2021-01-21, 13:23
Medlem
Saftig efterkonstruktion att de inte bjd in Wahlbeck exakt pga hans sikter.
Citera
2021-01-21, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elof.Eldslukare
De har krt till 09:30 nu som standard typ. Om den hr inlsningen innebr att de kr 09-09:30 fr $10+ Patreons s r det absolut inte vrt en hjning. Den sista halvtimmen hller nd alltid smst kvalitet. Som vanligt mter de ingen kritik i facebookgruppen. Brjar bli vldigt sektig den dr gruppen.

Brjar bli?
Citera
2021-01-21, 13:55
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Vart r dagens avsnitt?
Skulle inte avsnitten lggas upp direkt efter sndning fr patreons? Eller r det nya restriktioner?
Citera
2021-01-21, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaronwanbissaka
Vart r dagens avsnitt?
Skulle inte avsnitten lggas upp direkt efter sndning fr patreons? Eller r det nya restriktioner?

Finns p patreon-hemsidan/appen.
Citera
2021-01-21, 16:37
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Finns p patreon-hemsidan/appen.
Inte fr mig. Jag tnkte om dom hller p och fittar sig igen mot patreons under $5. Det hnder ju ibland att F fr fr sig att bara gra avsnitten tillgngliga fr de som donerar mer.

Dom verkar ju ha varit lite giriga under natten s kan det vara s att $5 r minimum nu eller vad? Krampaktig kommunikation frn deras sida.

Fan, ta ett extrajobb om ni behver pengar. Hora eller vad som!
Senast redigerad av Aaronwanbissaka 2021-01-21 kl. 16:40.
Citera
2021-01-21, 16:40
Medlem
Mste nog revidera min syn p Frndfors. I en allt bredare och mer tillrttalagd SR-ifierad produkt kommer hon in och r r som fan, och jag lskar det. Jesper vgar ju inte uttala sig om nnting lngre. Det ska ju vara lite underground, kallt och exkluderande. Ljuv musik fr mina ron nr gster ppekar att de fr den viben. Dessutom r hon vaken p referenser och har grym dynamik med Fredrik.

En hal liberal knns som det frsta segmentet p vldigt lnge som initialt knns riktigt lovande.
Citera
2021-01-21, 16:40
Medlem
Citat:
Inte fr mig. Jag tnkte om dom hller p och fittar sig igen mot patreons under $5. Det hnder ju ibland att F fr fr sig att bara gra avsnitten tillgngliga fr de som donerar mer.

Dom verkar ju ha varit lite giriga under natten s kan det vara s att $5 r minimum nu eller vad?

Ne, jag har sagt upp min patte och var bara 5 dollars. Avsnittet finns dr fr mig, kan PM:a dig en lnk om du inte fr upp det.

Runar r s jvla lskvrd.

Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Mste nog revidera min syn p Frndfors. I en allt bredare och mer tillrttalagd SR-ifierad produkt kommer hon in och r r som fan, och jag lskar det. Jesper vgar ju inte uttala sig om nnting lngre. Det ska ju vara lite underground, kallt och exkluderande. Ljuv musik fr mina ron nr gster ppekar att de fr den viben. Dessutom r hon vaken p referenser och har grym dynamik med Fredrik.

En hal liberal knns som det frsta segmentet p vldigt lnge som initialt knns riktigt lovande.

Jag hller som vanligt med dig i allt du sger.

LUF:arn r ocks vldigt uppiggande att lyssna p. Riktigt skarp.
Senast redigerad av pogba 2021-01-21 kl. 16:42.
Citera
2021-01-21, 16:55
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Citat:
Ne, jag har sagt upp min patte och var bara 5 dollars. Avsnittet finns dr fr mig, kan PM:a dig en lnk om du inte fr upp det.

Runar r s jvla lskvrd.

Ja, skicka en lnk r du snll s ska jag se om det hnder ngot. Hller med om Runar. Han r nog inte s ltt att leva med men vldigt underhllande och verkar leva i sin egna lilla bubbla. Jag unnar honom det.
Citera
2021-01-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ja, skicka en lnk r du snll s ska jag se om det hnder ngot. Hller med om Runar. Han r nog inte s ltt att leva med men vldigt underhllande och verkar leva i sin egna lilla bubbla. Jag unnar honom det.

Titta PM!
Citera
2021-01-21, 17:00
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Citat:
Titta PM!
Tack kamrat!
Citera
2021-01-21, 17:30
Medlem
Citat:
Brjar bli?
Det r i rlighetens namn ingen som verkar vga sga nt kritiskt heller i rdsla att frarga den store ledaren.
Citera
2021-01-21, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellfontanell
Det r i rlighetens namn ingen som verkar vga sga nt kritiskt heller i rdsla att frarga den store ledaren.

Japp, vart det ett tag.

Duuuuuuktiga lyyyyyydare.

Edit: S fort ngon har sagt ngot negativt har det vart rtt hrd ton. Fredrik och Jesper r ju tv snflingor.
Senast redigerad av pogba 2021-01-21 kl. 17:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in