2015-10-22, 13:41
Medlem
G-spottornados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebolakid
Helt sjukt att en biljett till Sverigesektionen kostar 620 kr för ungdom. Är det Danmark som sätter dessa hiskliga priser`?

Det kanske är Arsenals klubbledning
Citera
2015-10-22, 19:58
Medlem
Var hittar ni info om biljetter för Sveriges match i Köpenhamn?
Citera
2015-10-23, 02:12
Medlem
ChaozOnceAgains avatar
Ja just nu får man väl inse att de lite yngre 80-talisterna hade inte den utväxlingen man hade hoppats på och man var tvungen att lita på Zlatan/Källström.
- Toivonen gick från glödhet i PSV och riktigt bra i U21-EM i Sverige till riktigt bottennapp
- Marcus Berg var glödhet i Groningen och vann skytteligan i U21-EM och sedan dalade rejält
- Emir Bajrami var riktigt bra i Elfsborg och gjorde ett väldigt bra U21-EM men fick mycket av sin karriär förstörd av skador
- Mattias Bjärsmyr var het inför U21-EM och ansedd som extremt lovande men skadade sig tidigt i sin utlandskarriär och fick vända hem
- Gustav Svensson var lovande men fick ingen utväxling på sin utlandskarriär
- Guillermo Molins är ju en snyfthistoria i en egen klass som man fortfarande kan snyfta till
- Labinot Harbuzi kan väl vara den som i förhållande till sin peak har floppat hårdast. Karma för sin girighet kanske ?
- Rasmus Elm måste man ju lida med, var en personlig favorit tidigt och det är verkligen inte självvållat heller så det kan man inte lasta honom för

Det U21 laget 2009 var ju sjukt lovande och var en straffläggning mot England ifrån att gå till final. Ganska tragiskt när man tittar på den truppen och hur många som verkligen tog det sista steget, räcker med den typen av dålig skörd samtidigt som trotjänare som Kim Källström börjar dala i sin karriär från mitten av sin Lyon-period för att vi ska sitta tomhänta idag. Bara att hoppas på att dessa unga killar från U21-EM samt dagens U21-trupp med en stomme av U17 VMs bronsmedaljörer skördar fler toppspelare
Citera
2015-10-23, 03:31
Medlem
Bigbadwolfzors avatar
Jag kan tänka mig att Markus Rosenberg kan omvärdera sitt beslut nu när Allsvenskan är över för i år. Som MFFare hade jag gärna sett att han ställer upp så han kan hålla sin matchform till CL. Rosenberg hade väl gått rätt in i startelvan i dagsläget?
Citera
2015-10-23, 14:53
Bannlyst
Biljetterna släpps som bekant för oss medlemmar den 26 oktober 9:00. Undrar nu när länken till försäljningen kommer att finnas på fotbollssupporter.se?
Citera
2015-10-25, 01:23
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vilken spelstil skall man använda mot Danmark?

En sak är säkert våra nordiska grannar som Finland, Norge och Danmark ger alltid extra mycket då de möter Sverige eftersom de har ett lillebrorskomplex mot oss/vårt land.
Citera
2015-10-25, 15:48
Medlem
snillet_1s avatar
Ekdal blir borta i tre-fyra månader med stundande operation framför sig:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/emkvalet/article21645138.ab

Vilket katastrofbesked inför playoff. Hiljemark känns för mig som en naturlig ersättare i truppen.
Citera
2015-10-25, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Ekdal blir borta i tre-fyra månader med stundande operation framför sig:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/emkvalet/article21645138.ab

Vilket katastrofbesked inför playoff. Hiljemark känns för mig som en naturlig ersättare i truppen.

Lewicki-Hiljemark har varit stabila tillsammans i U21 så det vore förvånande om han inte fick chansen att spela.
Citera
2015-10-25, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av filous
Lewicki-Hiljemark har varit stabila tillsammans i U21 så det vore förvånande om han inte fick chansen att spela.
Gissar på Kongo-Kim och Lewicki, och Hilje på bänken.
Citera
2015-10-25, 17:03
Medlem
ZlatanManias avatar
Spontan reaktion när man fått höra om Ekdals besked.. FITTA!

Börjar tro att vi missar ännu ett mästerskap..
Citera
2015-10-25, 17:07
Medlem
Tungt avbräck. Hade gärna sett Hiljemark, men det är fan inte läge att experimentera nu
Citera
2015-10-25, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Spontan reaktion när man fått höra om Ekdals besked.. FITTA!

Börjar tro att vi missar ännu ett mästerskap..

Kanske är det bästa att missa EM (vilket jag tror) så vi blir av med Hamren. Sedan ha vi inget i ett EM att göra heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in