2020-06-20, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Det finns inga särskilda sexualbrottsavdelningar på de svenska kvinnofängelserna, så hon kommer att få det jävligt hett om öronen. Tyvärr kommer CA ha en betydligt behagligare fängelsevistelse.

Det är i alla fallen tröst att Carita kommer hamna bland vanliga fångar då, det hon har gjort måste väl ändå vara något av de värsta övergreppen som uppdagats i Sverige 😒
Citera
2020-06-20, 23:47
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetraParker
Tackar. Är förundersökningen pågående eller finns någon annan anledning till att FUP är otillgänglig?

Vissa har försökt fått ut denna. Sjävklart maskas minderåriga i sådana här utredningar. Här verkar det dock som att man inte vill lämna ut trots att maskning kan göras. Mycket märkligt. Ingen expert på detta, men Fuppar är i regel inte alltför svåra att ta del av.
Senast redigerad av pentry 2020-06-20 kl. 23:57.
Citera
2020-06-21, 00:11
Medlem
PetraParkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Vissa har försökt fått ut denna. Sjävklart maskas minderåriga i sådana här utredningar. Här verkar det dock som att man inte vill lämna ut trots att maskning kan göras. Mycket märkligt. Ingen expert på detta, men Fuppar är i regel inte alltför svåra att ta del av.

Förstår. Märkligt, som sagt var. Ska försöka undersöka saken. Läste just stämningsansökan och bara den är bland det värsta jag läst på länge.
Citera
2020-06-21, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Läste nyligen om Suz*n S*lih. Hon filmat sin bebis när hon ofredar henne sexuellt och skickar videor till sin gubbe Hamm*
Har ju även hört liknande hemskheter på asylboende så nej finns inte en nationalitet som avgör vart finns pedofiler, kan vara vem som helst oavsett ursprung
Visa mig fallet
Citera
2020-06-21, 03:40
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Den finns på sida 91.
(FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn, november 2019

Var försiktig innan du klickar på länken, för den är mycket mer beskrivande än vad man kan tänka sig.
Du kommer bli arg som fasen, det är lättare för ditt psyke att läsa här i Flashback.

Tack!
Jag har läst brutalt många fupar & domar genom åren så jag har trots allt lyckats härda ut utan att påverkas nu för tiden.
Även om det givetvis är sjukt tragiskt i många fall, precis som denna.

En gång har jag blivit kallsvettig och fått panikångest när jag läst en fup.
Då var inte bilderna på den mördade maskade.
Han hade blivit stucken med över 40 hugg utomhus i Bollnäs.
Det var i början av min "karriär'' som frossande kriminal-torsk.
Citera
2020-06-21, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iwillmakeyoghurt
Jag har haft en sexuell relation med C.A för många år sen. Vi träffades ett par gånger och av vad han uttryckte så tänder han på urofili, vilket iofs inte är avvikande med kanske lite udda. Men sista gången när vi pratade uttryckte han sig om att han inte hade slutat om mitt barn (då ca 4 år) kom in i rummet och såg på och då var det hej då med honom. Sen dess har jag givetvis varken pratat eller hört något från honom.

Verkar som att CA hittade helt "rätt" partner i CL.

Att två så sjuka människor finns på samma ort och finner varandra...
Citera
2020-06-21, 10:53
Medlem
Snubchurps avatar
Ännu ett fall där man borde tillämpat dödsstraff. Hennes kompis Gyllensvaan borde fått det också. I de fall där bevisen är överhängande och tydliga ska dödsstraff kunna bli aktuellt i specifika fall. Billy Fagerström ett annat exempel. Att så många är emot det där bevisen är överhängande är för mig märkligt. Tänker ni inte på oron hos offrens anhöriga när gärningsmannen kommer ut, för det sker i detta straffrabatternas land. Bättre att städa bort smutset direkt så har många problem eliminerats.
Citera
2020-06-21, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aintnoone12
Var kan man läsa det? Svar uppskattas!
Citat:
Ursprungligen postat av Loadedglizzy
Visa mig fallet

[FB] Kvinna åtalas för våldtäkt på bebis, Norrköping
Citera
2020-06-21, 11:55
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omori
[FB] Kvinna åtalas för våldtäkt på bebis, Norrköping
fins fuppen?
Citera
2020-06-21, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
fins fuppen?
Bara sök i tråden. https://forumfiles.com/xfC4od40of/No..._Aktbil_23_pdf
Citera
2020-06-21, 14:41
Medlem
nousernameneededs avatar
Dödsstraff vore ett lämpligt straff för dessa sjuka individer fy fan fick kväljningar när jag läste vad dessa två sjuka vidriga jävlar utsatt barnen för...

Tycker synd om barnens fader vilken vanmakt han måste känna nu att inte ha kunnat skydda sina ungar ifrån sitt monster till moder, och hennes sjuka nya pojkvän...
Citera
2020-06-21, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
FUP verkar vara svårt att få tillgång till i detta fall.

Stämningsansökan -

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fforumfiles.com%2FHbc0p1A eo5%2FEksj_TR_B_2038-19_Aktbil_148_ST_MNINGSANS_KA N_pdf

Finns den i annat format? Kan inte öppna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in