2020-06-30, 22:06
Medlem
Hur ska vi göra med förundersökningen?
Vem vill beställa alternativt få dit? Hur ska vi samla ihop pengar? Det har ju varit många gånger det har gjorts här på Flashback.

Någon som vill ta årorna?
Citera
2020-06-30, 22:12
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Vart är stämningsansökan? Hittar den inte men ser att vissa citerat från den.
Stämningsansökan.
(FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn, november 2019
Citera
2020-06-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novalita
Måhända svävar detta nu iväg åt helt andra håll än vad den här tråden egentligen handlar om. Men nu måste ni iaf få chansen att försöka fatta att denna mystiska teori inte är förenligt med verkligheten. Vart fan har ni fått detta ifrån, det verkar ju på er som att det är ett faktum!

JAG är, om jag får säga det själv (och det får jag fan), en väldigt attraktiv kvinna med smal och vältränad kropp samt fixade, men lagom stora ej freekish, bröst. Jag har alltid fått blickar av män och män har till och med gått in i stolpar och nästan cyklat omkull när de kollat på mig. Detta har ju dalat lite när man börjar närma sig 40 men ännu kan man turn some heads.

Nu är det så att jag, trots ett ej vedervärdigt yttre, i sexsammanhang alltid älskat att bli hårt dominersd typ örfilar, spott i ansiktet, bli kallad hora, rape games etc. Jag älskar analsex och ansiktssprut.

Kanske anekdotisk bevisföring. Men jag har tre väninnor som är väldigt intressersde av trekanter och analsex. En har en intimpiercing men i övrigt har ingen något "avvikande" i utseendeväg. Ingen är överviktig. Ingen är ful. Ingen verkar manipulerad.

Så omvärdera gärna era sjuka ideer om att allt en kvinna gör i kinky-, pervo- eller för den delen sexbrottsväg är pga jagsvaghet och manlig manipulation tack. Vi vet inte om Carita är pedofil eller inte. Det vi vet är att det hon gjort är helt fruktansvärt sjukt och vidrigt. Kanske är hon manipulerad, kanske inte. Men basera inte era teorier om vilket på iden om att hon inte kan ha en sjuk sexualitet för att hon är tjej och tjejer vill bara ha vaniljsex annars är de manipulerade av en sjuk man.

Eller vänta nu, var det kanske så att snygga kvinnor KAN ha en egen sexualitet med pervoinslag men inte fula för fula måste bjuda till med lminst ett atexbeklätt rövhål för att överhuvudtaget få knulla fast de egentligen bara vill ligga och älska innerligt i missionären? Isf faller det ju ännu mer att C måste vara manipulerad till fejkpedofili för att behaga sin man eftersom hon ju ser bra ut och är smal.

Tack för ditt inlägg. Hade inte kunnat skriva de bättre själv, och orkade heller inte de diskussionen med dessa människor ...👍👍👍😁
Citera
2020-06-30, 22:20
Medlem
5549s avatar
Citat:
Måhända svävar detta nu iväg åt helt andra håll än vad den här tråden egentligen handlar om. Men nu måste ni iaf få chansen att försöka fatta att denna mystiska teori inte är förenligt med verkligheten. Vart fan har ni fått detta ifrån, det verkar ju på er som att det är ett faktum!

JAG är, om jag får säga det själv (och det får jag fan), en väldigt attraktiv kvinna med smal och vältränad kropp samt fixade, men lagom stora ej freekish, bröst. Jag har alltid fått blickar av män och män har till och med gått in i stolpar och nästan cyklat omkull när de kollat på mig. Detta har ju dalat lite när man börjar närma sig 40 men ännu kan man turn some heads.

Nu är det så att jag, trots ett ej vedervärdigt yttre, i sexsammanhang alltid älskat att bli hårt dominersd typ örfilar, spott i ansiktet, bli kallad hora, rape games etc. Jag älskar analsex och ansiktssprut.

Kanske anekdotisk bevisföring. Men jag har tre väninnor som är väldigt intressersde av trekanter och analsex. En har en intimpiercing men i övrigt har ingen något "avvikande" i utseendeväg. Ingen är överviktig. Ingen är ful. Ingen verkar manipulerad.

