Sticker in huvudet här bland alla "vill se Fredrik-död"-inlägg för att prata lite gott snack
Jävligt bra avsnitt nu på senaste. Till och med mysigt puttrande med David (älskar honom), Andre och August nu i måndags. Som en mjuk filt av lågmält, gott snack. Och ÄLSKAR Sebastian Mattson, så mycket att jag till och med har börjat lyssna på Bakom Ryggen. Det känns som att han kommer ha en av sveriges största poddar om några år. Älskade även Ellen Krauss, sinnessjukt chill och rolig.
Skulle även vilja ha tillbaka Hör Här-Carl, han var otrolig. Pallar inte riktigt lyssna på deras podd men i Gott Snack var han guld. Också han som var Jehovas Vittne med stora glasögon? Så random att jag fortfarande kommer ihåg honom, även fast det var flera år sen han var med. Men han var ju otrolig!
Vad tycker ni förresten om Hassan? Jag tycker han har bra prator, är obv superinsatt i både musik och politik. Men stör mig lite på att han mest pratar och kanske inte är superintresserad av någon annan? Verkar inte finnas så mycket nyfikenhet för andra personer. Har nog aldrig hört honom ställa en öppen fråga utan varje gång han gör ett instick är det för att hålla en (ev lite för lång) monolog. MEN! Ändå älskvärd på sitt sätt såklart.