2020-06-02, 21:22
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolorean
Om du hängt med från start hade du vetat att "bebishjärna" är myntad av Max. Credit where credit's due!
Jaha, och vad betyder det ens? Du som vet allt. Kom med en förklaring, rappkäft. Förklara vad "bebishjärna" betyder!
Citera
2020-06-02, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Läs tråd före du yttrar dig.

https://graphtreon.com/creator/gottsnack
https://graphtreon.com/creator/amkmorgon

Det är snåla jävlar som tar bort sin Patreon precis innan månadsskiftet då pengarna dras månadsvis. Se, för att förtydliga så la jag även in AMK-morgons statistik.

AMK tappade 108 patreons, Gott Snack 78 mellan månadsskiftet. De kommer gå upp igen.

För att bota kur på ditt problem hade jag börjat med att rensa cache och cookies. (Eller bara använda inkognito-mode för att se om felet ligger hos dig eller hos patreon9

Jag har redan försökt med allt, men tack för tråkig ton och halv-imponerande försök att hjälpa till.
Citera
2020-06-04, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Viss skillnad att ha sex på sitt egna rum, i sin egna säng, i sina egna lakan. Och att utnyttja studions gemensamma soffa till att ha sex. Hemma i sängen så kan han ju enkelt bara slänga lakanen i tvätten efter att ha haft rajtantajtan. Men soffan blir ju jäkla unken när man saggar ner den med smegma och sperma, och får gå med en disktrasa och en Yes Power Spray i efterhand för att försöka gnugga bort fläckarna från textilen som inte går att ta av soffan. Ganska oprofessionellt att använda studion till knullstuga, eller hur? Tänk om det skulle komma fram att programledarna på SR brukar ha analsex i studion efter sändningstid. Inte helt olikt denna skandalen för ett par år sedan: https://www.expressen.se/noje/svt-pr...naniskandalen/

SR är en statligt finansierad arbetsplats. Tycker du det går att jämföra med ett litet privat projekt drivet av polare?

Du fyller flera sidor av tråden med ditt gnäll om en situation som troligtvis betyder absolut NOLL polare emellan, och som inte alls bör påverka ditt liv och som inte heller påverkar radion eller dess innehåll.

Hade mina kompisar dragit ihop ngt liknande hade ingen brytt sig ett dugg om någon gökat i studion.

Du behöver inte sitta i studion, lyssna på programmet eller kommentera i tråden egentligen. Men du väljer att aktivt göra det, vad är det egentligen som stör dig så pass mycket?

Ont:
Satan så syrlig ton det är i denna tråden. Försök att diskutera programmet istället.

Varför börja tjafsa om vem som myntat bebishjärna egentligen?
Diskutera det vänligt och med god ton, blir liksom en smitta när det väl börjar och vips har vi folk som Run3 som använder tråden som klagomur.
Senast redigerad av vossibop 2020-06-04 kl. 17:08.
Citera
2020-06-04, 19:08
Medlem
Vad är grejen med den ständigt syrliga tonen mot Calle? Den har pågått länge men nu har den verkligen trappats upp. Är det kärvigt på riktigt eller bara jargong?
Citera
2020-06-04, 22:58
Medlem
Även hård ton mot zorbas så fort han öppnar munnen.
Citat:
Ursprungligen postat av outback.rascal
Vad är grejen med den ständigt syrliga tonen mot Calle? Den har pågått länge men nu har den verkligen trappats upp. Är det kärvigt på riktigt eller bara jargong?
Citera
2020-06-04, 23:23
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
SR

Varför börja tjafsa om vem som myntat bebishjärna egentligen?
Diskutera det vänligt och med god ton, blir liksom en smitta när det väl börjar och vips har vi folk som Run3 som använder tråden som klagomur.
Vad betyder ordet då??? Det är centralt i programmet och de upprepar det hela tiden. Men på något vänster förväntar de sig att man ska förstå deras internspråk?? Fattar nada när de kallar någon för bebishjärna och spelar upp ljudet av en gråtande bebis.
Är det någon som skriker? Har IQ som en bebis? Inte kan fokusera? Har tankarna på tuttar? En som lipar? Whaaat
Citera
2020-06-05, 08:08
Medlem
snurreboxs avatar
Citat:
Vad betyder ordet då??? Det är centralt i programmet och de upprepar det hela tiden. Men på något vänster förväntar de sig att man ska förstå deras internspråk?? Fattar nada när de kallar någon för bebishjärna och spelar upp ljudet av en gråtande bebis.
Är det någon som skriker? Har IQ som en bebis? Inte kan fokusera? Har tankarna på tuttar? En som lipar? Whaaat

Jag tolkar det som nån som är väldigt enkelspårig, hjärnan är inte utvecklad nog att se nyanser så att säga utan det ska vara rakt och tydligt.
Citera
2020-06-05, 08:28
Medlem
Citat:

Kombinationen av att du spammar tråden med konstiga kommentarer om din besatthet med sperma samt att du har svårt att begripa innebörden av bebishjärna gör det enkelt att förstå varför det tycks vara ett avancerat ord för herrn.