Så omvärdera gärna era sjuka ideer om att allt en kvinna gör i kinky-, pervo- eller för den delen sexbrottsväg är pga jagsvaghet och manlig manipulation tack. Vi vet inte om Carita är pedofil eller inte. Det vi vet är att det hon gjort är helt fruktansvärt sjukt och vidrigt. Kanske är hon manipulerad, kanske inte. Men basera inte era teorier om vilket på iden om att hon inte kan ha en sjuk sexualitet för att hon är tjej och tjejer vill bara ha vaniljsex annars är de manipulerade av en sjuk man.

Eller vänta nu, var det kanske så att snygga kvinnor KAN ha en egen sexualitet med pervoinslag men inte fula för fula måste bjuda till med lminst ett atexbeklätt rövhål för att överhuvudtaget få knulla fast de egentligen bara vill ligga och älska innerligt i missionären? Isf faller det ju ännu mer att C måste vara manipulerad till fejkpedofili för att behaga sin man eftersom hon ju ser bra ut och är smal.
Bra skrivet. Män som inte har upplevt kvinnor på det sättet tror att sexualitet är någonting som män har och kvinnor bara mottar eller på sin höjd kanske osäkert deltar i. "Kvinnor inte har särskilt mycket sexlust överhuvudtaget" är ett citat från den skribenten exempelvis. Debatten här blir snedvriden. Mycket snack också om "NPCs" (non playing caracter), "Incels", kvinnor som robotar, etc, vilket tyder på att skribenten själv inte är särskilt belevad även fast han själv naturligtvis kommer att hävda så.
Citera
2020-06-30, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Jag upprepar att kvinnor inte har lika stark sexdrift eftersom det är det som kvinnor i tråden tjafsar emot.

Det är bara så sjukt patetiskt när kvinnor ska låtsas vara män. 90 procent av porr konsumeras av män, 97 procent av sexförbrytarna är män, det förekommer i princip ingen sexhandel för kvinnor. Det är män som spenderat miljarder årligen på själv-hjälps-böcker om hur de ska få knulla. När sex-linjer fanns kostade det 18:50 kr per minut för män men var gratis för kvinnor. Ändå ringde inga kvinnor, så bolagen tvingades betala kvinnor för att ringa.

Och nej, det beror inte på att kvinnor har en ”annorlunda” sexdrift. Det beror på att den inte är lika stark. Det är också allmän kunskap för alla att det är män som raggar, och alla i ett förhållande vet att mannen vill oftare.

Så nej, kvinnor har inte samma sexdrift. Och det blir bara så töntigt när kvinnor i media och musik ska hålla på och efterapa män och ”ge tillbaka” och sjunga om hur de ”utnyttjar” män som ”sextoys” och ”lick my pussy”. Och snacka om hur de ”tar för sig”. Nej, det gör inte kvinnor. Vi män skulle önska, tro mig! Utnyttja oss sexuellt hur mycket ni vill!

Däremot är kvinnor extremt enkla att påverka. Och om samhället säger åt er att ni ska vara lika kåta som män, sitter ni här på Flashback och låtsas (och lurar er själva). Skulle du varit fostrad i Afghanistan hade du suttit och låtsats att du inte hade någon sexlust alls.

Därför är kvinnor generellt ganska tråkiga att prata med. Det är oftast bara en uppspelning av åsikter som råkat marknadsföras i den tid och på den plats hon växte upp. Och jag vet liksom redan hur dagens normer är, behöver inte en papegoja som upprepar dem.

Titta på dig själv. Titta på vad du själv skriver.

”Jag tycker att Carita är hemskt, så får man inte göra oavsett motiv”

ALLA VET. Skriv något nytt, skriv en egen unik reflektion, inte självklarheter.

Vad du påstår om att kvinnor ofta tänder på sadism, har jag redan varit inne på. Jag har uppfattningen om att söta och populära kvinnor är väldigt normala sexuellt och att sex är en liten del av deras tillvaro. Medan ju fulare en kvinna är, desto mer udda sammanhang kan hon figurera i.

