Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Kanske är det bästa att missa EM (vilket jag tror) så vi blir av med Hamren. Sedan ha vi inget i ett EM att göra heller.
Hamrén kommer försvinna, det är bara en fråga om det är om 8 månader eller om 4 veckor så frågan blir mer eller mindre: Vill vi ha Sverige i EM eller inte?
Verkar på många som att föraktet mot Hamrén är större än kärleken för landslaget och det är nånting jag bannemig inte begriper mig på (inget riktat mot dig).
Varje gång det vankas mästerskap utan Sveriges medverkan är det först och främst det man tänker på, hur roligt det voreom vi deltog i en sån prestigefull turnering som väntar och vilka som kan bli hjältar mm men istället så finns inte hjärtat där.
För mig kan ett mästerskap utan Sverige jämföras med allsvenskan utan AIK. Man kommer följa matcherna, i slutändan få ut nånting av det men man har aldrig dom där riktiga humörsvängningarna där man pendlar mellan himmel och helvete inför, under och efter match. Det är helt enkelt förbannat tråkigt och speciellt inför mästerskapet ska börja när man märker hur det laddas upp osv..