Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Är Söderholm, tillbaka i podden än?
Jag lyssnar bara när han är med
Han är tyvärr tillbaka nu verkar det som
Citat:
Ursprungligen postat av
snurrebox
Det är väl fejkklockor han köper för att reta Ploj, vill minnas att han sagt det? Kanske på insta i nån story iofs.
De han har på sig nu ja, men han har ju ställt sig i kö för att få köpa en riktig klocka och den kostade väl runt 100 papp, han hade ju lagt in en handpenning som man "garanterat inte får tillbaka" oavsett om han får klockan eller inte, så jävla efterblivet
Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Klockpodden fascinerar eftersom det är något så djupt verklighetsfrånvänt med klockkonässörer.
Vad de tror själva att de signalerar.
Att de alls signalerar något.
Det där med att inte ”bära upp sin klocka”.
Den stora våndan över de små detaljerna.
Vilka kretsar riktar man sig till? Till vem tror man att ens klocka ”talar”?
En mycket smal krets av andra klockintresserade män gissar jag?
Det riktar sig väl mest till andra personer som är intresserade av den typen av accessoarer?
Jag har själv absolut 0 intresse av klockor men tycker klockpodden är lite intressant för att man får in en inblick i sånt som man själv inte kan någonting om, sen att det finns massor av folk som köar i år för att få köpa en klocka som kostar 100-250k är enligt mig helt efterblivet.
Men det är väl likadant med allt som man själv inte har intresse i...vissa väljer att lägga 250k på en klocka och andra väljer att lägga 250k på en bil
Du har förmodligen också något intresse som du kan tänka dig att lägga stora pengar på som många andra bara skulle skaka på huvudet åt lol