2024-10-18, 18:33
Medlem
Måtte Gott Snack snart gå under.

Dagen då Fredde dör i en drogrelaterad överdos ska det fan festas. Smuts är han!
Citera
2024-10-19, 09:01
Medlem
lisa.emilia1990s avatar
Sticker in huvudet här bland alla "vill se Fredrik-död"-inlägg för att prata lite gott snack

Jävligt bra avsnitt nu på senaste. Till och med mysigt puttrande med David (älskar honom), Andre och August nu i måndags. Som en mjuk filt av lågmält, gott snack. Och ÄLSKAR Sebastian Mattson, så mycket att jag till och med har börjat lyssna på Bakom Ryggen. Det känns som att han kommer ha en av sveriges största poddar om några år. Älskade även Ellen Krauss, sinnessjukt chill och rolig.

Skulle även vilja ha tillbaka Hör Här-Carl, han var otrolig. Pallar inte riktigt lyssna på deras podd men i Gott Snack var han guld. Också han som var Jehovas Vittne med stora glasögon? Så random att jag fortfarande kommer ihåg honom, även fast det var flera år sen han var med. Men han var ju otrolig!

Vad tycker ni förresten om Hassan? Jag tycker han har bra prator, är obv superinsatt i både musik och politik. Men stör mig lite på att han mest pratar och kanske inte är superintresserad av någon annan? Verkar inte finnas så mycket nyfikenhet för andra personer. Har nog aldrig hört honom ställa en öppen fråga utan varje gång han gör ett instick är det för att hålla en (ev lite för lång) monolog. MEN! Ändå älskvärd på sitt sätt såklart.
Citera
2024-10-19, 19:19
Medlem
Helvete så manisk Fredde är ikväll. Är han full och hög? Han verkligen spampostar skit på insta.

Sigge Eklund som han slickade i röven för någon vecka sedan sablar han nu ner i stories. Roligt att de tror att Edward Blom ska komma till Gott Snack. Det sattes stopp för omgående såg jag när han fick reda på Freddes lilla hållning i Ukrainakriget och förkärleken till Hamas.
Citera
2024-10-19, 19:27
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Helvete så manisk Fredde är ikväll. Är han full och hög? Han verkligen spampostar skit på insta.

Sigge Eklund som han slickade i röven för någon vecka sedan sablar han nu ner i stories. Roligt att de tror att Edward Blom ska komma till Gott Snack. Det sattes stopp för omgående såg jag när han fick reda på Freddes lilla hållning i Ukrainakriget och förkärleken till Hamas.
Hittar inte geniets instagram av någon anledning. Vad skriver han om Sigge?
Citera
2024-10-19, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hittar inte geniets instagram av någon anledning. Vad skriver han om Sigge?

Genietsoderholm2 heter han. Om du inte är blockad.

Att "världen brinner och hur har alex och sigge har mage att starta en podd (Mardrömsgästen) med påhittade konflikter som gör att rika män blir ännu rikare". Fredde kanske inte ska komma med den typen av moralpredikningar när man tigger pengar för att Edward Blom ska gästa ens fattiga radioprogram 😂
Citera
2024-10-20, 21:03
Medlem
genietsoderholm2
Hej vänner!

Jag vill bara säga att jag är en person man också kan anlita för att moderera och leda panelsamtal och till och med GALOR!

Men även konferenser och mindre tillställningar!

Jag har bland annat lett Nöjesguidens Stockholmsprisutdelning på Södra teatern i Stockholm och Acasts bransch-konferens på samma teater.

Jag har sänt närmare 1000 avsnitt morgonradio live och har intervjuat allt från politiker och forskare till musiker och hemlösa.

Exempelvis:
Gabor Maté
Magnus Uggla
Gudrun Schyman
Jack Antonoff
Eva Dahlgren
Dr Mads Gilbert
Jonas Sjöstedt
Gustaf Skarsgård

När jag jobbade på Sveriges Radio och P3 var jag i Almedalen och intervjuade politiker live på scen och i radiio.

Kort sagt: Om ni vill ha en “rolig och skarp jävel” (Citat Fredrik Wikingsson) som leder ditt nästa event - tänk gärna på mig!

Jag tycker det är så förbannat kul att leda samtal så jag skulle bli superglad om jag får göra det MER!

Jag nås enklast på fredrik@gottsnack.nu

Tack för uppmärksamheten!
Citera
2024-10-20, 21:13
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorLaban
genietsoderholm2
Hej vänner!

Jag vill bara säga att jag är en person man också kan anlita för att moderera och leda panelsamtal och till och med GALOR!

Jag har bland annat lett Nöjesguidens Stockholmsprisutdelning på Södra teatern i Stockholm och Acasts bransch-konferens på samma teater.

Jag har sänt närmare 1000 avsnitt morgonradio live och har intervjuat allt från politiker och forskare till musiker och hemlösa.

Exempelvis:
Gabor Maté
Magnus Uggla
Gudrun Schyman
Jack Antonoff
Eva Dahlgren
Dr Mads Gilbert
Jonas Sjöstedt
Gustaf Skarsgård

När jag jobbade på Sveriges Radio och P3 var jag i Almedalen och intervjuade politiker live på scen och i radiio.

Kort sagt: Om ni vill ha en “rolig och skarp jävel” (Citat Fredrik Wikingsson) som leder ditt nästa event - tänk gärna på mig!

Jag tycker det är så förbannat kul att leda samtal så jag skulle bli superglad om jag får göra det MER!

Jo. Han känns verkligen mogen och stabil för uppgiften. Kan ju förvandlas till dn jävla mardröm där han ska pytsa in sin propaganda i det mesta.
Citera
2024-10-20, 22:30
Medlem
Citat:
genietsoderholm2
Hej vänner!

Exempelvis:
Gabor Maté
Magnus Uggla
Gudrun Schyman
Jack Antonoff
Eva Dahlgren
Dr Mads Gilbert
Jonas Sjöstedt
Gustaf Skarsgård

Varför är det så roligt att Gabor Maté sätts högst upp den där listan?
Citera
2024-10-20, 22:34
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Intressant att han (typ) använder Wikingsson som en referens. Inte så säker på att Wikingsson fortfarande går i god för Geniet.
Citera
2024-10-21, 14:31
Medlem
Citat:
Intressant att han (typ) använder Wikingsson som en referens. Inte så säker på att Wikingsson fortfarande går i god för Geniet.

Menar du att Wikingsson skulle ha något emot judehat och rysk propaganda?
Citera
2024-10-21, 14:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utsoekt
Menar du att Wikingsson skulle ha något emot judehat och rysk propaganda?
Dels det, men kanske framför allt för att Geniet kritiserat både Wikingsson, men kanske framför allt Filip, det senaste året. Det var inte så länge sen som Geniet publicerade DMs från någon som påstod att Filip är judehatare - att Filip suttit och snackat i 45 minuter om att han hatar judar.

Men tydligen går det bra att referera till ett Wikingsson-citat när man skriver jobbannons. ¯\_(ツ)_/¯
Citera
2024-10-21, 15:03
Medlem
Citat:
Dels det, men kanske framför allt för att Geniet kritiserat både Wikingsson, men kanske framför allt Filip, det senaste året. Det var inte så länge sen som Geniet publicerade DMs från någon som påstod att Filip är judehatare - att Filip suttit och snackat i 45 minuter om att han hatar judar.

Men tydligen går det bra att referera till ett Wikingsson-citat när man skriver jobbannons. ¯\_(ツ)_/¯

Jösses, ibland är det nästan så man kan få för sig att droger kan ha icke-positiva konsekvenser för omdömet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in