Citat:
Ursprungligen postat av Sandb3rg__
Teddy Lucic kan ta vänsterbacken, det klarar han galant. Var han inte ytterback före 2004 eller liknande?
Ja det förstår ju alla att där Micke Nilsson får problem har ju inte vindsnabbe Teddy något problem att hänga med Joaquin när rycket kommer.
Ifall Teddy Lucic spelar EM - vilket känns högst orimligt - är det naturligtvis som mittback.
Det "positiva" med Edmans skada är väl att alla vi som sett vad Sebastian Larsson kan tillföra har fått en betydligt större chans att se honom starta till höger på mittfältet om nu Alexandersson blir högerback, utifrån Lagerbäcks vanliga preferenser. Själv skulle jag visserligen föredra en naturlig vänsterback, men varken Dorsin eller Stenman känns som något att jubla över.