men han är ju 24/25 och var mkt lovande innan han vart skadad. Nilsson är 30.
Om man vill ha någon inför framtiden är Mikael Lustig ett bättre namn. Han spelar i ett mycket bättre lag än Johansson och är tre år yngre. Johansson är 26 för övrigt och knappast ett namn för framtiden.
Roligt när folk som är av åsikten att Lagerbäck inte satsar på unga spelare kallar en spelare som kommer hinna 27 innan han spelar fotboll igen för "ett namn för framtiden".
Lagerbäck tycker ju oftast att man ska vara typ 27/28 innan man är rutinerad nog för landslaget
Om man vill ha någon inför framtiden är Mikael Lustig ett bättre namn. Han spelar i ett mycket bättre lag än Johansson och är tre år yngre. Johansson är 26 för övrigt och knappast ett namn för framtiden.
Lustig är ju självklart ett bra alternativ framöver men han petar inte Nilsson idag! Hade faktiskt hoppats mer på honom inför U-21 senast då jag tyckte han gick bort sig lite väl lätt ibland och visade precis varför han JUST NU inte håller på landslagsnivå!
Nu är det fanimej upp till bevis för Elmander, han har fått alltför många chanser från start! "Prestera eller dra"
Jag hade gärna velat se Goitom eller Berg bredvid Zlatan, helst Goitom faktiskt då han faktiskt förtjänar iallafall en chans i landslaget.
Men aja, för Sveriges skull så hoppas jag att Elmander får ordning på sitt spel ikväll.
Tycker det har varit upp till bevis för Elmander i 2 år nu. Och under dom 2 åren har han väl haft sisådär 10 solklara lägen som till och med Rade Prica satt. I den form som Elmander befunnit sig i på senaste tiden så skulle han knappt ta plats i Djurgårn. Men i landslaget är han alltid garanterad en plats i startelvan så länge Henke är borta. Många spelare som lever på gamla meriter tyvärr och det är en av dom största anledningarna till att det inte blir nåt vm slutspel nästa sommar