Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
r Sderholm, tillbaka i podden n?
Jag lyssnar bara nr han r med
Han r tyvrr tillbaka nu verkar det som
Citat:
Ursprungligen postat av
snurrebox
Det r vl fejkklockor han kper fr att reta Ploj, vill minnas att han sagt det? Kanske p insta i nn story iofs.
De han har p sig nu ja, men han har ju stllt sig i k fr att f kpa en riktig klocka och den kostade vl runt 100 papp, han hade ju lagt in en handpenning som man "garanterat inte fr tillbaka" oavsett om han fr klockan eller inte, s jvla efterblivet
Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Klockpodden fascinerar eftersom det r ngot s djupt verklighetsfrnvnt med klockkonssrer.
Vad de tror sjlva att de signalerar.
Att de alls signalerar ngot.
Det dr med att inte bra upp sin klocka.
Den stora vndan ver de sm detaljerna.
Vilka kretsar riktar man sig till? Till vem tror man att ens klocka talar?
En mycket smal krets av andra klockintresserade mn gissar jag?
Det riktar sig vl mest till andra personer som r intresserade av den typen av accessoarer?
Jag har sjlv absolut 0 intresse av klockor men tycker klockpodden r lite intressant fr att man fr in en inblick i snt som man sjlv inte kan ngonting om, sen att det finns massor av folk som kar i r fr att f kpa en klocka som kostar 100-250k r enligt mig helt efterblivet.
Men det r vl likadant med allt som man sjlv inte har intresse i...vissa vljer att lgga 250k p en klocka och andra vljer att lgga 250k p en bil
Du har frmodligen ocks ngot intresse som du kan tnka dig att lgga stora pengar p som mnga andra bara skulle skaka p huvudet t lol