Snurrebox förklarar det väldigt bra i kommentaren ovan.
Citera
2020-06-05, 10:17
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurrebox
Jag tolkar det som nån som är väldigt enkelspårig, hjärnan är inte utvecklad nog att se nyanser så att säga utan det ska vara rakt och tydligt.
Haha, så i Gott Snack gnäller de på folk som vill att det ska vara rakt och tydligt? Och kallar dem för bebishjärnor som förolämpning? Inte konstigt att dagdrivarna i Gott Snack besitter de åsikterna, att det är föraktfullt med rakhet och tydlighet.
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Kombinationen av att du spammar tråden med konstiga kommentarer om din besatthet med sperma samt att du har svårt att begripa innebörden av bebishjärna gör det enkelt att förstå varför det tycks vara ett avancerat ord för herrn.

Snurrebox förklarar det väldigt bra i kommentaren ovan.
Usch, tillskriv inte mig sådant snusk. Det är inte jag som stolt sitter i studion och berättar hur jag kommit på mikrofonerna dagen innan. Det är snuskpellen Fredrik som är ansvarig för det.

Varför svarar du ens ifall du inte har något vettigt att komma med? Jag frågar vad termen 'bebishjärna' betyder, och allt du gör är att hänvisa till en annan användares kommentar ovanför dig. Helt meningslöst. Tack för inget. Kan du inte förklara det själv så vet jag inte varför du ens bemödar dig med att svara.
Citera
2020-06-05, 10:50
Medlem
Citat:
Haha, så i Gott Snack gnäller de på folk som vill att det ska vara rakt och tydligt? Och kallar dem för bebishjärnor som förolämpning? Inte konstigt att dagdrivarna i Gott Snack besitter de åsikterna, att det är föraktfullt med rakhet och tydlighet.

Usch, tillskriv inte mig sådant snusk. Det är inte jag som stolt sitter i studion och berättar hur jag kommit på mikrofonerna dagen innan. Det är snuskpellen Fredrik som är ansvarig för det.

Varför svarar du ens ifall du inte har något vettigt att komma med? Jag frågar vad termen 'bebishjärna' betyder, och allt du gör är att hänvisa till en annan användares kommentar ovanför dig. Helt meningslöst. Tack för inget. Kan du inte förklara det själv så vet jag inte varför du ens bemödar dig med att svara.

Du tycks inte gilla programmet eller Fredrik, samt att du är besatt av hans sperma.
Varför mödar du dig ens att läsa och kommentera tråden är frågan?
Citera
2020-06-05, 11:30
Medlem
schipperke77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Läs tråd före du yttrar dig.

https://graphtreon.com/creator/gottsnack
https://graphtreon.com/creator/amkmorgon

Det är snåla jävlar som tar bort sin Patreon precis innan månadsskiftet då pengarna dras månadsvis. Se, för att förtydliga så la jag även in AMK-morgons statistik.

AMK tappade 108 patreons, Gott Snack 78 mellan månadsskiftet. De kommer gå upp igen.

För att bota kur på ditt problem hade jag börjat med att rensa cache och cookies. (Eller bara använda inkognito-mode för att se om felet ligger hos dig eller hos patreon9

Festligt med folk som inte vet ett skit men ändå försöker spela allan.
Det där händer med alla patreon-konton, hela tiden, varje månadsskifte, vare sig de har extramaterial för patreons eller inte. Det är inte medvetet hustlande från patreons utan ett visst antal som av olika tekniska skäl inte dras vid månadsskiftet. Irriterande men som patreon-mottagare lär man sig snart att de flesta kommer trilla in under resten av månaden.
Citera
2020-06-05, 15:26
Medlem
aemkeis avatar
Citat:

Ingen vill ha dig här i tråden så stick kärringjävel! Det är bara massa off topic käbbel från dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in