btw?

Jaha du vill att yngre lovande spelare ska spela? Själv vill jag att de bästa spelare ska spela i vårt landslag.

Hur är jag aggressiv? För att jag ifrågasätter dina bristande argument som du uppenbarligen själv börjar inse är ganska galna?
Citera
2009-09-05, 17:00
  #6479
Medlem
pirates avatar
Undrar om svenska folket fortfarande kommer att vara trogna lagerbäck ifall vi förlorar idag eller spelar lika....??
Citera
2009-09-05, 17:21
  #6480
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosenqvist
Nu är det fanimej upp till bevis för Elmander, han har fått alltför många chanser från start! "Prestera eller dra"

Jag hade gärna velat se Goitom eller Berg bredvid Zlatan, helst Goitom faktiskt då han faktiskt förtjänar iallafall en chans i landslaget.

Men aja, för Sveriges skull så hoppas jag att Elmander får ordning på sitt spel ikväll.
Tycker det har varit upp till bevis för Elmander i 2 år nu. Och under dom 2 åren har han väl haft sisådär 10 solklara lägen som till och med Rade Prica satt. I den form som Elmander befunnit sig i på senaste tiden så skulle han knappt ta plats i Djurgårn. Men i landslaget är han alltid garanterad en plats i startelvan så länge Henke är borta. Många spelare som lever på gamla meriter tyvärr och det är en av dom största anledningarna till att det inte blir nåt vm slutspel nästa sommar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in