2022-03-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deterjagsomersven
Har de äntligen avpolletterat Myra? Måste ju vara ett par månader sedan hon var med om inte jag missat något avsnitt? Om så, någon som har koll på varför?

Verkar som det, bedrövlig radioröst.
Citera
2022-03-14, 20:27
Medlem
Calle Schulman pratar lite som Björne
Citera
2022-03-14, 21:46
Medlem
Det som ändå är berömvärt är ju att GS oftast gör sig av med inslag som publiken inte verkar gilla, dock oftast utan att kommentera det. Oftast låter de bara personerna/inslagen försvinna utan att ens nämna dem vid namn (Myra, Tomas, Cindy med många fler).
Citera
2022-03-15, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
Det som ändå är berömvärt är ju att GS oftast gör sig av med inslag som publiken inte verkar gilla, dock oftast utan att kommentera det. Oftast låter de bara personerna/inslagen försvinna utan att ens nämna dem vid namn (Myra, Tomas, Cindy med många fler).

Nej men det kanske är smartast så. Trodde verkligen att Myra skulle komma med massor av intressant kuriosa kring olika internetfenomen mm... Det var ju så hon framställde sig. Som en mästare på konstiga grejer på nätet. Tyvärr verkar det bara ha varit en image utan substans.

Kan inte påminna mig om ett "myras murvlar" värt sin tid i programmet. Det är mest en illa dold reklam för hennes egna artiklar och streams. Vilka i sin tur verkar vara copypaste på vad hennes "simps" skrivit på discord men med ett mer målande språk.

Försökte kolla på en av hennes streams en gång men somnade. Det jobbiga var att när jag ett par timmar senare vaknade så var den fortfarande igång. SVT:s slowtv släng dig i väggen.
Citera
2022-03-15, 17:29
Medlem
”Jävla bönder” säger Ploj på äckligt utblandat Trollhättan-mål om fotbollssupportrar vars kultur och motiv han inte begriper någonting av, detta efter att ha pratat motorsport i en timme och som vanligt inte klarat av att låta bli att förstöra med sina skrattanfall.

Sopan går från klarhet till klarhet.

Blir att stålsätta sig inför imorgon när Calle Schulman ska moderera samtal om gängkriminalitet och Tore ska komma med trötta relativiseringar/talking points av typen ”dom som pratar om att det är stökigt i förorten har inte varit på ett svenskt företagsevent.”
Senast redigerad av efterskalvet 2022-03-15 kl. 18:28.
Citera
2022-03-15, 18:55
Medlem
Höll också på att tappa det fullständigt när han säger "Jävla bönder"

Ändå lite humoristiskt när Ploj ska få sin chans att "briljera" så är det Jesper som Janne blir imponerad av och säger det flera gånger under avsnittet.
Citera
2022-03-15, 20:14
Medlem
Om det inte vart tydligt innan att Ploj varken har funny bones eller originella tankar så blev det fan tydligt idag. Han ska vara glad att Jesper och PO kom in och räddade upp hans sändning. Har den mannen tänkt en enda originell tanke i sitt liv? Är han 20 år gammal? Nej han rasar snarare in i medelåldern med väldig fart. Då borde man vara lite mognare än att man sitter och suckar trött och kommer med en mästrande ton när Jesper inte redan vet exakt alla detaljer om hur en F1-bil funkar.
Citera
2022-03-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyan
Höll också på att tappa det fullständigt när han säger "Jävla bönder"

Ändå lite humoristiskt när Ploj ska få sin chans att "briljera" så är det Jesper som Janne blir imponerad av och säger det flera gånger under avsnittet.

Han är ju bedrövlig, är så jävla kåt på att visa att han vet vad Janne pratade om att han satt och hummade efter varje mening från Janne som att det vore ett vanligt samtal mellan två personer och inte morgontidig.

Skicka Janek nu, bara jobbig och förstör flowet
Citera
2022-03-18, 10:58
Medlem
YuriOrlovs avatar
Efter ett längre uppehåll återvände jag till Gott Snack utan Geniet och det var ingen rolig utveckling. Han må ha en ganska oskön personlighet i vissa fall, men han vet hur man underhåller och styr upp.

Det grabbtrams det har förvandlats till kan man höra i 100 andra poddar. Det gör inte ont att INTE skratta åt allt och prata HELA tiden. Man kan även blanda allvar och humor. Man kan LYSSNA.

Jesper är fortfarande grym. Älskar honom. Men inte i denna kontext.

Har den där Ploj pröjsat sig in eller? En Facebooksida fylld med poserande framför sportbilar känns...lite 18-år?
Citera
2022-03-18, 19:19
Medlem
y-3s avatar
Gillar geniet och tycker det är tråkigt att han inte är med ö.h.t längre, någon gång borde han väl kunna släpa sig till studion? Sen är det också intressant hur man i höstas bönade och bad efter höjda patreonnivåer och nu går och köper en Rolex för 150 papp. Hur mycket har han dragit in på podden med Rapace egentligen?
Citera
2022-03-18, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-3
[…] och nu går och köper en Rolex för 150 papp. Hur mycket har han dragit in på podden med Rapace egentligen?
Var har du sett det?

Förresten har han sagt att han ska komma tillbaka nästa vecka eventuellt. Jag kan tycka att radion behöver honom nu, och inte för att rädda upp någonting men mer som en brandfackla att kasta in för att rucka lite på mönstrena. Då får han dock inte vara så flåshurtig som han är i podden med Calle Schulman. Det är det sämsta jag har hört på länge.
Senast redigerad av efterskalvet 2022-03-18 kl. 19:33.
Citera
2022-03-18, 19:31
Medlem
y-3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Var har du sett det?

Förresten har han sagt att han ska komma tillbaka nästa vecka eventuellt. Jag kan tycka att radion behöver honom nu, men då får han inte vara så flåshurtig som han är i podden med Calle Schulman. Det är det sämsta jag har hört på länge.

I Gott Klock Snack sa han att han beställt en, minns dock inte exakt hur mycket han sa att det gick på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in