Jag tror det beror på att söta tjejer inte behöver göra okvinnliga saker. De får bra män och försörjare ändå. Medan de fula måste gå med på mer, både i lösaktighet och perversitet. Tycker också oftare att det är fula tjejer som har manliga intressen. Tror att även det är en (omedveten) anpassning för att hitta en man och kompensera för bristande attraktivitet.

Sen ska jag avslutningsvis berätta för sig om begreppet ”generellt”. Det betyder typ ”oftast”. Så du behöver inte få orgasm nu och skriva tröttsamma haranger om att du minsann känner en jättesöt tjej som bara älskar fiske, dataprogramering och swinger-klubbar. Och hur du minsan är jättekåt ”bara det kommer rätt man”. För det är lite det som är grejen. För oss killar behöver det inte komma ”rätt” kvinna. Vi vill typ nästan knulla alla. Förstår du?

Att du blir blöt i fittan ibland är helt ointressant. Du har inte samma drift som män, även om du och ditt väninna-gång kan fnissa ibland åt en snygg kille som går förbi. Ni skulle inte vilja gå hem och knulla honom. Det skulle han med de, allihop, jämt.

Ps. Om det kommer in en kille nu och ska besvara detta med att dumma Pung bara svamlar, för honom är sex inte alls så, han vill faktiskt först dricka te och prata känslor. Då är det bara för att han vill knulla med dig. Efter att ha sett ditt användarnamn.

Är det patetiskt? Ja!

Hahahahahhahaha. Kul, på riktigt!
Det är människor som du som kryddar min vardag. Typ som Alex Schulman, lika dum i huvudet fast på ett annat sätt.
Citera
2020-06-30, 22:36
Medlem
Citat:

Väldigt bra svar på inlägget där någon som tänker/tror och har åsikter om kvinnors sexualitet som folk hade för 100 år sedan. Inte för att jag gillar något av det du gillar, men vi kvinnor är inte små våp som gör precis allt för att få behålla en man.
Det är snarare så att kvinnor måste göra vad som helst för att bli av med dem 🙄
Citera
2020-06-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hur ska vi göra med förundersökningen?
Vem vill beställa alternativt få dit? Hur ska vi samla ihop pengar? Det har ju varit många gånger det har gjorts här på Flashback.

Någon som vill ta årorna?

Betalar gärna för den, hur ska det lösas med insamling av pengar sen behöver någon faktiskt scanna allt och fixa PDF.
Citera
2020-06-30, 23:09
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyodfresh
Betalar gärna för den, hur ska det lösas med insamling av pengar sen behöver någon faktiskt scanna allt och fixa PDF.
Vissa tingsrätter ger den gratis. Har någon fått nej på pdf? Annars jag betalar oxå.

Kanske dags att någon från Flashback drar dit sin scanner å kör kopior på plats. El är nog gratis.
Citera
2020-06-30, 23:16
Medlem
Snubchurps avatar
Nån som kan förklara vad vi ska ha dessa varelser till? Vi borde införa avlivning när bevisningen är övertygande. Blir enbart en belastning för samhället som levande.
Citera
2020-06-30, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eyodfresh

Den lämnas nog inte ut tyvärr.
FUP är nog sekretessad i sin helhet, med tanke på barnens ålder.
Mycket är ju foto o film och det kommer dom Aldrig att lämna ut. Inte en chans.
Men nån kan väl göra ett försök imorgon...
Fråga kan man alltid göra...
Citera
2020-06-30, 23:45
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overwhat
Fel, de gjorde slut när CL stal smycken från CA:s mamma

De blev tillsammans igen.
Citera
2020-06-30, 23:47
Medlem
Citat:

Samma här. Men vad har allt du skriver om med barnvåldäkter att göra? Därför jag kommenterade Pungs inlägg om att kvinnor ej är kåta. Jag är extremt jävla kåt med vad fan har det med barn att göra??? Shit alltså.

Hon ser bra ut och är smal? Eh okej. Ja bara överviktiga har sex med barn?
Senast redigerad av MsFarsta 2020-06-30 kl. 23:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in