2019-10-24, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Henrikdenfule som användare är avstängd nu. Han utgav sig för att vara FO.

Men jag trodde du visste vem som tagit över utredningen i "Lidingöbomben"?
Citera
2019-10-24, 23:34
Medlem
Citat:
Saknar nästan henrik den fule. Han hade i alla fall rätt om allmänfarlig ödeläggelse på Lidingö. Se vem som har tagit över utredningen.

Han är avstängd en månad så sedan lär han komma in och skälla på oss igen. Ja vissa saker kan ha rätt i. Om han är den han påstod sig vara så förstår jag inte varför polisen inte får tag på fulis.
Citera
2019-10-24, 23:45
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Men jag trodde du visste vem som tagit över utredningen i "Lidingöbomben"?
Ja enligt senaste press releasen.
Utredningen leds av nu av Riksenheten för internationell organiserad brottslighet, RIO.

https://mitti.se/nyheter/anhallen-explosion-stockholmsvagen/?omrade=hela-stockholm&view=app
Citera
2019-10-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ja enligt senaste press releasen.
Utredningen leds av nu av Riksenheten för internationell organiserad brottslighet, RIO.

https://mitti.se/nyheter/anhallen-explosion-stockholmsvagen/?omrade=hela-stockholm&view=app

Ok, tack! Men vad det inte nästan som mer personligt av någon inhemsk gubbe som ville ta över gymmet enligt fulis?
Citera
2019-10-25, 07:32
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Han är avstängd en månad så sedan lär han komma in och skälla på oss igen. Ja vissa saker kan ha rätt i. Om han är den han påstod sig vara så förstår jag inte varför polisen inte får tag på fulis.

Kanske hen kan gå en skrivarkurs på någon folkhögskola under tiden för att skaka av sig sin akademiska medelklassbakgrund och då bättre kunna dupera folk i skrift. För att verkligen bli en FO.
Citera
2019-10-25, 19:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Tåget Stockholm - Linköping 18/10.
Ok, tack.

Igår föreläste HOL på advokatdagarna 2019 inför fullsatt publik.
Back on track. Till någons stora förtret.
Citera
2019-10-25, 21:39
Medlem
Sameshs avatar
https://www.expressen.se/nyheter/krim/toppjuristens-samtal-innan-skjutningen-mot-advokaten/

Citat:
Vissa kanske inte skulle klara av det och gå tillbaka till jobbet som jag har gjort. Det känns skönt att vara tillbaka. Det handlar om ha ett starkt psyke och en god fysik.

Någon annan som reagerar lite på vad HOL säger här i citatet?, jag har egentligen ingen som helst inblick i detta fallet eller i hur personerna är men jag får en lite narcissistiskt känsla över hur han berömmer sig själv här.
Citera
2019-10-25, 22:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
https://www.expressen.se/nyheter/krim/toppjuristens-samtal-innan-skjutningen-mot-advokaten/

Någon annan som reagerar lite på vad HOL säger här i citatet?, jag har egentligen ingen som helst inblick i detta fallet eller i hur personerna är men jag får en lite narcissistiskt känsla över hur han berömmer sig själv här.
Såg det snarare som ett långfinger åt skytt och ev anstiftare. Samma med besked om återgång till jobb och nu offentligt på föreläsning:

Att livet fortsätter, att han inte är ett offer eller vrak trots det som skett.
Citera
2019-10-25, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Såg det snarare som ett långfinger åt skytt och ev anstiftare. Samma med besked om återgång till jobb och nu offentligt på föreläsning:

Precis. Undrar om han frågat sig själv, varför ska alla banka på just mig?.
Citera
2019-10-25, 22:11
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi

Det är ju absolut en möjlighet, självsäkerhet kan ju tolkas som narcissism, men oavsett vad så håller jag med om att han skickar en pik med sina ord han valt.
Citera
2019-10-25, 22:32
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Precis. Undrar om han frågat sig själv, varför ska alla banka på just mig?.
Alla?
Kan ju likaväl vara en enda som vill att det ska bankas och skjutas.
Citera
2019-10-25, 22:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Det är ju absolut en möjlighet, självsäkerhet kan ju tolkas som narcissism, men oavsett vad så håller jag med om att han skickar en pik med sina ord han valt.
Ja, absolut men jag tror (sett till helheten) att han sonika säger fuck off.
Att han inte kommer lägga sig platt inför varken hot eller annat - vad det än gäller så är det på't igen.
Riktigt starkt gjort att stå på föreläsning. Men det satt nog nån snut bland publiken skulle jag tippa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in