2020-06-20, 05:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loadedglizzy
det händer bara bland svenskar har inte hört om ett enda invandrar fall i denna stil.

Nej, där är det ju mer populärt att kasta syrran från balkongen, knulla boskap, tafsa på småpojkar i badhusen, elda bilar, och utföra brutala gruppvåldtäkter på allt som rör sig, det finns mycket att lära utav det packet menar du eller?
Citera
2020-06-20, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impaler
Skyddade personuppgifter. Nytt personnummer, namn, bostadsort, hela kittet...

okej men ansiktet kommer alltid att vara igenkänt.
funkar det alltså så, man får alla nya uppgifter hur schysst och rättvist är det mot personen som ska anställa henne, att inte få veta det fruktansvärda hon har gjort?
Citera
2020-06-20, 12:09
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Kommer inte hända ett skit med honom på kåken. Han kommer få sitta med andra pedofiler. Det är ett riktigt daltande med pedofiler inom KV. Dem har det bättre än övriga intagna.
Tyvärr är det så. Han hamnar på en anstalt med andra sexualbrottslingar
Citera
2020-06-20, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loadedglizzy
det händer bara bland svenskar har inte hört om ett enda invandrar fall i denna stil.

Läste nyligen om Suz*n S*lih. Hon filmat sin bebis när hon ofredar henne sexuellt och skickar videor till sin gubbe Hamm*
Har ju även hört liknande hemskheter på asylboende så nej finns inte en nationalitet som avgör vart finns pedofiler, kan vara vem som helst oavsett ursprung
Senast redigerad av Emmzita 2020-06-20 kl. 12:45.
Citera
2020-06-20, 13:01
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
okej men ansiktet kommer alltid att vara igenkänt.
funkar det alltså så, man får alla nya uppgifter hur schysst och rättvist är det mot personen som ska anställa henne, att inte få veta det fruktansvärda hon har gjort?

Skatteverket gör en prövning i varje enskilt fall, hämtar in underlag från polisen osv. I hennes fall lär det ju minst sagt finnas en stark hotbild.
Tror inte pricken i belastningsregistret försvinner även om hon får skyddade personuppgifter.
Citera
2020-06-20, 13:14
Medlem
Vedervärdigt äcklig människa. Brottsbeskrivningen kan vara det äckligaste jag läst. Hade jag inte haft mer självkontroll hade jag skrivit ett brev om dagen till både henne (och den där äckliga mannen hon är ihop med) och påmint om vilka avskyvärda djur dem är. Kan inte någon i hennes familj ta bort hennes sociala media också? För barnens skull.
Citera
2020-06-20, 13:40
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nix! Det händer inte alls ofta. Var har du fått det från?
Även om det här är ett riktigt äckligt fall så är det gudskelov inte vanligt.
3-5 övergrepp mot barn, grova eller inte, per år är normalt. Och normalt finns inte enligt min mening för allt är för mycket.

Vad för statistik har du? Uppriktig fråga. Själv har jag svårt att hitta exakt statistik
När det gäller brotten mot barn i åldrarna 0–11 år är den misstänkte i drygt 70 procent av fallen en person inom släkten, oftast inom den närmaste familjen.

I närmare 90 procent av de anmälda brotten mot 0–11-åringarna är den misstänkte förövaren en
person som är mycket äldre än offret.

Antal polisanmälningar 0-11 år (2008)
110

https://www.bra.se/publikationer/arkiv/publikationer/2011-06-11-polisanmalda-valdtakter-mot-barn.html
Det står våldtäkt men om jag uppfattat det rätt så handlar det jag citerar om övergrepp generellt. Och då är det här polisanmälda övergrepp på barn i en viss ålder, mörkertalet är stort även där
Citera
2020-06-20, 13:47
Medlem
Alltså snälla kan någon kontakta någon i hennes familj/advokat och be dom ta bort hennes sociala medier? Det är så synd om barnen som blir outade överallt.
Citera
2020-06-20, 14:35
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vad för statistik har du? Uppriktig fråga. Själv har jag svårt att hitta exakt statistik
När det gäller brotten mot barn i åldrarna 0–11 år är den misstänkte i drygt 70 procent av fallen en person inom släkten, oftast inom den närmaste familjen.

I närmare 90 procent av de anmälda brotten mot 0–11-åringarna är den misstänkte förövaren en
person som är mycket äldre än offret.

Antal polisanmälningar 0-11 år (2008)
110

https://www.bra.se/publikationer/arkiv/publikationer/2011-06-11-polisanmalda-valdtakter-mot-barn.html
Det står våldtäkt men om jag uppfattat det rätt så handlar det jag citerar om övergrepp generellt. Och då är det här polisanmälda övergrepp på barn i en viss ålder, mörkertalet är stort även där

Den siffran var någon som sa i en TV-intervju förra året
Minns inte när, men det handlade då om grova övergrepp på mindre barn, upp till 10 år.
Mer uppgifter har jag tyvärr inte.
Citera
2020-06-20, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Läste nyligen om Suz*n S*lih. Hon filmat sin bebis när hon ofredar henne sexuellt och skickar videor till sin gubbe Hamm*
Har ju även hört liknande hemskheter på asylboende så nej finns inte en nationalitet som avgör vart finns pedofiler, kan vara vem som helst oavsett ursprung

Henne kommer folk glömma. Carita har tagit plats som Sveriges vidrigaste "mamma".
Tack gode gud att den där datorn skulle säljas, de två små pojkarna klarade sig undan många års helvete.
Hoppas Carita hamnar på en vanlig avdelning, med vanliga fångar, Bobbys mamma gjorde ju det, så jag hoppas Carita gör det också.
Citera
2020-06-20, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita

Var kan man läsa det? Svar uppskattas!
Citera
2020-06-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Hoppas Carita hamnar på en vanlig avdelning, med vanliga fångar
Det finns inga särskilda sexualbrottsavdelningar på de svenska kvinnofängelserna, så hon kommer att få det jävligt hett om öronen. Tyvärr kommer CA ha en betydligt behagligare fängelsevistelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in