Citat:
Ursprungligen postat av
sherlocksnake
Du har omnämnt i ett tidigare inlägg att KL har/börjat umgås med en del ljusskygga typer. Vilken typ av människor är det?
Snackar vi knarkare kriminella osv. Om det är så, hur skulle du vilja beskriva Karins "fritt fall". Du är den i tråden som har mest insyn i henne som person. Jag frågar inte för att sänka henne utan för att på något sätt förstå länken till en möjlig skytt.
Då är vi nu kring sista kvartalet 2017.
Vid ett par tillfällen har hon synts med Östeuropéer/Kaukasier. Åtminstone två män, 40-50år. Juggemaffia-typer. Svartmuskiga, skärpt blick, läderjackor och bus-gång.. Hela paketet alltså.
Något hon aldrig skulle förknippas med enligt mig, under några kända omständigheter. Vid en kontroll senare framgår att hon inte delat sitt namn till dessa typer, men ett telefonnummer.
Hon har inte setts med dessa under 2018/2019, men det kan vara relevant då det så kraftigt avbröt hennes normala umgängeskrets samt att hon betedde sig skyggt ihop med dessa. Det var smygande på bakgator och raska steg.
Min första tanke då var att hon hamnat i skuld.
Skytten kan mycket väl finnas i denna konstellation.
Senare inträffade ju då polismisshandels-ärendet som senare lades ned. Den utredningen pågick till våren 2019. Såvitt jag vet har hon hållit sig osynlig perioden: årsslutet 2017-vår/sommar 2019, dvs tiden då denna polisutredning pågått.
Noterbart är alltså att Henrik-skjutningen ramlar väl in, då hon på tidsaxeln ganska nyligen sluppit undan polis alltså.